Achterspatbord R1 '99

Gum

Die hard MF'er
16 jul 2002
358
0
Susteren
Sinds kort heb ik een '99 R1 8-)
Omdat ik het achterspatbord te groot vind wil ik er een stuk afzagen (dremel). Nu zou ik wel eens wat foto's willen zien van mensen die dit ook hebben gedaan, om te kijken hoe het uit gaat zien, en hoe ik het beste kan zagen (recht of met de ronding in het spatbord mee). Helaas zitten de achterlichten aan het spatbord vast; anders had ik het spatbord er af gehaald en een beugeltje gemaakt voor knipperlichten en kenteken.
Any suggestions? *D
 
full
 
Zeker strak (met dank aan bvtmotorpaint.nl),

Knipperlichten moeten vast wel op een of andere manier in het achterlicht kunnen werken maar ik heb ze er niet opzitten.. en ja, ik weet dat dat eigenlijk niet mag. De spiegels schroef ik er voor op de weg wel weer op, maar zonder knippers rijden gaat me prima af.

Wil je wel knippers op de normale plek, dan kan je best een smaller beugeltje maken waardoor de knippers net naast de kentekenplaat uitkomen. Als je dan kleinere knippers neemt zal het er niet veel anders uitzien dan bij mij.
 
Zaterdag heeft dr. Schumacher de kont van m'n R1 cosmetisch verbouwd ;)

Voor:

taartschep0ph.jpg


Na:

kont1yf.jpg


Ik heb ook de hugger eraf gehaald; veel te groot en veel te rood ;)
 
Ik zou er altijd een andere undertray opzetten. Afzagen kan wel, ziet er ook wel leuk uit, maar een andere undertray is veel gaver :9~

R_1_PDR.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan