Achterlicht R1 bj. 2003 met geintegreerde knippers

Rob Roelofs

Die hard MF'er
12 feb 2004
487
0
Ottersum
Goededag,
Op marktplaats heb ik een advertentie gevonden voor achterlicht met geintegreerd knipperlicht. De prijs exclusief verzendkosten bedraagt hiervoor 95 euro's.
Nu is mijn vraag, heeft iemand meer ervaring met dergelijke knipperlichtunit?
Is het makkelijk te monteren?
Is het legaal?
En de montage is die simpel....,vlgs de verkoper nl. wel het zou nl. voorzien zijn van fabrieksaansluiting (overigens zegt mij dit dus helemaal niets).

Graag jullie reacties / bevindingen / ervaringen.

Groeten,
RR
full
 
Als het zoals deze een universeel achterlicht met de knippers ingebouwd is zal de montage (misschien) wel wat werk vragen, heb bij mijn R6 pas een undertray met een ander achterlicht ingebouwd en dat paste echt niet zomaar. Flink wat moeten zagen en vijlen maar dat zal bij jou wel meevallen.
Op je tweede vraag is het antwoord simpel en het is zo illegaal als de pest maar wel veeeeeeeeeeel mooier om te zien. Sowieso omdat je originele knippers helemaal weg zijn :9~ En omdat er geen E keur op zit in het eigenlijk bij de wet verboden maar wie kijkt daar nu naar, iig veel suc6 met je misschien wel nieuwe achter/knipperlicht.

Greetz 8-)
 
ik heb een achterlicht met geintegreerde knippers van clear alternatives steken en dat past perfect
aansluiten en plaatsen is poepsimpel gewoon op de fabrieksaansluitingen
ik had wel een andere knipper relais nodig
 
Terug
Bovenaan Onderaan