Achterover geslagen @#$%

Zot

De botte fuckman
28 mei 2002
41.453
5.775
Ben ik vandaag lekker aan het spelen samen met N!co, ga ik net als N!co ff ergens anders rijdt, vol achterover :(

Motor heeft weinig schade gelukkig en ikzelf ook niet, maar mijn arme ego ;(

Jammer genoeg zijn er geen foto's gemaakt, anders hadden jullie nog ff lekker leedvermaak gehad :)

Klote man, maar met je kind of zonder kind?

(jij nam je zoon toch mee op die camping voorop ;) )

Oops start weer een discussie geloof ik ;)

Klote man, maar met je kind of zonder kind?

(jij nam je zoon toch mee op die camping voorop ;) )

Oops start weer een discussie geloof ik ;)

Met kind wordt er niet gestunt. Dat doet ie zelf wel :)

2 jaar en al op het schuurdak van de buren geklommen die gangster :) en dan moet ik hem op zijn donder geven. Best moeilijk om "ik ben heel erg trots op je" met een kwade toon een een kwade uitdrukking op je gezicht te zeggen 8-)

Met kind wordt er niet gestunt. Dat doet ie zelf wel :)

2 jaar en al op het schuurdak van de buren geklommen die gangster :) en dan moet ik hem op zijn donder geven. Best moeilijk om "ik ben heel erg trots op je" met een kwade toon een een kwade uitdrukking op je gezicht te zeggen 8-)

LOL ;) prachtig ..vandaag was mijn dochtertje brutaal (nadat ik mijn zoon stil had gekregen nadat hij weer de glijbaan opwilde waar die al 40 keer vanaf was geweest)...Zegt ze "Papa ik ben je helemaal zat geworden je bent een klein kreng en ik ga niet meer met je trouwen"

Dus ik denk ....Tjezus hoe komt die aan die wijsheid...ik bedoel dan "klein kreng" dus ik vraag wie heeft dat gezegd? Zegt ze ....zwarte magica (van Donald Duck)

En dan niet lachen... ;)

Ben ik vandaag lekker aan het spelen samen met N!co, ga ik net als N!co ff ergens anders rijdt, vol achterover :(

Motor heeft weinig schade gelukkig en ikzelf ook niet, maar mijn arme ego ;(

Jammer genoeg zijn er geen foto's gemaakt, anders hadden jullie nog ff lekker leedvermaak gehad :)

We maken volgende week wel ff piccies van dat 'bergje' :X

[me]N!co gaat meestal wel achter de Zot aan, maar sommige bijzondere verrichtingen vind ik echt te zot...[/me]

We maken volgende week wel ff piccies van dat 'bergje' :X

[me]N!co gaat meestal wel achter de Zot aan, maar sommige bijzondere verrichtingen vind ik echt te zot...[/me]
sssssst ze denken dat het met een wheelie gebeurde ipv met een heuvel klimmetje

8-)

Terug
Bovenaan Onderaan