Achtervolgd door de Polizei

Toen we aangehouden werden vroegen we direct om het filmpje. Toen kregen we te horen dat we dat na 3 maanden aan konden vragen. We hebben na 3 maanden een brief in het duits gestuurd met hoe of wat en kregen toen te horen dat we zelf een cd op moesten sturen waarop zij het filmpje zouden branden. Vervolgens stuurden zij het weer terug. Wel een gedoe maar dan heb je ook wat ;)
Kweenie of NL dat ook doet, heb tot dusver alleen maar foto's opgevraagd O-)
 
Nou ik vond het echt levensgevaarlijk. Ze zouden jullie levenslang op moeten sluiten. _O- _O-

Zag er netjes uit en volgens mij vond die agent het wel ff lekker om achter jullie aan te rijden :] .

Blijft altijd zonde van je geld maar wel een mooi filmpje.

:W
 
[afbeelding][afbeelding]

Kabouter - Koos, we zagen net 3 maniakken die aan de politie probeerden te ontkomen door met hoge snelheid het overige verkeer in gevaar te brengen. Nu zien we wel vaker gevaarlijk weggedrag, maar zoals deze wegpiraten het gas opendraaide gebeurd maar zelden. Wat wordt hier aan gedaan?

Koos - Nou, dat zal ik zeggen. De politie probeer zoveel mogelijk het verkeer te controleren door, voor ons en de criminelen wegen, te gaan surveilleren. Wie zien steeds vaker dat deze criminelen denken dat ze alles kunnen maken wat door de wet verboden is en dat proberen we binnen de perken te houden. Teve....

Kabouter - Maar is het...

Koos - Laat mij nou even uit praten. Samen met de officier van justitie en het CBR zijn wij begonnen met het EMG, dat staat voor Educatieve Maatregel Gedrag en verkeer en is bedoelt om de schoffies een lesje te leren en hun te laten inzien dat hun rijgedrag echt niet door de beugel kan.

Kabouter - Goed, maar is het dan niet gewoon verstandiger om hun rijbewijs in te nemen en niet meer terug te geven? Ze zijn tenslotte een gevaar voor de samenleving en moordernaars sluiten we toch ook op?

Koos - Daar heb je een goed punt. Het zou inderdaad heel verstandig zijn deze personen op te sluiten en de sleutel dan weg te gooien. Maar alleen dan krijgt de staat een gat in zijn jaarlijks begroting, door alle bekeuringen die de staat mis loopt. En dat moeten we natuurlijk niet hebben! Tevens zullen er dan mensen worden ontslagen bij de politie, want dan zijn er immers geen NSBers meer nodig.

Kabouter - Als het aan mij had gelegen... maar goed. Dank voor je helder uitleg.

Koos - Geen dank!

[me=Koos]schuifelt als een echte aandachthoer iets opzij om wat langer in beeld te blijven[/me]


*D
_O-
 
Deze Beemer:

full


full


En de camera zag je niet -O-
 
Wat voor motor reed de agent? En kon je duidelijk een camera zien?

Ik weet dat ze de RT 1200 veel gebruiken, weet niet of dat in dit geval ook zo was. Meestal met top- en zijkoffers. Maar zelfs als je er op let is het bijna niet te herkennen of het politie is of niet.

ve1wgi.jpg


EDIT: Jeroen was me voor :P
 
Laatst bewerkt:
ik zou nog een veel dikkere boete gegeven hebben. Beetje rondrijden zonder mf sticker. nee dan scoor je punten :(
 
[afbeelding][afbeelding]

Kabouter - Koos, we zagen net 3 maniakken die aan de politie probeerden te ontkomen door met hoge snelheid het overige verkeer in gevaar te brengen. Nu zien we wel vaker gevaarlijk weggedrag, maar zoals deze wegpiraten het gas opendraaide gebeurd maar zelden. Wat wordt hier aan gedaan?

Koos - Nou, dat zal ik zeggen. De politie probeer zoveel mogelijk het verkeer te controleren door, voor ons en de criminelen wegen, te gaan surveilleren. Wie zien steeds vaker dat deze criminelen denken dat ze alles kunnen maken wat door de wet verboden is en dat proberen we binnen de perken te houden. Teve....

Kabouter - Maar is het...

Koos - Laat mij nou even uit praten. Samen met de officier van justitie en het CBR zijn wij begonnen met het EMG, dat staat voor Educatieve Maatregel Gedrag en verkeer en is bedoelt om de schoffies een lesje te leren en hun te laten inzien dat hun rijgedrag echt niet door de beugel kan.

Kabouter - Goed, maar is het dan niet gewoon verstandiger om hun rijbewijs in te nemen en niet meer terug te geven? Ze zijn tenslotte een gevaar voor de samenleving en moordernaars sluiten we toch ook op?

Koos - Daar heb je een goed punt. Het zou inderdaad heel verstandig zijn deze personen op te sluiten en de sleutel dan weg te gooien. Maar alleen dan krijgt de staat een gat in zijn jaarlijks begroting, door alle bekeuringen die de staat mis loopt. En dat moeten we natuurlijk niet hebben! Tevens zullen er dan mensen worden ontslagen bij de politie, want dan zijn er immers geen NSBers meer nodig.

Kabouter - Als het aan mij had gelegen... maar goed. Dank voor je helder uitleg.

Koos - Geen dank!

