Achterspatbord of hugger CBF 600 SA

brommert

MF'er
7 mrt 2005
35
0
Elst Gld.
Hallo,Ik ben nieuw hier.
Lees met veel plezier de berichten over de CBFfen.

Ik kon afgelopen zaterdag mijn nieuwe CBF ophalen,maar het weer gooide roet in het eten. Dus moet nu nog een hele lange week wachten.

Nu heb ik gezien dat er voor de CBF een diverse achterspatborden te verkrijgen zijn (ook wel huggers genoemd).
Volgens mij scheelt dat een hoop minder schoonmaakwerk tussen de demper en zo.

Heeft iemand al zoiets op zijn CBF gemonteerd en wat zijn de ervaringen hiermee?
Er zijn verschillende types, welke is de mooiste en hoe is de montage???

Gr.van iemand waarvan de week niet snel genoeg kan gaan.
Nou alleen die kl%$#@@#@#$ sneeuw nog van de weg af.
 
Allereerst, gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe "brommert"!

Zelf heb ik een achterspatbord van Bodystyle, gekocht bij Louis. Hier is de rechtstreekse link op hun website. Ik vind deze erg mooi passen, en het monteren is een fluitje van een cent. Alleen de kettingbeschermer is aan de voorkant ietsjes korter dan de originele, maar dat ervaar ik niet als minpunt (alles blijft netjes schoon). Ervaring met andere huggers heb ik niet.

edit: typo
 
Laatst bewerkt:
Ziet er puik uit.
Was hij als in kleur of moest je hem laten spuiten?
Heb je ook een bestelnummer van Louis? Kan ik effe kijken.

gr.brommert
 
De link die ik in mijn vorige post gaf ging gelijk naar de juiste pagina op Louis' website. Helaas word je daarmee nu direct doorgestuurd naar hun hoofdpagina. Hier heb ik echter de nieuwe rechtstreekse link. De bestelnummers staan onderaan de pagina. Ik heb de zwarte versie; deze is gewoon van zwart kunststof en hoefde dus niet gespoten te worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan