* Achterhoek United * deel 32 - Gezelligste club van MF

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik ben lekker bijdehand zeg! O-)
kut smoesjes _O- _O- _O-

ze hebben wel een beetje suf geknipt. commentaar past niet bij de filmpjes die ze laten zien. :?


Wat gewoonweg super is, normaal gesproken zijn de politieagenten aan het woord maar in dit geval steek jij een flink verhaal af. En dan de kers op de taart: krijg ik nog ergens een bekeuring voor _O-

Fantastisch :)
 
De R 0,2 bedoel je t.z.t. :+

Zoiets als dit toch? :)

Yamaha_TZR50_2008_09_1152x864.jpg



Of voor haar een ander kleurtje. :P

Yamaha_TZR50_2008_09_1152x864.jpg
 
ja ik ben lekker bijdehand zeg! O-)
kut smoesjes _O- _O- _O-

ze hebben wel een beetje suf geknipt. commentaar past niet bij de filmpjes die ze laten zien. :?
"Krijg ik ergens een bekeuring voor?" _O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Op 22 mei wordt voor de tweede keer de Korenmarkt motorrit georganiseerd!

Het succes van vorig jaar smaakt naar meer, dus ook dit jaar weer een rondje van zo'n 100km over de dijken.
Startpunt is natuurlijk weer Cafe de Schoof op de Korenmarkt 37 te Arnhem.

Vanaf 13.00h uur mag er voor de deur van het Cafe geparkeerd worden (M.M.V Politie Arnhem!!) voor een gratis kop koffie. En rond 14.00h gaat de eerste groep rijden.

We gaan in 3 groepen rijden, de toer/rustig aan groep, de sportieve rijders groep, en de "altijd haast"groep.

Bij terugkomst is er nog wat te eten voor iedereen.


Dus rij mee en ontdek Arnhem en omstreken.

Gr Daan
(Daanrsv)
full
 
Goedenmiddag luitjes!

Zoals sommige wellicht al gelezen hadden van Gerrit, ik heb een nieuw motortje gekocht *O* . Ben er echt superblij mee! Het is een suzuki gsxr 600 k4 model :) .

Helaas helaas helaas, ik moet nog ff wachten (nog 19 daagjes) daarna heb ik officieel me rbw 2 jaar en hoeft me moeder mij vanaf dat moment niet meer thuis te verwachten :+ .

Vandaag even een paar foto's gemaakt in de zon. Zaterdag had ik geen tijd want zodra de motor op de stoep stond mocht ik me werkkleren al weer aantrekken want we hebben achter een stukje moeten betegelen. Zondag uiteraard moederdag en vandaag dus maar even tijd gemaakt!

Wederom Gerrit bedankt voor het terug rijden en elke keer weer bereid zijn om mee te gaan!

Groetjes Melvin.

S8003185.jpg

S8003183.jpg

S8003187.jpg

S8003181.jpg
 
@ Daan: mogen er ook japanse fietsen komen ipv alleen italiaanse? :+

Leuk dat je het nogmaals organiseerd. *O*

@ Melvin ziet er netjes uit die fiets! :9~
 
@Melvin: Prachtige motor! Ik blijf dat een mooi model vinden! :)

@Jefta: Prachtig filmpje en commentaar _O- De agenten zijn btw nog wel schappelijk en niet zo belerend. :)
 
Laatst bewerkt:
Mooie motor melvin.

Half 5 was het in aalten droog, nu is het in ulft ook droog, beetje donkere lucht maar valt niks uit.
Als ik zo kijk blijft de hoek aalten-winterswijk sowiezo droog.
Als het zo blijft ben ik er om 8 uur!
 
Op 22 mei wordt voor de tweede keer de Korenmarkt motorrit georganiseerd!

Het succes van vorig jaar smaakt naar meer, dus ook dit jaar weer een rondje van zo'n 100km over de dijken.
Startpunt is natuurlijk weer Cafe de Schoof op de Korenmarkt 37 te Arnhem.

Vanaf 13.00h uur mag er voor de deur van het Cafe geparkeerd worden (M.M.V Politie Arnhem!!) voor een gratis kop koffie. En rond 14.00h gaat de eerste groep rijden.

We gaan in 3 groepen rijden, de toer/rustig aan groep, de sportieve rijders groep, en de "altijd haast"groep.

Bij terugkomst is er nog wat te eten voor iedereen.


Dus rij mee en ontdek Arnhem en omstreken.

Gr Daan
(Daanrsv) [afbeelding]

Opzich leuk, ben druk de komende tijd, maar als ik tijd heb ga ik hierheen:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/18889313#18889313
Word mede vanuit hier georganiseerd, dus dat heeft voorrang :Y
 
@floor, mooie plaatjes :D

@melvin, zoals ik je al eerder zei, mooi fietsje! en rijd prima :D

@kip, ik ben er vanavond niet bij.. beetje brandstof besparen ..

@theo, mooie plaatjes, helaas sta ik er niet tussen.. zag je nog wel rijden bij mac, en op de snelweg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan