Achterrem CB750 werking???

walter

Rookie
13 nov 2002
15
0
Buurmalsen
Kan iemand mij vertellen hoe de werking van dat ding dat zorgt dat er remvloeistof door de kabel loopt.
Ik heb dat ding uit elkaar gehaald en 100% zeker weer goed in elkaar.
Zodra ik wat remvloeistof in de ingang giet en ik pomp met de achterrem dan moet er toch vloeistof uit de uitgang komen. Waarom werkt dat kreng niet?
Iemand hier ervaring mee...

Oh het is voor een CB750 F2 uit 78
 
Voor zover ik weet moet je wel steeds remvloeistof bij blijven vullen als het peil weer daalt. Heb je dat ook gedaan? Als je er gewoon een scheut ingooit en dan gaat pompen dan komt er niet aan de achterkant uit, omdat de rem dan op een gegeven moment voornamelijk lucht samendrukt.
 
zo te lezen de eerste keer dat je aan zo'n modern scheurijzer werkt..............


je hebt een hyraulisch bediende schijfrem op dat ding zitten.
geen kabel dus maar een slang
door deze slang moet olie onder druk verplaatst worden waarna deze olie druk via een zuiger je remblokjes tegen de schijf drukt.

dit lukt met dat korte slagje niet met lucht.............vandaar moet je het systeem ontluchten

ga ff op google ( www.google.com ) zoeken naar het ontluchten van rem systemen.............en vraag iemand bij jou uit de buurt oftie je ff wil helpen (liefst iemand met wat sleutel ervaring)
 
Als je echt totaal geen idee hebt wat je aan het doen bent, dan zijn de remmen van je motor misschien niet de eerste klus waar je zelf aan moet gaan beginnen?
Zo probeer ik al een tijd een buitenlamp aan te sluiten, maar ik snap ook nog steeds niet hoe ik nou 220 volt door die slang naar buiten kan gieten. :?
 
Als je echt totaal geen idee hebt wat je aan het doen bent, dan zijn de remmen van je motor misschien niet de eerste klus waar je zelf aan moet gaan beginnen?
Zo probeer ik al een tijd een buitenlamp aan te sluiten, maar ik snap ook nog steeds niet hoe ik nou 220 volt door die slang naar buiten kan gieten. :?


dan hang je toch ff een verlengsnoer in een gietertje gietertje doe het 's avonds.......staat er meer druk op en is't goedkoper (nacht tarief)
 
Terug
Bovenaan Onderaan