Achterop bij Jarno Janssen

NielsVR

MF veteraan
25 jul 2002
3.171
0
Zoetermeer
Twee weken geleden was er op Motorfreaks een prijsvraag waarbij je een rit op een two-seater Suzuki GSX-R750 met Barry Veneman of Jarno Janssen kon winnen. "Ach, laat ik maar meedoen, ook al win ik nooit iets". Even mijn google- en internetskills uit de kast gehaald om de antwoorden te vinden; handig die MotoGP site met alle statistieken van de afgelopen 30 jaar O-) Mailtje verstuurd en eigenlijk niet meer aan gedacht. "Ik win toch nooit iets B| ".

Omdat me toch nog wel bijstond dat je tot de 27e kon inzenden vandaag even gekeken en zag in de headlines staan: "Winnaars Suzuki twoseater prijsvraag". Goed, die waren dus bekend en ik had geen email gehad... kijken wie de gelukkigen dan waren:

* Marit de Boer
* Niels van Rooij
* Olaf Klemann

Niels van Rooij?!?! KRIJG NOU WAT, DAT BEN IK *D

Van de week dus nog even naar de Albert Heijn voor wat pampers en dan zondag lekker gassen op Assen :} Ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten. Ik ben pas wel naar Six Flags geweest, is het daar mee te vergelijken? O-)

Zijn de overige winnaars ook MF'ers of alleen Motorfreaks?

edit: typo
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik me moet melden bij de hospitality trailer van Jarno Janssen racing/Team Suzuki ging ik er vanuit dat ik achterop bij Jarno zou komen te zitten en niet bij Barry, maar blijkbaar heet het hele team gewoon zo :X Wie van de twee gaat harder, volgens mij Barry? ;)
 
je hebt kans dat ze allebij rijden
je komt bij de een of de ander
wat je je er van voor moet stellen is een leuke 1.35 of iets harder
 
wat had je nu als antwoorden dan?
ik had dit:

Vraag 1 : 1993
Vraag 2 : GSXR-W voor Watercooled
Vraag 3 : 14e plek tijdens de gp van frankrijk. behaalde hij 2 punten

Edit// ik zie al in je post op motorfreaks jouw antwoorden.Volgens mij had ik het toch goed alleen zie ik nu dat ik het jaar ben vergeten te vermelden bij vraag 3 :( :( :(
 
gaaaaf!!!

Ik zou in me broek schijten :X ... redline wil best gassen op assen maar dan wel met een stuurtje en gas hendel in ze hand.

Als je nou zelf ook eens op assen heb gereden heb je vergelijkings materiaal ;)


Doe wel ff een verslagje! Ennuh doe ook ff een mic in je helm tijdens het rondje :P
 
denk dat de rem-acties het meest heftig zullen zijn. veel plezier in ieder geval. ben best jaloers (maar ja, had ik ook maar mee moeten doen)
 
Congratz!!! Zag toevallig paar dagen geleden beelden van ritjes met een two seater :9 Incl. stoppies an wheelies 8-) Veeeeeel plezier!!!!!

p.s. Geen idee wie dat was btw :?
 
Heb nog maar even mailtje gestuurd naar Suzuki omdat niet alles helemaal duidelijk was; zo moet je bijvoorbeeld je eigen pak (leer), laarzen en helm meenemen. Zou wat zijn, sta je daar zondag, mag je niet achterop omdat je geen kleding hebt :X

Gefeliciteerd en geniet ervan :)

Wanneer mag je achterop, zaterdag of zondag?
Zondag tijdens de 'pauze'.

Gefeliciteerd! Zwaai effe als je de pits binnenkomt. Ik sta voor de vipboxen in het oranje ;)
Ik zal het proberen, als ik de 'handgrepen' nog durf los te laten ;)
 
Niels zei:
Ik zal het proberen, als ik de 'handgrepen' nog durf los te laten ;)
Als je snelheden van bijna 300 hebt meegemaakt terwijl je half met je knie op het asfalt hangt stelt zo'n pitstraat niks meer voor hoor ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan