Achtervolgd door de Polizei

Jeroen12

MF veteraan
14 jun 2001
5.720
753
Begin dit jaar maakten we een trippie door de Eifel. Daarbij zijn we sneaky gefilmd door de Polizei. We gingen iets te hard en konden ieder 145 euro afrekenen. We konden het filmpje opvragen en vandaag heb ik 'm ontvangen. Ik dacht misschien wel leuk om hier te delen :)

http://www.youtube.com/watch?v=6ZEfTKWt2WY

:]
 
Er had wel een kind kunnen oversteken!

Leuk filmke.
 
Hmmm, leuk filmpje inderdaad, jammer alleen dat de prijs van de cameraman zo hoog was.
Welke weg is dat?

Zijn wel de jammere bekeuringen dit.
Super netjes rijden, alleen net iets te snel officieel.
 
Cameraman op de motor inhuren zal niet veel goedkoper zijn hoor ;) Verder leuk filmpje, ik zou er ook niet de verplichte snelheden hebben gereden waarschijnlijk. Politie agent heeft lang zat achter jullie aan gezeten, hij vond het vast ook niet vervelend rijden :P
 
Tering, beste kwaliteit film home motor movie die ik in tijden gezien heb.. Ben het met Martell eens, het is inderdaad schandalig zoals jullie je daar misdragen op die wegen.. Gevaar voor de mensheid. B|
 
Nog geluk dat die met passagier achteraan rijdt; de rest zet soms een spurtje in. Had dus duurder kunnen uitpakken. Trouwens geen geluid, of mochten we niet horen hoe men zich zit te verkneukelen over het vooruitzicht aan onvrijwillige belastingbijdrage?
 
Laatst bewerkt:
andre-van-der-toorn.jpg
koos-spee.jpg


Kabouter - Koos, we zagen net 3 maniakken die aan de politie probeerden te ontkomen door met hoge snelheid het overige verkeer in gevaar te brengen. Nu zien we wel vaker gevaarlijk weggedrag, maar zoals deze wegpiraten het gas opendraaide gebeurd maar zelden. Wat wordt hier aan gedaan?

Koos - Nou, dat zal ik zeggen. De politie probeer zoveel mogelijk het verkeer te controleren door op, voor ons en de criminelen, bekende wegen te gaan surveilleren. Wie zien steeds vaker dat deze criminelen denken dat ze alles kunnen maken wat door de wet verboden is en dat proberen we binnen de perken te houden. Teve....

Kabouter - Maar is het...

Koos - Laat mij nou even uit praten. Samen met de officier van justitie en het CBR zijn wij begonnen met het EMG, dat staat voor Educatieve Maatregel Gedrag en verkeer en is bedoelt om de schoffies een lesje te leren en hun te laten inzien dat hun rijgedrag echt niet door de beugel kan.

Kabouter - Goed, maar is het dan niet gewoon verstandiger om hun rijbewijs in te nemen en niet meer terug te geven? Ze zijn tenslotte een gevaar voor de samenleving en moordernaars sluiten we toch ook op?

Koos - Daar heb je een goed punt. Het zou inderdaad heel verstandig zijn deze personen op te sluiten en de sleutel dan weg te gooien. Maar alleen dan krijgt de staat een gat in zijn jaarlijks begroting, door alle bekeuringen die de staat mis loopt. En dat moeten we natuurlijk niet hebben! Tevens zullen er dan mensen worden ontslagen bij de politie, want dan zijn er immers geen NSBers meer nodig.

Kabouter - Als het aan mij had gelegen... maar goed. Dank voor je helder uitleg.

Koos - Geen dank!

[me=Koos]schuifelt als een echte aandachthoer iets opzij om wat langer in beeld te blijven[/me]


*D
 
Laatst bewerkt:
_O-

Was ergens bij de Rurstausee.
Geluid is natuurlijk niet interessant voor de pliesie. Zet er nog wel een keer een geinig deuntje onder :P
 
[afbeelding][afbeelding]

Kabouter - Koos, we zagen net 3 maniakken die aan de politie probeerden te ontkomen door met hoge snelheid het overige verkeer in gevaar te brengen. Nu zien we wel vaker gevaarlijk weggedrag, maar zoals deze wegpiraten het gas opendraaide gebeurd maar zelden. Wat wordt hier aan gedaan?

Koos - Nou, dat zal ik zeggen. De politie probeer zoveel mogelijk het verkeer te controleren door, voor ons en de criminelen wegen, te gaan surveilleren. Wie zien steeds vaker dat deze criminelen denken dat ze alles kunnen maken wat door de wet verboden is en dat proberen we binnen de perken te houden. Teve....

Kabouter - Maar is het...

Koos - Laat mij nou even uit praten. Samen met de officier van justitie en het CBR zijn wij begonnen met het EMG, dat staat voor Educatieve Maatregel Gedrag en verkeer en is bedoelt om de schoffies een lesje te leren en hun te laten inzien dat hun rijgedrag echt niet door de beugel kan.

Kabouter - Goed, maar is het dan niet gewoon verstandiger om hun rijbewijs in te nemen en niet meer terug te geven? Ze zijn tenslotte een gevaar voor de samenleving en moordernaars sluiten we toch ook op?

