*** Achterhoek United *** deeltje 14 (2008)

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo weer even wat nieuws vanuit het zonnige Frankrijk :)

woohoo .. nieuwe verzekeringspolis en ben eindelijk weer op '0' voor wat betreft de schadejaren van mijn motorverzekering .. 5 jaar nodig om van de maximale malus weer naar '0' te komen .. pff (gelijk maar een bonusbeschermer erop gegooid O-))

zaterdag .. shakedown van mijn blauwe beestje en mijn schouder *O* :] hopelijk kan ik rijden zonder noemenswaardige problemen en dan zondag naar Assen toe voor de Superbikes 8-) .. heb er zin in om weer te rijden :Y

motor wordt vandaag in elkaar gezet en gecontroleerd door mijn monteur (pa bedankt _O- )

ok, morgen ff 9 uurtjes in de voiture en dan ben ik weer in de Achterhoek :')
 
zo weer even wat nieuws vanuit het zonnige Frankrijk :)

woohoo .. nieuwe verzekeringspolis en ben eindelijk weer op '0' voor wat betreft de schadejaren van mijn motorverzekering .. 5 jaar nodig om van de maximale malus weer naar '0' te komen .. pff (gelijk maar een bonusbeschermer erop gegooid O-))

zaterdag .. shakedown van mijn blauwe beestje en mijn schouder *O* :] hopelijk kan ik rijden zonder noemenswaardige problemen en dan zondag naar Assen toe voor de Superbikes 8-) .. heb er zin in om weer te rijden :Y

motor wordt vandaag in elkaar gezet en gecontroleerd door mijn monteur (pa bedankt _O- )

ok, morgen ff 9 uurtjes in de voiture en dan ben ik weer in de Achterhoek :')

:W

Is het nog gelukt met de remmen?
Misschien zien we je nog wel in de bios :P

@ ronvisser:
Misschien zie je mij of Miramini nog wel eens voorbij rijden, we komen uit Ulft namelijk :)

@ Candost66:
Zag ik jou toevallig bij het stoplicht bij de Mac (na 3 km achter je te hebben gereden)?
 
:W

Is het nog gelukt met de remmen?
Misschien zien we je nog wel in de bios :P


remmen was net op tijd gefixt destijds (lees, tot 01.30 in de nacht zitten sleutelen en om 05.00 vertrokken), heel de linker klauw eraf gehaald en naar Engbers gebracht, daar hebben ze het ding weer gefixt .. nieuwe blokken aan beide kanten erin en remt weer als een gek (bluespots :})

haha, weet niet of er een leuke film draait .. overigens was 'Jumper' een goeie film (destijds voorstukje van gezien gelijk met jullie ;)).
 
zo weer even wat nieuws vanuit het zonnige Frankrijk :)

woohoo .. nieuwe verzekeringspolis en ben eindelijk weer op '0' voor wat betreft de schadejaren van mijn motorverzekering .. 5 jaar nodig om van de maximale malus weer naar '0' te komen .. pff (gelijk maar een bonusbeschermer erop gegooid O-))

zaterdag .. shakedown van mijn blauwe beestje en mijn schouder *O* :] hopelijk kan ik rijden zonder noemenswaardige problemen en dan zondag naar Assen toe voor de Superbikes 8-) .. heb er zin in om weer te rijden :Y

motor wordt vandaag in elkaar gezet en gecontroleerd door mijn monteur (pa bedankt _O- )

ok, morgen ff 9 uurtjes in de voiture en dan ben ik weer in de Achterhoek :')


*O* Tot snel. *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan