Achterlichtje

Elja

MF'er
18 jun 2001
39
0
Nijmegen
Hmm, werd vanavond aangehouden door twee agenten..
Zag opeens zo'n rood bordje in de spiegel :)

Bleek dat m'n achterlicht kapot was. Het remlicht deed het nog wel gewoon. Ik heb 'm maar bij de Total vervangen voor een soortgelijk lampje. (maar dan eigenlijk voor de auto)
Ik heb er geen verstand van, maar dat kan gewoon prima, neem ik aan. Hij deed het in elk geval weer.

Werd overigens alleen door de agenten op de hoogte gebracht. Verder kon ik gewoon doorrijden..

'Knijp maar gewoon de hele weg je rem in.' kreeg ik nog te horen :P

 
Ik heb er geen verstand van, maar dat kan gewoon prima, neem ik aan. Hij deed het in elk geval weer.

'Knijp maar gewoon de hele weg je rem in.' kreeg ik nog te horen :P

Eerste klopt, zijn dezelfde lampjes.

Lekker voor je remmen.... agenten :j :j :r , een pluspunt : ze lieten je verder rijden zonder bon te geven.

_________________
Een dag niet gereden is een dag niet geleefd...

[ Dit Bericht is bewerkt door: DaveCave op 2001-07-26 01:45 ]
 
Lekker voor je remmen.... agenten
{offtopic}Het was een grapje....... Wat hebben jullie toch tegen agenten ? Die doen ook maar hun werk :?

De enkele azijnpisser daargelaten{/offtopic}

 

Maar dan nog kan je beter een motoragent hebben als een auto of erger nog een busje agent hebben ;) Een motoragent matst je veeeeeeel eerder als een auto agent.
 
Ik heb ook eens zoiets gehad, Agent wees mij op een defect achterlicht. Bedankte hem voor de tip in de verwachting dat ik verder kon. Mooi niet meneer stond erop mij een prent aan te smeren...

En ik verbaas me er wel eens over hoeveel auto's zonder goede verlichting (voor enof achter) rondrijden.

Je hebt mazzel gehad dat ze niet meteen gingen schrijven!!! :]
 
Poohbeer: 't Was natuurlijk meer om m'n verhaal ff kwijt te kunnen he :)
Techniek vraagje was meer terzijde..

Ik vond het wel prima dat de agenten niet meteen begonnen te schrijven. Overigens had ik het ook een naaistreek gevonden als ze dat wel hadden gedaan. Ze hadden hooguit iets kunnen zeggen van 'je mag zo niet verder rijden.'

Was wel nog een k*t eind naar dat tankstation om te lopen met de motor aan de hand :)

Dat over het rem inknijpen zei ie echt met zo'n lach van 'het is een geintje'.. Zolang ze me geen bon geven kan ik daar ook best om lachen
8-)


 
stoute poohbeer moet leuke verhaaltjes niet richting techniek werpen


'k vraag me ondertussen wel af hoe ik dit ooit naar techniek heb kunnen teleporteren.. toch niet zo geschikt voor het modwerk die pooh :)
_________________
http://www.pricewatch.be/images/mybike/ (Mijn Suzuki GSX-R600) http://www.pricewatch.be/cossiepower (My brothers high performance car)

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-07-27 13:52 ]
 
Dat over het rem inknijpen zei ie echt met zo'n lach van 'het is een geintje'.. Zolang ze me geen bon geven kan ik daar ook best om lachen
8-)

Hehehe, voor een angent is dit al een ERG goeie grap hoor..
zou bij mij trouwens ook wel lach op me gezicht tonen.
Zulke agenten roelen! Doen hun job (misschien wat meer) en kloten je ondertussen niet.
 
Hmm, werd vanavond aangehouden door twee agenten..
Zag opeens zo'n rood bordje in de spiegel :)

Bleek dat m'n achterlicht kapot was. Het remlicht deed het nog wel gewoon. Ik heb 'm maar bij de Total vervangen voor een soortgelijk lampje. (maar dan eigenlijk voor de auto)
Ik heb er geen verstand van, maar dat kan gewoon prima, neem ik aan. Hij deed het in elk geval weer.

Werd overigens alleen door de agenten op de hoogte gebracht. Verder kon ik gewoon doorrijden..

'Knijp maar gewoon de hele weg je rem in.' kreeg ik nog te horen :P
Deze wouten konden er tenminste om lachen.
Je hebt ook de wouten die thuis van hun vrouw op de bank moeten
blijven slapen, die reageren het af op de burgers.
Dikke :j :j kunnen zij krijgen.
Wouten die de humor er wel voor kunnen inzien, kan ik best hebben.
Die verklaren zich meestal wat beter dan de anderen.
 
Bovenstaande discussie over goede/slechte wouten geld voor mij voor meer groeperingen. Een willekeurige beukenoot c.q. matenaaier krijgt van mij ook :j
Een agent is ook maar een mens en meestal een die voor ons de klappen opvangt (letterlijk en figuurlijk) voor een bijzonder K.....t salarisje.
En nee ik ben geen agent of fan van mannen in Uniform :)
Laatst op MRO-cursus les gehad van beroepswouten die andere motorwouten opleiden en dat waren toffe peren.

C.U.


:j
 
Bovenstaande discussie over goede/slechte wouten geld voor mij voor meer groeperingen. Een willekeurige beukenoot c.q. matenaaier krijgt van mij ook :j
Een agent is ook maar een mens en meestal een die voor ons de klappen opvangt (letterlijk en figuurlijk) voor een bijzonder K.....t salarisje.
En nee ik ben geen agent of fan van mannen in Uniform :)
Laatst op MRO-cursus les gehad van beroepswouten die andere motorwouten opleiden en dat waren toffe peren.

Tuurlijk zijn er ook toffe agenten, m'n oom is K9 en traint veel honden voor andere agenten, zo'n peer *D .

Maar er zijn van die agenten die denken dat ze alle macht in handen hebben, en daar kan ik niet tegen :r . Die verpesten het.

btw beukenoot :? :? zoals je zegt c.q. matenaaier, maar nog nooit van gehoord.
 
Terug
Bovenaan Onderaan