Achterop bij Jarno Janssen

Gaaf NielsVR.

Ik kreeg afgelopen week ook nog een een mailtje van Suzuki. Er waren 2 extra plaatsen bij gekomen voor de Suzuki experience waar ik er eentje van was. Echter ik moest zelf voor leren beschermende kleding zorgen. Beetje jammer dat ik alleen een textiel pak heb ;( . Ook huren was geen optie. Alle verhuureders hadden alleen textiel kleding te huur. Verder zijn de mensen die ik ken korten dan ik, dus lenen was er ook niet bij.

Maar goed ook, wat zou ik moeten zeggen als ik het achterop die motor in mijn broek zou doen :o
 
In de nationale bocht zag ik dat ie net was gevallen en dat dat meisje net weer op stapte. Wel een dikke blunder.
Doh!

Z'n standaard was niet helemaal ingeklapt en daardoor sloeg de motor af. Ze zijn gewoon afgestapt, een stukje terug gerend en verder gereden. Niet gevallen en nergens rechtdoor gegaan dus :)

Paniekzaaier :+
 
Doh!

Z'n standaard was niet helemaal ingeklapt en daardoor sloeg de motor af. Ze zijn gewoon afgestapt, een stukje terug gerend en verder gereden. Niet gevallen en nergens rechtdoor gegaan dus :)

Paniekzaaier :+

tijdens de Supersport 600 race is een jekere jarno janssen wel degelijk rechtdoor gegaan in de GT :X
 
als ik iedereen moet geloven heb ik wel een heel extreem ritje gemaakt met jarno ;)

terwijl, toen de motor er mee stopte, hij het niet snel doorhad dat het aan de standaard lag.. zijn eerst nog heel stukkie terug gerend :)

oja, NielsVR: heb jij ook last van je ribben toevallig? en de kramp schiet al sinds zondag steeds in mijn benen.. ben ik gewoon een mietje of heb ik te krampachtig achterop gezeten (voor mijn gevoel zat ik wel relaxed eigenlijk *D )
of heb jij er ook last van...?
 
als ik iedereen moet geloven heb ik wel een heel extreem ritje gemaakt met jarno ;)

terwijl, toen de motor er mee stopte, hij het niet snel doorhad dat het aan de standaard lag.. zijn eerst nog heel stukkie terug gerend :)

oja, NielsVR: heb jij ook last van je ribben toevallig? en de kramp schiet al sinds zondag steeds in mijn benen.. ben ik gewoon een mietje of heb ik te krampachtig achterop gezeten (voor mijn gevoel zat ik wel relaxed eigenlijk *D )
of heb jij er ook last van...?
Ik heb hier een foto van zondag waar je iig nog vrolijk staat te kijken en er geen last van had ;)
 
Ik heb hier een foto van zondag waar je iig nog vrolijk staat te kijken en er geen last van had ;)


show me :)
de kramp is ook al bijna weg hor, en de smile zit er nog steeds *D
heb soms wel dat als ik in slaap sukkel, dat ik met zo'n schok wakker word omdat ik van de motor afval :P
 
fsget.php


:)

Uit dit artikel op MFreaks trouwens: Motorfreaks: Rizla Racing Day Suzuki Two Seat Experience, staat ook de grote versie in.

de kramp is ook al bijna weg hor, en de smile zit er nog steeds *D
heb soms wel dat als ik in slaap sukkel, dat ik met zo'n schok wakker word omdat ik van de motor afval :P
Je moet wel een echte Motorfreak zijn om 's nachts op de motor te pitten ipv in een bed ;) Achja een hoop mensen hebben em in de kamer staan dus ik denk dat dit gewoon de logische vervolgstap is :P
 
als ik iedereen moet geloven heb ik wel een heel extreem ritje gemaakt met jarno ;)

terwijl, toen de motor er mee stopte, hij het niet snel doorhad dat het aan de standaard lag.. zijn eerst nog heel stukkie terug gerend :)

oja, NielsVR: heb jij ook last van je ribben toevallig? en de kramp schiet al sinds zondag steeds in mijn benen.. ben ik gewoon een mietje of heb ik te krampachtig achterop gezeten (voor mijn gevoel zat ik wel relaxed eigenlijk *D )
of heb jij er ook last van...?
Beetje late reactie, sorry :)

Nee, had gelukkig helemaal nergens last van. Het is nu toch wel al over hè? ;)
 
Beetje late reactie, sorry :)

Nee, had gelukkig helemaal nergens last van. Het is nu toch wel al over hè? ;)


:) het is gelukkig na een dag weer weggegaan..
moest ook wel, want heel aso: ik had afgelopen weekend bij radio 538 een rondje met jan lammers op zandvoort gewonnen.....
ik ben echt een mazzelpik ja (mijn fiets is btw wel gestolen.. maar die had ik ook gewonnen :P )

maarrrrr de motor wint het gigantisch!!!!! bij jarno was het 26x beter, leuker, gaver en cooler 8-)
 
:) het is gelukkig na een dag weer weggegaan..
moest ook wel, want heel aso: ik had afgelopen weekend bij radio 538 een rondje met jan lammers op zandvoort gewonnen.....
ik ben echt een mazzelpik ja (mijn fiets is btw wel gestolen.. maar die had ik ook gewonnen :P )

maarrrrr de motor wint het gigantisch!!!!! bij jarno was het 26x beter, leuker, gaver en cooler 8-)
LOL! Dat meen je niet. En achterop een motor over Assen én in een auto (wat voor trouwens?) over Zandvoort. En dat allemaal in 1 week. Doe je soms aan alle prijsvragen die je tegenkomt mee ofzo? ;)
 
LOL! Dat meen je niet. En achterop een motor over Assen én in een auto (wat voor trouwens?) over Zandvoort. En dat allemaal in 1 week. Doe je soms aan alle prijsvragen die je tegenkomt mee ofzo? ;)

in een ferrari 360 modena :) niet verkeerd, jan is ook echt een stoer ventje, heel relaxed enzo, maar het ging niet zo hard en het gevoel op de motor vergeleken met dit.. :}
ennee zoveel doe ik niet mee aan prijsvragen (hoewel iedereen nu wil dat ik staatloten ga inslaan voor ze enzo :9 ) maar ja, misschien wel mijn lot :P

heb jij nog steeds je smile btw?
 
Terug
Bovenaan Onderaan