Achterop bij Jarno Janssen

Niels, mocht je om wat voor rede niet kunnen, je hebt mijn telnr. he

Ik ben jaloers B|
 
Pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics pics.


Ehe? had ik al gezegd dat we graag foto's willen zien O-)
 
Nooit een GSX-R van dichtbij gezien :? Weinig handgrepen, je zult Jarno moeten omarmen })
Kijkt u eens: http://www.motorfreaks.nl/fsget.php?id=4942 :)

"De motorfiets voor de ‘two-seater experience’ is aangepast voor duogebruik door onder meer een groot duozadel achterop en handgrepen op de tank te monteren. Verder werd er een sterkere achterveer gemonteerd, werd de overbrenging aangepast en zijn er wijzigingen aan het motormanagement doorgevoerd."
 
Niels, mocht je om wat voor rede niet kunnen, je hebt mijn telnr. he

Ik ben jaloers B|
Denk je echt dat ze met jou achterop een bocht doorkomen ?! ;) Met mijn 1.79 en 74 kg (schoon aan de haak) is het nog wel te doen, maar die 2.23 m en 146 kg die jij weegt... nee, ik geloof het niet ;)

})
 
hij is het verhaaltje aan het schrijven, maar volgens mij is i in slaap gevallen ofzo :?
 
Wat een ervaring zeg!

De dag begon al goed. Ik had om half negen met een vriend afgesproken en wilde ruim op tijd zijn, dus ik besloot om een uur en een kwartier eerder op te staan. Mijn wekker werd dus op 08.15 gezet. Helaas begon ik de volgende ochtend bij het horen van de wekker pas te rekenen en kwam ik er achter dat ik me een uurtje had vergist O-) Geen ramp, nog tijd zat. Om negen uur vertrokken we voor de tocht van 2 uur naar Assen. Met de auto natuurlijk, want die heeft airco ;)

Ik had via de organisatie van de Rizla Racing days een VIP parkeersticker kunnen sjeffen, dus ondanks alle pogingen van de parkeerwachten om ons een andere richting op te sturen konden we zo naar de paddock rijden. "Dat was wel handig omdat ik anders de hele dag met mijn pak moest sjouwen". 8-)

DCP_0969.jpg

Zo, we zetten 'm hier wel neer...

Vervolgens wat over de paddock struinen om te kijken waar de Suzuki hospitality trailer was. Toen we die eenmaal hadden gevonden waren er nog niet zo veel mensen, alleen twee dames die een beetje zaten te kletsen. Niet zo gek aangezien ik wat aan de vroege kant was. Ik legde uit waar ik voor kwam en ze vertelden dat ik of even kon gaan zitten wachten of dat ik later kon terugkomen. "Wel leuk hoor, ik ben zelf ook achterop geweest". "Oh? Was het spannend?". "Jawel, alleen deed hij wel wat rustiger aan, want ik ben z'n moeder". :} Kijk, als de moeder van Jarno of Barry achterop durft, dan laat ik me natuurlijk niet kennen hè. De spanning werd al wat minder. Vervolgens nog even naar de start van de Supersport race gekeken en nog wat over de paddock gestruind.

DCP_0972.jpg


DCP_0979.jpg


Toen was het tijd om me te melden bij de Suzuki hospitality trailer. Daar even in de bloedhitte staan wachten tot we de pitbox in mochten. In de pitbox even met Tafkaf en Bananeman staan praten. Tafkaf had er duidelijk zin in ;) Bananeman nam van de gelegenheid gebruik om flink wat foto's van de hele happening te maken.

DCP_0981.jpg

Hier heb ik mijn Lady-J look; tegen de zon in :P

DCP_0983.jpg


DCP_0984.jpg

Da's Banaan, daar rechtsboven ;)

Normaal gesproken hadden ze 1 uur de tijd voor 13 ritjes. Iedereen zou dan 2 rondes rijden. Helaas hadden ze nu maar 25 minuten de tijd en werd de rit beperkt tot 1 rondje. Er werd zelfs gewaarschuwd dat het héél misschien zou kunnen gebeuren dat de laatsten niet aan de beurt zouden komen. Gelukkig mocht ik als derde en kon ik me weer focussen op het niet zenuwachtig worden ;) "Ok, allemaal in de rij en naar buiten, we gaan!". Wij allemaal netjes in een rijtje naar de pitstraat waar het een drukte van jewelste was. Van het eerste ritje heb ik weinig meegekregen, alleen dat er heel veel fotografen en cameramensen stonden. Als tweede mocht Marit, die had ook de prijsvraag van Motofreaks gewonnen. Na de eerste bocht was er opeens een beetje paniek. Ze stonden stil. Na een kort sprintje terug naar de pits konden ze weer verder; het bleek dat de standaard niet goed was ingeklapt :X

DCP_0992.jpg


DCP_0994.jpg


Toen was het mijn beurt. Snel achterop en vasthouden maar. "Niet schrikken als hij een wheely maakt hoor, dat hoort er allemaal bij" werd me vantevoren verteld. En ja hoor, daar ging het voorwiel :} Vanaf dat moment heb ik me vastgehouden zoals ik nog nooit iets heb vastgehouden. Wat een rit zeg. Het was niet eens zozeer de snelheid die me overdonderde, maar vooral hoe scherp er gereden werd en hoe laat en hard er geremd werd. Vooral in de veenslang dacht ik een paar keer dat we een stukje gras zouden meenemen. Tijdens de rit kon ik alles nog best goed volgen, en was het erg leuk om bepaalde bochten te 'herkennen'. Toen was het eigenlijk alweer voorbij en kon ik met een grote grijns afstappen. Gelijk stond er een mijnheer met een microfoon voor m'n neus en alles wat hij zei hoorde ik via de speakers.... uh, ok :) "Zet je helm maar even af. Hoe was het?" ..... "Fantastisch blablablabla". Ja, die sukkel die zei dat ie met z'n R6 zo nooit op de normale weg kon rijden was ik ja B| ;)

DCP_0997.jpg

Geen idee of ik dit ben.....

Nog even in de pitstraat staan nagenieten en daarna mijn bloedhete pak uitgetrokken en met een lekker vaartje weer naar huis gegaan, de rest van de dag gingen ze toch alleen nog maar met koekblikken rijden. Ik denk dat ik zometeen de brommer even ga halen om nog een stukje te toeren. Ik weet nu immers hoe het moet :P

DCP_1003.jpg


Meer (slechte) foto's: http://www.van-rooij.com/motor/assen
 
hahahaha!

nou zie ik het !

was wel erg leuk om te zien die rijders achterop.
ging ook wel aardig hard op sommige stukkies of niet?

(ben ook wel een beetje jaloers ja)
 
Laat ik je maar even helpen:

full


U is correct :) Volgens mij riep ik daar iets van "Burn baby burn" O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan