*Achterhoek United* #40 - Tijd voor een frisse start!!!

Iemand mijn Monkey/Gorilla kopen? Ik heb er afgelopen jaar nauwelijks meer gereden :P (wilde er eigenlijk mee naar m'n werk pendelen, maar ik werk sinds maart al thuis :P)
Heb er al eens over nagedacht om achterop de truck te zetten maar toch net ff te zwaar. Leuk voor in de stad lijkt me.

Een paar maanden terug schreef ik nog dat ik een Honda FireBlade had en mijn vriendin een Suzuki SV650S. Beide machines zijn de afgelopen maanden vervangen door wat anders. Zelf kwam ik tot de conclusie dat Honda toch niet helemaal mijn ding is en dat ik graag terug wou naar Kawasaki. Aangezien mijn vriendin en ik van plan zijn samen te gaan rijden en ook samen op (kleine) vakanties te gaan, vond ik een Kawasaki Ninja terugkopen niet het meest verstandige idee. Wel loop ik met het idee rond om misschien nog een Ninja erbij te kopen voor op het circuit, maar daar moet ik nog even goed over nadenken :)

Zelf rijd ik nu op een 2020 Kawasaki Z900:
XT7GsbX45HNeKtED033jKNZv.jpg


Mijn vriendin kwam er achter dat ze na langere tijd op de motor last begon te krijgen van haar rug en polsen op de SV650S. Ze is redelijk klein, dus ze hing best ver voorover op de SV650S. Omdat mijn zwager zijn motor kapot had en ook op zoek was naar wat anders, heeft hij toen een proefrit gemaakt op de SV650S en dat beviel hem super. Hij heeft dus de SV650S overgenomen en mijn vriendin heeft nu een 2020 Ducati Monster 797:
vbYOmYPVFAHQVTmyTMGbf5gN.jpg

Netjes! Geniet ervan!
 
Een paar maanden terug schreef ik nog dat ik een Honda FireBlade had en mijn vriendin een Suzuki SV650S. Beide machines zijn de afgelopen maanden vervangen door wat anders. Zelf kwam ik tot de conclusie dat Honda toch niet helemaal mijn ding is en dat ik graag terug wou naar Kawasaki. Aangezien mijn vriendin en ik van plan zijn samen te gaan rijden en ook samen op (kleine) vakanties te gaan, vond ik een Kawasaki Ninja terugkopen niet het meest verstandige idee. Wel loop ik met het idee rond om misschien nog een Ninja erbij te kopen voor op het circuit, maar daar moet ik nog even goed over nadenken :)

Zelf rijd ik nu op een 2020 Kawasaki Z900:
XT7GsbX45HNeKtED033jKNZv.jpg


Mijn vriendin kwam er achter dat ze na langere tijd op de motor last begon te krijgen van haar rug en polsen op de SV650S. Ze is redelijk klein, dus ze hing best ver voorover op de SV650S. Omdat mijn zwager zijn motor kapot had en ook op zoek was naar wat anders, heeft hij toen een proefrit gemaakt op de SV650S en dat beviel hem super. Hij heeft dus de SV650S overgenomen en mijn vriendin heeft nu een 2020 Ducati Monster 797:
vbYOmYPVFAHQVTmyTMGbf5gN.jpg

Mooie motoren, veel plezier ermee. :]
 
Goedemiddag.

Ik ben er achter gekomen dat ik een aantal lelijke diepe krasjes op m’n tank heb van m’n striple😖😢 ik ben nu dus op zoek naar iemand bij ons in de buurt die eventueel m’n tank kan spuiten.. met poetsen etc is het niet weg te werken want ik kan er m’n nagel in steken en het wit is gewoon zichtbaar.. m’n motor staat gewoon binnen en ik vermoed dat het met het binnen zetten van de scooter is gebeurd. Weet iemand iets? Of zou het eventueel toch nog weg te werken zijn?
 

Bijlagen

  • 96ADF293-9ED4-4EE5-9325-60A016CFC020.jpeg
    96ADF293-9ED4-4EE5-9325-60A016CFC020.jpeg
    126,8 KB · Weergaven: 14
  • CCC52C51-4DEA-4E87-B16D-15B3DF0538DA.jpeg
    CCC52C51-4DEA-4E87-B16D-15B3DF0538DA.jpeg
    141,6 KB · Weergaven: 14
Goedemiddag.

Ik ben er achter gekomen dat ik een aantal lelijke diepe krasjes op m’n tank heb van m’n striple😖😢 ik ben nu dus op zoek naar iemand bij ons in de buurt die eventueel m’n tank kan spuiten.. met poetsen etc is het niet weg te werken want ik kan er m’n nagel in steken en het wit is gewoon zichtbaar.. m’n motor staat gewoon binnen en ik vermoed dat het met het binnen zetten van de scooter is gebeurd. Weet iemand iets? Of zou het eventueel toch nog weg te werken zijn?

Zonde, maar in hoeverre het mij zou storen. Zal niet laatste krasje zijn. Spuiten is duur...
Weet niet of Marcel Duynstee wat voor je kan betekenen maar heb hem dit door gestuurd.
 
Marcel heeft geen plek meer om te spuiten.

Maar ik ben bang dat je dit er inderdaad niet uit gepoetst krijgt.
 
Hallo mensen, ik zal me bij deze even voorstellen.

Mijn naam is Ferdi, woon in Doetinchem en heb sinds juli mijn rijbewijs.
Rij op een cagiva raptor 650 en hoop dit jaar paar mooie toertochten te kunnen maken!
Van harte welkom!

Dinxperlo hier, rij niet zoveel meer op de weg maar heb wel 2 wegmotoren.
Wellicht bij betere temperaturen weer leven in het topic!

*spam alert* bandjes wisselen doe ik ook *spam alert*
 
Van harte welkom!

Dinxperlo hier, rij niet zoveel meer op de weg maar heb wel 2 wegmotoren.
Wellicht bij betere temperaturen weer leven in het topic!

*spam alert* bandjes wisselen doe ik ook *spam alert*
Hahaha banden zijn nog goed maar zal het onthouden.
Welkom stadsgenoot, op dit moment slaapt de VTX onder een zeiltje, maar als het weer een beetje richting 20 gr. gaat kunnen we wel een rit plannen.
Michel
Het mag ook weer snel warmer worden deze temperaturen zijn ook niks aan😄
 
Hallo mensen, ik zal me bij deze even voorstellen.

Mijn naam is Ferdi, woon in Doetinchem en heb sinds juli mijn rijbewijs.
Rij op een cagiva raptor 650 en hoop dit jaar paar mooie toertochten te kunnen maken!
Welkom Ferdi, toffe fiets! :W
Zelfde blok ligt onder mijn Suzuki sv650s die ik binnenkort maar weer eens probeer te verkopen.
Is echt een super fijn blok.
 
Goed verhaal, lekker kort 😂

Ik weet toch al wat je schreef ;)

Maar ik doe niets met facebook behalve mijn race gebeuren posten dus ik zou zeggen als je een keer wil gaan rijden van te voren hier posten en kijk wie er mee kan/wil
 
Er word nog maar weinig gereden vanuit hier.

Ik rij zelf ook nog amper.
Maar het lijkt me wel weer een keer leuk om een rit te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan