***Achterhoek United Deel 16***

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou het ook direct geloven dat het je vader zou mocht het niet zo zijn dat hij tegenwoordig op een blauwe rijd. :9 ach ja ze wouden toch al meer blauw op straat. :+ Kawa blauw past bij jou kaxan.
 
vandaag ook wat gezien..

rijd je naar school (in arnhem)

sta je op verlperbroek, komt er een motor achter je staan (stond tussen de rijen auto's in)

trek je op, rijd een rode tweepitter je voorbij..

op een gegeven moment krijg je een soort van niet al te snel rijdend verkeer.. maar eigelijk net te snel om verantwoord tussen door te rijden. maar meneer rode tweepitter doet dit wel.. maar dan met een wheelie!... dus 2 rijstroken.. langzaam rijdende koekblikken, en een gek die er al wheelie-end tussen door gaat :X :X :X


Je wil niet weten hoeveel idioten ik dagelijks tegen kom, maar dit slaat wel alles....
En het dan vreemd vinden dat automobilisten een hekel krijgen aan motor rijders..... :X
 
Automobilisten moeten niet generaliseren. Dr zijn ook zat malloten op 4 wielen lijkt me


:^

Maar Sanne heeft daar wel gelijk in hoor. :Y
Op die manier krijgen mensen natuurlijk wel een slechter beeld van motorrijders.
 
Laatst bewerkt:
:^

Maar Sanne heeft daar wel gelijk in hoor. :Y
Op die manier krijgen mensen natuurlijk wel een slechter beeld van motorrijders.

Snap t ook wel, automobilisten generaliseren wel degelijk, dat is de situatie, maar andersom ist ook raar als motorrijders op basis van paar malloten zeggen dat automobilisten idioten zijn zeg maar. Generaliseren is gewoon, helaas en de politiek doet dr aan mee
 
Snap t ook wel, automobilisten generaliseren wel degelijk, dat is de situatie, maar andersom ist ook raar als motorrijders op basis van paar malloten zeggen dat automobilisten idioten zijn zeg maar. Generaliseren is gewoon, helaas en de politiek doet dr aan mee

Klopt niks aan te doen helaas.
Iedereen doet het wel.
 
Zo om maar gelijk met een plaatje te beginnen...

:} NINJA RIDERS HARDCORE RIDERS!! :}

212798425_6__kcd.jpeg


:+
 
dooooomooooooo en natas bedankt voor de koffie :)

kip bedankt voor het bijna zonder foutjes navigeren (dom kuuken!) B| :+
 
Laatst bewerkt:
Nou, [me="Roy "R""]heeft een een nieuwe baan.[/me]

Na 31 oktober ga ik weer rijden voor Raben in Winterswijk. Dagritten en 2daagse ritten maar een 4 daagse werkweek waarbij ik om de week de vrijdag vrij heb en de andere week de dinsdag. Erg handig voor weekendjes weg, beurzen en circuitdagen *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan