Achterop??? Liever naar de Tandarts

Achterop?


  • Totaal aantal stemmers
    127
Overigens vind ik iemand achterop hebben wel prima. Heb een paar keer een tochtje gedaan met een vriendin achterop die al vaker bij haar vader achterop had gezeten en die heel relaxed zat. Wel iets te relaxed want ze viel op een gegeven moment bijna in slaap :+. Dat merkte ik doordat ze ineens tegen me aan botste bij het remmen ipv te anticiperen.
 
Vanochtend nog achterop de vrouw gezeten, beviel me prima

_O-

(is iedereen nu opeens serieus en ontopic-blijvend? Of ben ik de enige die doordenkt?!)

Als het niet nodig is stap ik niet achterop. Ook in de auto rijd ik liever zelf. Iets met controle..

Vind het niet erg om met iemand achterop de motor te rijden, ook niet als ze zwaarder zijn (dat gaat nogal snel).. De enige angst is altijd dat bij het optrekken de motor een onbedoelde wheelie maakt door het extra gewicht achter op. Op m'n 16de wel eens gehad met iemand achterop de Gilera :$
 
Liever niet. Jaaaaren terug hier bij een forumlid achterop gesprongen om mijn Honda XR250R te halen.
De eerste rotonde nog geen 300 meter van zijn huis gingen volgens mij de stepjes van de passagier (ik dus) al over het asfalt. Niet zo heel chill. :+
De volgende rotonde weer. Toen maar gevraagd of hij iets rustiger aan wilde doen. Ik heb 'm hier eigenlijk al heel wat jaren niet meer gezien. Maar we praten ook over 17 of 18 jaar geleden.

Ook nog wel eens bij mijn broer achterop, om een andere motor te halen. Ook dat vond ik gewoon niet relaxt. Laat mij zelf maar rijden.
Iemand achterop heb ik liever ook niet. Of het moet op een motorscooter zijn, dan heb je er veel minder 'last' van. Of het moet echt iemand zijn die weinig weegt.
 
Hallo

Ik had een vergelijkbare situatie, maar na een tijdje keerde alles terug naar zijn plaats
 
In het kort (ja, @Rob RD , ik kán ook kort zijn :+ ):

Zelf achterop: als het moet, maar veel liever niet :N
Iemand bij mij achterop: als het moet, maar veel liever niet :N

Nog eens @Rob RD , het lange verhaal volgt nog wel ;) :+
 
Als JIJ het al lang vindt....
 
ik weet het nog : ik had nog niet zolang mijn r 80 : mijn nichtje wilde graag een keer achterop. het was binnen de bebouwde kom
nog en ze vroeg : kunnen we niet harder ?

toen bleek ik al 70 te rijden, maar van de passagier merkte je bijna niks.
later nog een keer met een maatje van mij naar amersfoort met dezelfde motor : nooit meer...
het leek of er wel 2 achter op zaten : door het tegenhangen
 
Als het moet geen probleem, bij pech of andere noodzaak. Voor de lol rijd ik liever zelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan