Achterhoek United (7)

Animo om te gaan Karten?

  • ik ga mee

    Stemmen: 2 25,0%
  • ik ben dom en stem op een oude poll

    Stemmen: 3 37,5%
  • hangt van de datum af, ik wil wel

    Stemmen: 2 25,0%
  • ik ga niet mee

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
ligt eraan hoeveel gevoel je er voor hebt, kreeg het zelf zo'n beetje bij een pak wasmiddel met ook maar een paar lessen :+
 
Voor degenen die niet konden/wilden/overige:

Die kartbaan in Bocholt is gaaaaaf! Echt bruut. 1,3 km lang bij mooi weer. Anders alleen binnen en dan issie 650m ongeveer. RGV is 3x geweest en had de snelste tijd van rond de 1.32? En ik ben nog een 2e keer geweest. Bleef steken op een magere 1.37. Zullen binnenkort een keer een datum prikken om met een grotere groep echt een race te houden.

Verder vandaag mijn pa zijn lefknoppen beetje opgeschuurt evenals de banden van mijn auto... inclusief pirouette (nee, die was niet geplant maar ging goed |( ) Oh ja en wannabe kneedown met de auto :P

heb een vragie
weet iemand een goede rijschool (motor) in doetinchem of omgeving?

Goed? mwoa, goedkoop? Zover ik kon vinden wel.

Johan Gerritsen Doetinchem uit rijdend richting Zelhem.
 
Rekenen...eueuhh....'97.
zo kort pas :X

Voor degenen die niet konden/wilden/overige:

Die kartbaan in Bocholt is gaaaaaf! Echt bruut. 1,3 km lang bij mooi weer. Anders alleen binnen en dan issie 650m ongeveer. RGV is 3x geweest en had de snelste tijd van rond de 1.32? En ik ben nog een 2e keer geweest. Bleef steken op een magere 1.37. Zullen binnenkort een keer een datum prikken om met een grotere groep echt een race te houden.

Verder vandaag mijn pa zijn lefknoppen beetje opgeschuurt evenals de banden van mijn auto... inclusief pirouette (nee, die was niet geplant maar ging goed |( ) Oh ja en wannabe kneedown met de auto :PGoed? mwoa, goedkoop? Zover ik kon vinden wel.

Johan Gerritsen Doetinchem uit rijdend richting Zelhem.
hmmm krijg net te horen dat ik gewoon mee had mogen gaan :( B|
volg x ben ik er gewoon bij
 
Voor degenen die niet konden/wilden/overige:

Die kartbaan in Bocholt is gaaaaaf! Echt bruut. 1,3 km lang bij mooi weer. Anders alleen binnen en dan issie 650m ongeveer. RGV is 3x geweest en had de snelste tijd van rond de 1.32? En ik ben nog een 2e keer geweest. Bleef steken op een magere 1.37. Zullen binnenkort een keer een datum prikken om met een grotere groep echt een race te houden.

Verder vandaag mijn pa zijn lefknoppen beetje opgeschuurt evenals de banden van mijn auto... inclusief pirouette (nee, die was niet geplant maar ging goed |( ) Oh ja en wannabe kneedown met de auto :PGoed? mwoa, goedkoop? Zover ik kon vinden wel.

Johan Gerritsen Doetinchem uit rijdend richting Zelhem.
Foto's komen er zo aan.

Renaldo was echt de snelste, niet te kloppen.

Kars en ik hebben de match van ons leven gehad. Ook drie maal bijna het einde van ons leven. We zullen de komende dagen VEEL spierpijn hebben.

De wannabee kneedown met de auto staat op de foto, komt er aan dus :)

Roy zijn rijgedrag laat nogal te wensen over, zijn auto is nu ook omgedoopt tot mazdarally.
En die pirouette met je auto _O- , je hebt een kleine beetje geluk gehad.
 
Foto's komen er zo aan.

Renaldo was echt de snelste, niet te kloppen.

Kars en ik hebben de match van ons leven gehad. Ook drie maal bijna het einde van ons leven. We zullen de komende dagen VEEL spierpijn hebben.

De wannabee kneedown met de auto staat op de foto, komt er aan dus :)

Roy zijn rijgedrag laat nogal te wensen over, zijn auto is nu ook omgedoopt tot mazdarally.
En die pirouette met je auto _O- , je hebt een kleine beetje geluk gehad.

Beetje van mezelf van je van mag.. geluk :P
 
Hier een kleine selectie uit de foto's.

karten%20(1).JPG

karten%20(2).JPG

karten%20(3).JPG

karten%20(4).JPG

karten%20(5).JPG

karten%20(6).JPG

karten%20(7).JPG

karten%20(8).JPG

karten%20(9).JPG

karten%20(10).JPG

karten%20(11).JPG

karten%20(12).JPG

karten%20(13).JPG

karten%20(14).JPG

karten%20(15).JPG

karten%20(16).JPG

karten%20(17).JPG

karten%20(18).JPG

karten%20(19).JPG

karten%20(20).JPG

karten%20(21).JPG

karten%20(22).JPG

karten%20(23).JPG
 
hmmm nu had ik helemaal gewild
en nog iemand hier wel had meegewild

(ps wie is die meid met dat roze topje aan op de foto, staat geen naam bij :X 0-))
 
Net die fiets staan bewonderen ( ;) ) vandaag

031.jpg
*D

edit: Is dat gebakken kleifiguur me weer voor B| :+
 
hmmm nu had ik helemaal gewild
en nog iemand hier wel had meegewild

(ps wie is die meid met dat roze topje aan op de foto, staat geen naam bij :X 0-))
Volgende keer Eddy !!!!

De baan is echt gaaf, niet duur (10 euro voor 12min) en de karts zijn werkelijk perfect.
Ik (en een paar anderen ook) wil zeker vaker gaan. Mischien dat er in 8 gelijk een poll gemaakt kan worden voor de volgende kart-heat?
 
Ben ook weer terug van vakantie :( maar het was geweldig in Italy!

Hé als jullie toevallig door Terborg komen en zijn vlakbij de Stoplichten v.a. de Gaanderense kant.... toeter dan effe, weet ik dat jullie het zijn.
Woon nl. aan de Doetinchemseweg.

Welkom hier ! Moet je trouwens vlak bij m'n zwager wonen. Blauwe Kawa ZR-7. Huis aan het beekje

Poske was niet eens in de buurt :?

Ik kom nooit van rechts........
 
Laatst bewerkt:
Als iedereen die wel mee wil ff dat roept maak ik der wel een notitie van en zal dan een datum prikken in de komende tijd wanneer ook de meeste kunnen. Zoiets iig...

[me]Roy "R" wil mee karten![/me]
[me]Steady Eddy wil mee karten![/me]
[me]sponcebob wil mee karten![/me]
 
Laatst bewerkt:
Haai! :W

Karten was echt helemaal gaaf!
Dion en ik hebben toch wel een echte battle gehad :)
En crashen ging ons ook goed af :X :P

Heb inderdaad wel spierpijn, en mn ribben doen zeer als ik hoest B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan