achterveer yamaha yz 250

michael31

Rookie
25 jun 2006
14
0
someren
Hallo luitjes..

is misschien alweer even geleden deze topic..wilde even weten hoe je die veer uit elkaar haalt.. heb de grote hoofdveer wel los maar nu nog die platte deksel waar de cilinder doorheen gaat eraf halen..MAAR HOE??? heb je daar een speciale sleutel voor nodig? want er zitten wel twee kleine gaatjes aan in het plaatje aan elke kant een.? weet iemand hoe je dit eraf kunt halen.. lance kun jij mij vertellen hoe je dat gedaan hebt??

Hoop dat iemand mij kan helpen..ik heb hetzelfde probleem als lance.

Groetjes michael
 
Heb helaas geen digitale camera..kapot laten vallen grrrrr..

Het is gewoon een monoveer van een crosser yamaha yz 250.. dekseltje of stofkap heb ik eraf zag op een foto van een andere topic dat er geen schroefdraad op zit..dus was gewoon erop geperst min of meer.. verwarmd met de verfbrander en kon hemn er zo af tikken.. alleen nu nog het volgende probleem.. de hele cilinderstang met oliekeering eruit zien te krijgen.. ook waarschijnlijk verwarmen en eruit trekken..maar zit behoorlijk vast hetab er een foto bij gedaan wat ik op internet heb gevonden.. misschien kan iemand mij vertellen hoe je het beste de hele veerstang met busjes en al uit de houder trekt.

Groetjes michael

Bijlage: monoveer.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan