Achterlijke schoonbroer (zwager)

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Mijn schoonbroer werd vandaag op zijn scooter tegengehouden door politie die hem al een eindje aan het volgen waren. Politie houd hem tegen en zet de scooter op een snelheidsmeter: 57 km/u ipv 40.

Zegt die eikel: dat klopt nie hij loopt minstens 75. :+
Wat die juten ook vriendelijk in het PV vermeld hebben, scooter in beslag genomen.

Net toen ze met hem gedaan hadden, ik was hem ff gaan ophalen op politiebureau kwam er een patrouille met een kerel op een R1 op de parking, was geklist tegen +150 in de bebouwde kom, hij mocht zijn speelgoed ook laten staan (was een splinternieuwe, model'02)

Agenten spraken al van 2 jaar rijverbod en voorwaardelijke gevangenisstraf.

[edit]staat in verkeerde topic, ;oest algemene praat zijn[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Voor die r1 zal het eerder twee jaar voorwaardelijke rij-ontzegging zijn.
Lijkt me waarschijnlijker dan twee jaar voorwaardelijk gevangenis.
 
Met mensen die onverantwoord in een bebouwde kom, waar dus nog zwakkere weggebruikers dan ons zijn, rijden vind ik dit een gepaste straf voor hem.
 
Laatst bewerkt:
Mijn schoonbroer werd vandaag op zijn scooter tegengehouden door politie die hem al een eindje aan het volgen waren. Politie houd hem tegen en zet de scooter op een snelheidsmeter: 57 km/u ipv 40.

Zegt die eikel: dat klopt nie hij loopt minstens 75. :+

Ghehehe :)
 
Wat een |( , echt dom hoor!

Maar wat ik snap: hij zegt dat ie wel 75 loopt en de politie neemt m daarom in beslag en zetten het in het PV maar ze hebben het helemaal niet gemten enzo, die 75km/u is niet op een geeikte teller enz en niet vastgesteld door die agenten.

Als die schoonbroer nou had gezegd: kan niet: hij loopt maar 45 ofzo, dan haaden ze dat toch ook niet opgeschreven....

Hoe dan ook; blijft een domme actie, die belgen ook ;)
 
Wat een |( , echt dom hoor!

Maar wat ik snap: hij zegt dat ie wel 75 loopt en de politie neemt m daarom in beslag en zetten het in het PV maar ze hebben het helemaal niet gemten enzo, die 75km/u is niet op een geeikte teller enz en niet vastgesteld door die agenten.

Als die schoonbroer nou had gezegd: kan niet: hij loopt maar 45 ofzo, dan haaden ze dat toch ook niet opgeschreven....

Hoe dan ook; blijft een domme actie, die belgen ook ;)

Neen maar hij geeft wel toe dat ie wist dat ie te snel reed :+ :+
 
Nou, nix vreemds aan toch? :?

Ik zeg ook tegen de politie dat mijn GSX-R wel 125 km per uur wil! 8-)
 
Slim is anders...

en met 150+ in de bebouwde kom aangehouden worden... zal hem inderdaad zijn rijbewijs en heel lang niet meer rijden kosten.
 
Met mensen die onverantwoord in een bebouwde kom, waar dus nog zwakkere weggebruikers dan ons zijn, rijden vind ik dit een gepaste straf voor hem.

En jij bent een schijnheilige ~&#G(%# Je kent de verkeers situatie niet, dus je moe nie ouwehoere...als het nou op een woonerf was, ok..maar ik rijd ook regelmatig hard binnen de bbk....maar het kan wel, dus nie zeike...
 
Ik weet het...en binne bbk is een ruim begrip....alkemade laan, den haag, einde van utrechtse baan, den haag...is gescheiden rijbanen, niet in woonwijk, 4 rijbanen totaal, en dat is binnen bbk...niemand rijdt daar 50 :j
 
Terug
Bovenaan Onderaan