Koos - Daar heb je een goed punt. Het zou inderdaad heel verstandig zijn deze personen op te sluiten en de sleutel dan weg te gooien. Maar alleen dan krijgt de staat een gat in zijn jaarlijks begroting, door alle bekeuringen die de staat mis loopt. En dat moeten we natuurlijk niet hebben! Tevens zullen er dan mensen worden ontslagen bij de politie, want dan zijn er immers geen NSBers meer nodig.

Kabouter - Als het aan mij had gelegen... maar goed. Dank voor je helder uitleg.

Koos - Geen dank!

[me=Koos]schuifelt als een echte aandachthoer iets opzij om wat langer in beeld te blijven[/me]


*D


hahahahaha
 
Grappig filmpje! Dus 38 te hard kost €145 daar?

Dat valt wel mee toch ;) een Duitser is volgens mij bij 30km/h te hard ook 1 maand zijn rijbewijs kwijt. Zelf heb ik laatst een boet gehad voor 14km te hard binnen bebouwde kom.. kostte 25,-.
 
maar later geen rijbewijs moeten opsturen ofzo ivm maand rijverbod ?

[me="Ted"]had dat wel vorig jaar, ook bij Heimbach op dezelfde heuvel Kermeter (andere weg), reed wellicht iets sneller, alhoewel lager boetebedrag (meen te herinneren 128 euri voor 93 in 50 gebied bij ambtei mariawald)[/me]
mijn bussgeldbescheid incl. 1 maand fahrverbot
(rijverbod overigens lachertje,je mag zelf uitkiezen wanneer binnen 4 maand ontvangst brief, dus ik mocht in november even niet in duitsland rijden :+ , lastige was nog opsturen rijbewijs, maar binnen week weer terug)

(jullie reden overigens op de L16 van Wolfgarten naar Schwammenauel)

[me="Ted"]had overigens ook liever filmpje dan rijverbod gehad })[/me]
 
Laatst bewerkt:
OllieNL moest dat nou echt? Die tekst ok _O- maar die foto's '(

Verder, bizar mooie weg, strak asfalt, erg mooie bochten. Ik moet er echt eens een keertje heen.

BIZAR dat je er maar 50 mag, dat is echt ongelooflijk. Zelfs in NL had je op zo'n weg minimaal 60 mogen rijden :N Kom op iedereen rijdt daar toch te hard, zeker met de motor. Maak er dan een onverharde weg van als je wilt dat mensen daar 50 rijden ;(
 
geeft wel weer een haar'fijn' beeld (perfecte cam gekocht van dat overheidsgeld) van de essentie in het werkzame leven van een niet onaanzienlijk deel van pettenbrigades, naast het uitdelen van art5'jes op een leeg Ikea-terrein...
 
geeft wel weer een haar'fijn' beeld (perfecte cam gekocht van dat overheidsgeld) van de essentie in het werkzame leven van een niet onaanzienlijk deel van pettenbrigades, naast het uitdelen van art5'jes op een leeg Ikea-terrein...

Zolang er van die ongelofelijk snuggere figuren blijven bestaan, die het spelletje (nog) steeds niet snappen (of niet de mogelijkheid hebben ) dat te kunnen begrijpen, blijft, om in jouw terminologie te spreken, de "pettenbrigade" recht van bestaan houden......
Beetje kip en ei verhaal......... :]
 
Cameraman op de motor inhuren zal niet veel goedkoper zijn hoor ;)

Nou het is wel 3x145 = 435 euro voor een paar minuutjes he..
Daarvoor wil ik ook wel achter wie dan ook aanrijden en filmen. :)

Maar die kwaliteit wil ik idd wel vaker zien ja. Dat doet een ATC5K bijv. 'm niet na. :)
 
BIZAR dat je er maar 50 mag, dat is echt ongelooflijk. Zelfs in NL had je op zo'n weg minimaal 60 mogen rijden :N Kom op iedereen rijdt daar toch te hard, zeker met de motor. Maak er dan een onverharde weg van als je wilt dat mensen daar 50 rijden ;(
uhuh, jammer van die 50 en velen houden zich er inderdaad niet aan ..... O-)

[me="Ted"]denkt dat dat gebied het strengst gecontroleerde gebied van de eifel is, zelfs meer dan Nurberg.[/me] Ben er in ieder geval erg veel controles tegen gekomen (en daarbuiten geen) , maar ben daar dan ook vaker dan bij de "concurrentie" zoals omgeving Nurberg

tja, die snelheidsbeperking komt ook door omgeving, is een groot natuurgebied om heimbach heen met veel tourisme en betreffende weg is er bijna puur voor toeristen. Daarnaast ligt er een groot stuwmeer onder, waarop gedeeltelijk zelfs niet eens gevaren mag worden met brandstofmotoren in de boten. (ivm drinkwatervoorziening etc)

Juist dat het zo bochtig is draagt er ook niet aan bij, er hebben er zich al een heel aantal kapot gereden, al dan niet bewust.

[me="Ted"]heeft daar ook heel fijn geracefietst en geMTBed, al is heuvelaf fijner dan heuvelop ;)[/me]
 
Laatst bewerkt:
Hoe stuurden ze het op? CD of kon je em ergens downloaden?
Doet de Niederlandische Polizei dat eigenlijk ook?
 
}) })


"Aandachthoer"

_O- _O- Haha, dat woord kende ik nog niet. Vind ik wel een goede.

Verder een vraagje .... was de "correspondentie " in het Nederlands?

:] :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan