Achterlicht voor soloseat, liefst van CBR600F

Spykes

MF veteraan
9 feb 2003
7.706
86
Tilburg
Ik heb een mooie soloseat waar nog een achterlichtje in moet. Het liefst een achterlicht van een cbr600f '97-'98 omdat de soloseat ook van dat model is.

Maar een klein aftermarket achterlichtje mag natuurlijk ook! Zolang deze ook maar een stukje kentekenplaat verlichting heeft!

Hieronder een plaatje van het achterlicht wat ik bedoel. Glas mag ook gewoon rood zijn zolang het maar de COMPLETE achterlichtunit is.


Heb je wat liggen, stuur me dan een mailtje met een foto en je vraagprijs.

Dank je!

full
 
Ik ga er niks inbouwen maar hang het er strak onder, kan het er op het circuit weer snel af :]
Heb deze besteld en net ontvangen van Louis, nog ff 2 haakse beugels eraan voor de knippers en heb ik alles in één keer erop, remlicht, kenteken en gewoon licht :)
full
 
De Mad Doctor vond ik eigenlijk nog mooier :9~ en je ziet ze hier niet veel.
Die kan ook strak onder de kont geplaatst worden maar is ook twee keer zo duur en heeft LED-knippers '(
Moest ik dat ook weer aanpassen en daar had ik geen zin in voor die paar keer per jaar op straat met de CBR.
full
 
Ik ga er niks inbouwen maar hang het er strak onder, kan het er op het circuit weer snel af :]
Heb deze besteld en net ontvangen van Louis, nog ff 2 haakse beugels eraan voor de knippers en heb ik alles in één keer erop, remlicht, kenteken en gewoon licht :) [afbeelding]

Hmmm, dat ziet er zeker niet verkeerd uit! Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
 
Te lui om zelf ff naar Louis te surfen :? :9
Prijs staat er daar ook bij, 50 euries ;)


Haha, te lui ben ik niet maar ik zat net nog op mijn werk en helaas is mij Duits echt heeeeel slecht! Weet dus ook niet waar ik op moest zoeken :P
 
Mein Deutsch ist ja auch nicht hervorragend aber ich bin einn echter Hollander und geh nach Louis.de um nicht zu viel zu bezahlen bei Motozoom.nl, verstanden :?
:+
 
Ha Spykes,

Even een vraagje, ben je nog steeds op zoek naar een achterlicht?

Zoja laat me even weten, ik heb nog een origineel cbr600F 97/98
lichtje liggen.

Ik hoor het graag van je.

Groeten Arnaud.
 
Terug
Bovenaan Onderaan