[me=Koos]schuifelt als een echte aandachthoer iets opzij om wat langer in beeld te blijven[/me]


*D
_O- _O- _O-

Haha, precies gewoon :')
 
@TS netjes gereden toch? Ik zie het probleem niet zo :?
Maargoed, te hard is te hard... In NL had het je een eurootje of 300 gekost? :/
 
Is wel leuk dat ie eerst het hele stuk naar beneden mee rijd, kan ie zelf ook nog een paar lekkere bochtjes pakken soms zijn het net mensen..
 
Is wel leuk dat ie eerst het hele stuk naar beneden mee rijd, kan ie zelf ook nog een paar lekkere bochtjes pakken soms zijn het net mensen..

Idd :?
Die agent had ze gewoon ter plaatse meteen staande moeten houden?
Het liefst net na een bocht, midden op de weg :Y
Als je het filmpje bekijkt, is er welgeteld 1 mogelijkheid aan de rechterzijde van de weg om stil te staan. (In het bochtige stuk in de "bergen").
Maar om nou te zeggen dat dit een grote, makkelijke en veilige plek is.

Tja, boete blijft zuur.
Maar krijg hem toch liever in DL dan in NL :P
Wel leuk om toch het videomateriaal in handen te hebben ;)
 
@TS netjes gereden toch? Ik zie het probleem niet zo :?
Maargoed, te hard is te hard... In NL had het je een eurootje of 300 gekost? :/
Lagere boetebedragen zijn blijkbaar wel mogelijk, in de EU. *O*
Maar ja, in NL hebben we gelukkig wel het kwartje van Kok/de eur.0,12 v. Zalm, BPM, hogere BTW, lagere v-max enz.... :X :X
 
[afbeelding][afbeelding]

Kabouter - Koos, we zagen net 3 maniakken die aan de politie probeerden te ontkomen door met hoge snelheid het overige verkeer in gevaar te brengen. Nu zien we wel vaker gevaarlijk weggedrag, maar zoals deze wegpiraten het gas opendraaide gebeurd maar zelden. Wat wordt hier aan gedaan?

Koos - Nou, dat zal ik zeggen. De politie probeer zoveel mogelijk het verkeer te controleren door, voor ons en de criminelen wegen, te gaan surveilleren. Wie zien steeds vaker dat deze criminelen denken dat ze alles kunnen maken wat door de wet verboden is en dat proberen we binnen de perken te houden. Teve....

Kabouter - Maar is het...

Koos - Laat mij nou even uit praten. Samen met de officier van justitie en het CBR zijn wij begonnen met het EMG, dat staat voor Educatieve Maatregel Gedrag en verkeer en is bedoelt om de schoffies een lesje te leren en hun te laten inzien dat hun rijgedrag echt niet door de beugel kan.

Kabouter - Goed, maar is het dan niet gewoon verstandiger om hun rijbewijs in te nemen en niet meer terug te geven? Ze zijn tenslotte een gevaar voor de samenleving en moordernaars sluiten we toch ook op?

Koos - Daar heb je een goed punt. Het zou inderdaad heel verstandig zijn deze personen op te sluiten en de sleutel dan weg te gooien. Maar alleen dan krijgt de staat een gat in zijn jaarlijks begroting, door alle bekeuringen die de staat mis loopt. En dat moeten we natuurlijk niet hebben! Tevens zullen er dan mensen worden ontslagen bij de politie, want dan zijn er immers geen NSBers meer nodig.

Kabouter - Als het aan mij had gelegen... maar goed. Dank voor je helder uitleg.

Koos - Geen dank!

[me=Koos]schuifelt als een echte aandachthoer iets opzij om wat langer in beeld te blijven[/me]


*D
_O- _O- _O- :} :} :} _O- _O- _O-
 
Leuk weggetje, zal ongetwijfeld véél geld opbrengen, want ik kan me echt niemand voorstellen die daar 50 rijdt. Die borden staan daar ook maar om chauffeurs te kl@ten en het geld uit de zak te jagen.
 
Leuk weggetje, zal ongetwijfeld véél geld opbrengen, want ik kan me echt niemand voorstellen die daar 50 rijdt. Die borden staan daar ook maar om chauffeurs te kl@ten en het geld uit de zak te jagen.


Hoe gaat het met die lieve kleine agente met mooie ogen en dunne breekbare polsjes bij de poltie?
 
Bij mij gaan, waar dan ook, de alarmbellen rinkelen als ik een motor met koffers te lang achter me aan ziet rijden. :X
Het filmpje is de moeite, en het wachten, waard. :Y

@OllieNL
Haha, vooral die onderbreking van die k*t laaf in je stukje... zooo herkenbaar!
"Koos - Laat mij nou even uit praten. Samen met de officier van justitie en het CBR zijn wij... " :')
 
~
(jullie reden overigens op de L16 van Wolfgarten naar Schwammenauel)


Dan zou het de L 15 moeten zijn.
( en bij Wolfgarten heet die weg dan inmiddels de L 249 )

edit,
Het is inderdaad bij de Ruhrtalsperre.
Eigenlijk vlakbij dat pannenkoekenrestaurant "Am Pegel " :Y
 
Laatst bewerkt:
Bij mij gaan, waar dan ook, de alarmbellen rinkelen als ik een motor met koffers te lang achter me aan ziet rijden. :X

:/ Dan heb je vast vaak alarmbellen in je hoofd, want de politie is bij lange na niet de enige die met koffers rond rijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan