AchterVeer ktm lc4 kapot?

ViVaNt

Die hard MF'er
30 jul 2007
401
0
Renswoude
hallo,

ik heb nog niet zo lang mijn ktm, rij er ongeveer 3 maanden op. ben er zeer tevreden over, alleen mijn achterveer verslechterd. als ik bijv. (te hard) over een drempel ga en kom vervolgens weer op de grond, stuiterd mijn achterwiel bijna een meter van de grond.

mijn voorveerring zit nieuwe olie in en ben er zeer tevreden over veert goed maar de achterveer,, ik weet het niet B|
ga er van uit dat deze stuk is, iemand een tip wat ik nu het beste kan doen, welke zaak hier het goedkoopst een oplossing voor heeft,

nieuwe veer,
nieuwe spiraal,
nieuwe stikstof

wat gaat er normaal het snelst stuk aan zon veer?
 
hallo,

ik heb nog niet zo lang mijn ktm, rij er ongeveer 3 maanden op. ben er zeer tevreden over, alleen mijn achterveer verslechterd. als ik bijv. (te hard) over een drempel ga en kom vervolgens weer op de grond, stuiterd mijn achterwiel bijna een meter van de grond.

mijn voorveerring zit nieuwe olie in en ben er zeer tevreden over veert goed maar de achterveer,, ik weet het niet B|
ga er van uit dat deze stuk is, iemand een tip wat ik nu het beste kan doen, welke zaak hier het goedkoopst een oplossing voor heeft,

nieuwe veer,
nieuwe spiraal,
nieuwe stikstof

wat gaat er normaal het snelst stuk aan zon veer?
Ik denk dat je dat niet in de veer maar in de demper moet zoeken.
Wat gebeurd er als je de achterkant inveert en snel loslaat?
HIj moet langszaam omhoog komen.
Uitgaande demping is in te stellen met de ring onderaan de demperstang.
 
tnx,

idd hk zag ik op site maar ik vond wat prijzig..

als ik de achterkant inveert. knalt hij omhoog dat bedoel ik ook als ik over drempel ga vliegt men achterwiel na de landing meter omhoog ring staat op zen hoogst klopt daT?
 
ik heb nog wel een achterdemper liggen, nauwelijks mee gereden, komt van een 660 smc
 
Laatst bewerkt:
tnx,

idd hk zag ik op site maar ik vond wat prijzig..

als ik de achterkant inveert. knalt hij omhoog dat bedoel ik ook als ik over drempel ga vliegt men achterwiel na de landing meter omhoog ring staat op zen hoogst klopt daT?
Heb je de demping al zwaarder ingesteld?
Staat de voorspanning niet te hoog?
De motor moet door zijn eigen gewicht enkele cm's inzakken.
 
past die van de 660 op die van mij? lc4 uit 93 400cc

ik heb de vering op zen zwaarst staan, althans dat denk ik. betekend het als het bovenste draai knopje op bijv 6 staat en onder op iets van 11, die ring. is het dan zwaar of juist laag..
 
hij lekt niet meer.... ;)
ik denk dati k hem dan maar naar /HK breng voor 160 euro ofzo doen ze hem klaarmaken
 
ow, da's wel een groot leeftijdsverschil.... kzou het niet weten.

nee past niet ivm luchtfilterhuis en uitlaatpijp aan de andere kant.

hij lekt niet meer.... ;)
ik denk dati k hem dan maar naar /HK breng voor 160 euro ofzo doen ze hem klaarmaken

voeg me toe op msn, ik heb een manual voor je, kan je die eerst goed doorlezen, ook heb ik nog een schokbreker die wellicht op jou KTM past met het reservoir aan de juiste kant.
laten reviseren voor 160 euro is tever gezocht voor zo ouwe schokbreker
 
Terug
Bovenaan Onderaan