*Achterhoek United* #40 - Tijd voor een frisse start!!!

Sinds vandaag ook weer op de motor na bijna 10 jaar zonder.....dus als het weer wat beter is (komende week niks dan kou en regen) en jullie gaan rijden dan sluit ik graag aan. :]
Plaatje van mijn fiets:
 

Bijlagen

  • IMG_2403.jpg
    IMG_2403.jpg
    411,5 KB · Weergaven: 17
Ja uiteraard... Supersport is dood.
Of in ieder geval uitstervend.

De vraag neemt af en het gezeur als je met zo'n ding rijd neemt toe.
 
Wheelies in een 30 km straat worden niet gewaardeerd......mijn buurtjes snappen sowieso niet waarom ik op mijn leeftijd nog op zo'n motor wil rijden, die hadden al volop moeite met mijn auto's. })
Ik denk daar héél anders over......ik ben dan wel bijna 65 maar zo voel en gedraag ik mij absoluut niet. O-)
 

Bijlagen

  • IMG_1763.jpg
    IMG_1763.jpg
    441,6 KB · Weergaven: 32
Wheelies in een 30 km straat worden niet gewaardeerd......mijn buurtjes snappen sowieso niet waarom ik op mijn leeftijd nog op zo'n motor wil rijden, die hadden al volop moeite met mijn auto's. })
Ik denk daar héél anders over......ik ben dan wel bijna 65 maar zo voel en gedraag ik mij absoluut niet. O-)
Dan zie je mijn Speed Triple misschien nog wel een andere keer voorbij komen wanneer hier hopelijk weer wat ritjes georganiseerd worden;)
 
:^

Het "probleem" was destijds al dat het vaak dezelfde was die een ritje voor reed.
Ik vermoed dat het ook één van de redenen is dat er nu zo weinig gereden word vanuit MF.

Als er mensen zijn die regelmatig rijden/willen rijden.

Stel het vooral voor om een ritje te gaan doen.
 
Wat houdt je tegen? 🙂
Momenteel de weersvoorspelling... ;(

En ik rij vaak savonds nog even gauw een rondje en ik merk dat de reactie tijd op een forum toch langer is als wanneer ik een van mn vrienden even een appje doe om te vragen of ze mee rijden
 
Momenteel de weersvoorspelling... ;(

En ik rij vaak savonds nog even gauw een rondje en ik merk dat de reactie tijd op een forum toch langer is als wanneer ik een van mn vrienden even een appje doe om te vragen of ze mee rijden
Dat klopt zeker!
 
Wheelies in een 30 km straat worden niet gewaardeerd......mijn buurtjes snappen sowieso niet waarom ik op mijn leeftijd nog op zo'n motor wil rijden, die hadden al volop moeite met mijn auto's. })
Ik denk daar héél anders over......ik ben dan wel bijna 65 maar zo voel en gedraag ik mij absoluut niet. O-)
Op dit moment in afwachting van goedkeuring van een bod voor een woning in jouw straat😁
 
Momenteel de weersvoorspelling... ;(

En ik rij vaak savonds nog even gauw een rondje en ik merk dat de reactie tijd op een forum toch langer is als wanneer ik een van mn vrienden even een appje doe om te vragen of ze mee rijden

Ik heb mail notificatie aan dus als er gepost word zie ik dat snel genoeg maar het is idd niet zo dat in 15min iemand paraat staat.
Meld je het ‘s middag dat je ‘s avonds gaat rijden is dat vroeg zat.
 
:^

Het "probleem" was destijds al dat het vaak dezelfde was die een ritje voor reed.
Ik vermoed dat het ook één van de redenen is dat er nu zo weinig gereden word vanuit MF.

Als er mensen zijn die regelmatig rijden/willen rijden.

Stel het vooral voor om een ritje te gaan doen.

Denk dat het “probleem” ook in de app groep zit.
Toen die kwam werd het niet meer op MF gepost maar kwamen er dus ook geen nieuwe rijders meer bij.

Maar idd, gewoon posten en gaan! Niemand die je veroordeelt als je eens een foutje maakt bij het voorrijden, word alleen maar gewaardeerd.
 
Iemand zin in een kleine foto shoot binnenkort?
Gewoon op een bochtig weggetje wat actieplaatjes (frontaal en van opzij) schieten? En ja, ik kan dat zonder veel moeite te moeten doen. 😉
 

Bijlagen

  • _CPA4429logo.jpg
    _CPA4429logo.jpg
    214,4 KB · Weergaven: 14
Iemand zin in een kleine foto shoot binnenkort?
Gewoon op een bochtig weggetje wat actieplaatjes (frontaal en van opzij) schieten? En ja, ik kan dat zonder veel moeite te moeten doen. 😉

Van de Gixxer heb ik er al best veel 😂
1620098536173.jpeg

Maar de KTM zou dat best mee kunnen. Moet ik alleen eerst ff verlichting fixen.
 
Iemand zin in een kleine foto shoot binnenkort?
Gewoon op een bochtig weggetje wat actieplaatjes (frontaal en van opzij) schieten? En ja, ik kan dat zonder veel moeite te moeten doen. 😉
Lijkt mij ook wel interessant!
Heb genoeg foto's van m'n motoren maar niet heel veel met mij er op
 
Iemand zin in een kleine foto shoot binnenkort?
Gewoon op een bochtig weggetje wat actieplaatjes (frontaal en van opzij) schieten? En ja, ik kan dat zonder veel moeite te moeten doen. 😉
Zo plat krijg ik hem niet hoor dus zou dat de moeite waard zijn? Lijkt me wel leuk overigens
 
Zo plat krijg ik hem niet hoor dus zou dat de moeite waard zijn? Lijkt me wel leuk overigens
De motor plat leggen is geen vereiste..... 😉
Als ik een foto van opzij maak en ik trek de camera mee terwijl ik een langzame sluitertijd hanteer zit er ook veel dynamiek in.
Er hoeft ook niet extra snel te worden gereden, je rijdt gewoon op de manier waarop jij je happy voelt, het is aan mij om daar de passende fototechniek bij te gebruiken voor een leuk resultaat. :] 😎
 
Terug
Bovenaan Onderaan