*Achterhoek United* #40 - Tijd voor een frisse start!!!

Haha tof! Hoe is t dan?

Ja, alles gaat goed hier, lange tijd uit de roulatie geweest (dat krijg je met een relatie) maar ja, dat is gestopt, dus wil wel weer de jeuk opzoeken die er altijd wel is gebleven om nog/weer te gaan motor rijden....
Tijdje geleden hier al eens gekeken hoe of het hier veranderd is na al die jaren....
Hopelijk gaat het met jullie ook allemaal goed..???

Je account is er nog, ff nieuw wachtwoord aanvragen en dóóóóór!


Weer aan het brommeren?

En het oude account, dat was toen, zal die niet meer gaan gebruiken....
En nee, een brommert is er nog niet, eerst na al die jaren weer eens een rekening opbouwen om er weer een te kopen....
Misschien wat later dit jaar (iets eenvoudigs), of doorsparen en volgend jaar een mooie 2 cilinder aanschaffen .....
 
  • Leuk
Waarderingen: Kars
Ja, alles gaat goed hier, lange tijd uit de roulatie geweest (dat krijg je met een relatie) maar ja, dat is gestopt, dus wil wel weer de jeuk opzoeken die er altijd wel is gebleven om nog/weer te gaan motor rijden....
Tijdje geleden hier al eens gekeken hoe of het hier veranderd is na al die jaren....
Hopelijk gaat het met jullie ook allemaal goed..???



En het oude account, dat was toen, zal die niet meer gaan gebruiken....
En nee, een brommert is er nog niet, eerst na al die jaren weer eens een rekening opbouwen om er weer een te kopen....
Misschien wat later dit jaar (iets eenvoudigs), of doorsparen en volgend jaar een mooie 2 cilinder aanschaffen .....
Why not? Niets mis mee toch?

Maar jammer van de relatie. Topic is wat deaud helaas. Geloof dat er nog een whatsapp groep is maar volgens mij word er weinig gezamelijk gereden.
 
:W



Dacht gisteravond van....eens kijken waar of ik motorpak e.d. had gelaten. Gevonden, maar alleen tot de conclusie komende dat ik of, A: naar de sportschool moet, of B: een wat ruimer jas/broek/pak aan moet schaffen :X....
Enige wat nog past is m'n helm (al wil ik die eigenlijk ook wel gaan vervangen) en m'n handschoenen...
Dus dat word nog wat...
Nou ja, heb ik iig aankomende tijd wat te doen met rondstruinen op het net ...
 
:W



Dacht gisteravond van....eens kijken waar of ik motorpak e.d. had gelaten. Gevonden, maar alleen tot de conclusie komende dat ik of, A: naar de sportschool moet, of B: een wat ruimer jas/broek/pak aan moet schaffen :X....
Enige wat nog past is m'n helm (al wil ik die eigenlijk ook wel gaan vervangen) en m'n handschoenen...
Dus dat word nog wat...
Nou ja, heb ik iig aankomende tijd wat te doen met rondstruinen op het net ...
Troost je, je zal niet de enige zijn de merkt dat leer krimpt als je het een poos niet aan trekt :P
Ja die helm lijkt me ook wel wat aan de oude kant nu :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan