achterkant omhoog brengen gpx600r

guitarfreak

Die hard MF'er
30 nov 2013
296
0
leuth
full


Hey mensen,

Denk dat ik hier met verbouwingen wel aan het goede adres ben dusssss.........

Had een vraagje,Ik wilde de achterkant van de motor wat omhoog brengen.
Dus naar veel speuren hier, gaat het als beste als je van het sub frame de onderste stangen wat verlengd.
Kan ik hier gewoon een ijzer strip tussen schroeven,?? Of moet er een heel nieuw frame gelast worden??, Wil er misschien hooguit een cm of 5 tussen zetten,Gelijk ook dat lelijke kenteken/knipperlicht geval weg halen, voor een ietsje mooier/strakker uiterlijk.
Het is geen gezicht zo vind ik

Omdat het subframe omhoog komt moet ik ook een strip maken om de uitlaten weer op te hangen.
Verder heb ik toch niks vergeten ofwel??
Greetzzz

Robert
 
Andere dogbones lijkt me eenvoudiger!

:^
Of een grotere schokker zoeken.
Knipperlichtenzooi kun je er gewoon af schroeven en een rizoma setje scoren.

Je kunt uiteraard ook gewoon de hele zooi er af halen en een mooi kontje laten maken.

Niet mijn smaak maar het kan :P
full
 
8-)
Andere dogbones lijkt me eenvoudiger!

:^
Of een grotere schokker zoeken.
Knipperlichtenzooi kun je er gewoon af schroeven en een rizoma setje scoren.

Je kunt uiteraard ook gewoon de hele zooi er af halen en een mooi kontje laten maken.

Niet mijn smaak maar het kan :P
full

Zaagt hij de schommel as door .. :Y :Y kan niet zo veel omhoog ..
Moet gewoon de kont verhogen .
 
Laatst bewerkt:
Hey Robert,
Als je andere dogbones plaatst dan hoef je niks te veranderen aan de uitlaat of zijn bevestiging want die gaan dan ook mee omhoog.
 
Hey mensen,

Bedankt voor de hulp,Dogbones okay.Maar uhh heb even mijn peters handboek erbij gepakt daarna gegoogeld,Maar ik snap het niet helemaal,Waar zit die dogbones??,en ook nog waar kan ik die bestellen dan??? kan me zo voor me stellen dat die ergen bij de schokbreker zit?? zo ja ,Door de dogbones gaat dan niet de ketting op een hele andere hoek staan???? not getting it ,so sorry for the noob Q.
Robert
 
Dit zijn dogbones :
utf-8BSU1HLTIwMTExMTAzLTAwNDkyLmpwZw.jpg


Als je kortere plaatst gaat de achterkant omhoog , maar hij gaat er ook anders van sturen.
als je het overdrijft kan die instabiel worden.
Je kan ook de veer voorspanning omhoog draaien komt hij ook hoger ,maar dit soort afstellingen zijn niet bedoeld om een mooiere achterkant te krijgen ;) .
 
Of motor verkopen en iets zoeken met een mooie achterkant? Aangezien je geen sleutelervaring hebt kan je van deze basis nooit een hippe motor maken vrees ik..
 
Of motor verkopen en iets zoeken met een mooie achterkant? Aangezien je geen sleutelervaring hebt kan je van deze basis nooit een hippe motor maken vrees ik..


Komt wel iets meer bij kijken ja, maar` het is maar net wat hij er van verwacht te gaan maken,
dat ligt voor iedereen weer anders , smaken /stylen liggen soms mijlen ver uitelkaar :Y .

Heb zelf een oer zx10, is standaard ook een gedrocht , nu verbouwt toch wel een leuk fietsje .(Tenminste het is mijn smaak :+ )
Maar TS moet er nog maar eens over nadenken , bezint eer gij begint . :')
(Met de zaag er goed in gezet , kun je niet makkelijk meer terug ) '(

Succes . })
 
Laatst bewerkt:
Komt wel iets meer bij kijken ja, maar` het is maar net wat hij er van verwacht te gaan maken,
dat ligt voor iedereen weer anders , smaken /stylen liggen soms mijlen ver uitelkaar :Y .

Heb zelf een oer zx10, is standaard ook een gedrocht , nu verbouwt toch wel een leuk fietsje .(Tenminste het is mijn smaak :+ )
Maar TS moet er nog maar eens over nadenken , bezint eer gij begint . :')
(Met de zaag er goed in gezet , kun je niet makkelijk meer terug ) '(

Succes . })

Maar langs de andere kant, je moet ergens beginnen, toch? En lelijker kan je deze toch niet maken :X
No offence aan eigenaars of zeldzame bewonderaars van dit model :+
 
Of motor verkopen en iets zoeken met een mooie achterkant? Aangezien je geen sleutelervaring hebt kan je van deze basis nooit een hippe motor maken vrees ik..

Neh das geen optie,zit niet zo goed in de slappe was(cash) moet het hier mee doen

Komt wel iets meer bij kijken ja, maar` het is maar net wat hij er van verwacht te gaan maken,
dat ligt voor iedereen weer anders , smaken /stylen liggen soms mijlen ver uitelkaar :Y .

Heb zelf een oer zx10, is standaard ook een gedrocht , nu verbouwt toch wel een leuk fietsje .(Tenminste het is mijn smaak :+ )
Maar TS moet er nog maar eens over nadenken , bezint eer gij begint . :')
(Met de zaag er goed in gezet , kun je niet makkelijk meer terug ) '(

Succes . })


Ja daarom ga ik ook niet zomaar zagen/slijpen en lassen hahaha, Ik wil nix speciaals maken hoor alleen maar de achterkant omhoog

Maar langs de andere kant, je moet ergens beginnen, toch? En lelijker kan je deze toch niet maken :X
No offence aan eigenaars of zeldzame bewonderaars van dit model :+

Tja ''it's all about taste'' Ik vind hem mooi, alleen die...........achterkant hmmmmmm

Laat ze het bij Kawasaki maar niet horen... :+

hahahahahahahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan