Achterlicht werkt niet helemaal naar behoren

bullitownzyou

Rookie
12 jun 2010
25
0
De Rijp
Beste mede motorrijder,

Sinds een paar weken zit ik met een probleem. Onlangs kwam er iemand achter mij aan gereden, waarbij ik dacht die is boos over mijn inhaalactie, maar nee deze vriendelijke meneer vertelde dat mijn achterlicht het niet deed.

Om een lang verhaal kort te maken;
Ik ben er achter gekomen, 98/100 keer werkt mijn achterlicht niet als ik contact omdraai, maarrrrr zodra ik mijn parkeerlicht aan en weer uitzet, dan poef! hallo achterlicht.

Ik heb al een paar keer wat WD-40 in mijn contact gespoten, maar dit heeft niet geholpen. Ik hoor graag wat tips/ideeen van mensen die mij met dit probleem verder kunnen/willen helpen. Alvast bedankt!

Wouter
 
WD40 is troep.

Daarnaast mag je nooit iets in je contactslot spuiten.

Ook helpt het spuiten in het contactslot niet voor het probleem dat je hebt.

Probeer eens de schakelaar van je lichten schoon te maken (zonder WD40).
Controleer ook stekkers en verbindingen. Ook die van bijv lampje in fitting.
sorry ts voor de off topic vraag.

@martell hoe zo mag dit niet?
heb ook wel eens in het verleden gehad dat het stroef liep en spoot ik er ook wel eens sloten spul in.
Of wd40 als ik niks anders voor handen had.
Wat mag je wel doen dan als de boel eens stroef loopt ? :$
 
sorry ts voor de off topic vraag.

@martell hoe zo mag dit niet?
heb ook wel eens in het verleden gehad dat het stroef liep en spoot ik er ook wel eens sloten spul in.
Of wd40 als ik niks anders voor handen had.
Wat mag je wel doen dan als de boel eens stroef loopt ? :$
Vloeibaar spul trekt vuil aan, en houdt t vast.

Doorblazen en grafietpoeder.
 
Werkt goed he, die verkoopkwats. Is precies gemaakt voor types zoals jij. Nietwetend.

Heb je al eens een keer aan de ultieme, eerste en meest voor de hand liggende oplossing gedacht; een nieuw lampje?

Jij bent vast en zeker sexueel gefrustreerd, jezus wat een kansloze opmerking zeg. Succes ermee, leer eerst maar eens goed lezen, met je lampje vervangen. Lampje in die vette oogkas van je moet je vervangen... tjongejonge zeg!

Voor de rest, achterlicht werkt nog steeds! dus ik denk dat de wasbenzine en de luchtspuit heeft geholpen! Evengoed nog bedankt voor de reacties, welke andere mensen misschien weer verder kunnen helpen!:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan