achterlicht als knipperlicht??? help!

Fabian

MF veteraan
27 jan 2002
4.483
0
Rijsbergen
Hey mede MF-ers....zoals een paar van jullie wel weten zitten er nog steeds geen knippers achter op mn motorke....ze passen ook niet meer met mn hoge uitlaat..maar ik wil wel weer iets hebben knipperen! Kan ik mijn achterlicht (2 gescheiden lampen, dus 1 links en 1 rechts zeg maar) makkelijk zo aansluiten dat ze knipperen net zoals bij een Amerikaans koekblik zeg maar :? ben wel een beetje elektro minded, maar heb geen zin om met relais enzo aan de slag te gaan.....is t makkelijk te maken of is er zo iets voor te koop??

Thx!
 
Op donderdag 06 juni 2002 22:47 schreef Fabian het volgende:
Hey mede MF-ers....zoals een paar van jullie wel weten zitten er nog steeds geen knippers achter op mn motorke....ze passen ook niet meer met mn hoge uitlaat..maar ik wil wel weer iets hebben knipperen! Kan ik mijn achterlicht (2 gescheiden lampen, dus 1 links en 1 rechts zeg maar) makkelijk zo aansluiten dat ze knipperen net zoals bij een Amerikaans koekblik zeg maar :? ben wel een beetje elektro minded, maar heb geen zin om met relais enzo aan de slag te gaan.....is t makkelijk te maken of is er zo iets voor te koop??

Thx!
[offtopic]
zou je zeker wel willen hebben , jalours }) ?
ik zit liever in mn Ami dan in een dergelijk ander koekblik
[/offtopic]
 
Jarno heeft/had het ook.

Was wel ff wennen toen ik achter hem reed.
Dacht eerst dat ie in het niks flink begon te
remmen, was dus gewoon zijn knipperlicht...fjoew
Wel vaker gehad die dag zo vanuit mijn ooghoek
dat ik dacht dat ie aan het remmen was.


Ziet er wel mooi uit zonder oranje sprieten
 
Zoiets bedoel je zeker?

misc.php


 
Hey mede MF-ers....zoals een paar van jullie wel weten zitten er nog steeds geen knippers achter op mn motorke....ze passen ook niet meer met mn hoge uitlaat..maar ik wil wel weer iets hebben knipperen! Kan ik mijn achterlicht (2 gescheiden lampen, dus 1 links en 1 rechts zeg maar) makkelijk zo aansluiten dat ze knipperen net zoals bij een Amerikaans koekblik zeg maar :? ben wel een beetje elektro minded, maar heb geen zin om met relais enzo aan de slag te gaan.....is t makkelijk te maken of is er zo iets voor te koop??

Thx!

Vraag even aan Rico, die heeft zelf ook iets aan zijn Duc gemaakt!!!!!! Zag er tof uit!!

Groeten,

ZXRené
 
Terug
Bovenaan Onderaan