Achterspatbord ombouwen (Suzuki SV650S)

Kep een kaletogus van MDI meegenomen, staat de undertail van de SV heel mooi in. De hugger kan gewoon blijven zitten. Het was wel wat, maar je bestaande 'spatbord' moet deels blijven zitten |( dus zagen moet je zowie zo. Daarom ben ik nog even aan het nadenken :z

Het klopt dat je moet zagen. Je slot en je accu rusten op de originele onderkant van de SV. Beetje zonde als je bij het eerste de beste hobbeltje een scheur in je undertail hebt. Wat ik heb begrepen moet je alleen het uitstekende gedeelte, het kenteken en knippergedeelte, moet afzagen. Hoop niet dat het niet past in combinatie met mn hugger. Mmmm, denk er nog ffies over.

EDIT: 115 euro kosttie, en dan is de basiskleur zwart *D

SV Zwart = :} *D

Enne Klink, ik heb binnenkort nog wel vier mini knippers voor je als je geinteresseerd bent. Stuur anders ff een mailtje.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er wettelijke verplichtingen waaraan een achterspatbord moet voldoen?
Kentekenplaatverlichting lijkt me reeel, maar hoe zou dat met een reflector zitten? Iemand daarvan op de hoogte?

Knippers zijn niet verplicht,zag gisteravond nog een harley op de snelweg rijden...hij viel niet echt op ...1 klein rood achterlichtje, donkere kleding en helm en geen richtingaanwijzers, voor het eerst dat ik het zag
 
[edit] originele tekst verwijderd[/edit]
Noriyuki.... die ad op marktplaats is van mij

Ik weet het niet of die van een SV ook past op die GSX.

Je zit toch ook met de bandbreedte
160 vs 180???

Als je op ermax kijkt zit er wel verschil tussen de twee.
Die van de GSX is iets breder.
GSX
SV

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan