Achtervolgd of bewonderd??

Plastic Power

MF veteraan
16 jan 2002
3.757
0
Zutphen
Voordat ik vanmiddag ging rijden, heb ik mijn banden gecheckt bij de pomp. Met oordopjes in en helm op hoor ik haast niks, maar er kwam een beetje 'geschreeuw' door. Twee vrouwen en een man in een cabrio zaten breedlachend en met het duimpje omhoog te gebaren. Nooit een vrouw op (bij) een R6 gezien :?

Op de terugweg nog even willen spelen op onze speeltuin in Zutfun. Ik draai evenlater een keer extra om een rotonde om meer ruimte te creëren tussen mij en mijn voorligger. Dan valt mij ineens op dat de auto (een donkerblauwe Mazda 626 - station) achter mij, mij volgt weer in tegengestelde richting, nl. naar de speeltuin... Ik neem vervolgens mijn fijne bocht omhoog en wat blijkt (?) terwijl ik de speeltuin verlaat richting stad, gaat de auto mij achterna (zeker niet de richting welke hij in eerste instantie op wilde gaan voordat we weer richting speeltuin gingen!!). Dat ben ik snel zat want wat is dit: een bewonderaar of word ik achtervolgd door een stille :Z van de politie of zo? Bij de eerstvolgende rotonde geef ik heel laat richting aan en gooi het stuur om. Zo snel kan hij niet reageren en ik ben hem kwijt :P . Ik had meteen geen zin meer om terug te gaan naar de speeltuin...


CAT
 
Die heb ik nog niet mee gemaakt in zutphen, mochten het stille zijn.

Ik ga over een uurtje toch nog een paar bochtjes pakken in de speeltuin dus even kijken of ik het ook mee maak, mocht het zo zijn zet ik em wel ff langs de weg neer om een praatje te maken :) :)
 
Ach joh denk je echt dat dat politie is, in een cabrio, 2 vrouwen en 1 man :? terwijl ze lachend hun duimen opsteken? Die lui waren ook gewoon een plezierritje aant maken man ;)

Zou niet lekker kunnen leven als ik zoiets al als politie aanzie :+
 
Op vrijdag 19 september 2003 18:11 schreef Woeter het volgende:
Ach joh denk je echt dat dat politie is, in een cabrio, 2 vrouwen en 1 man :? terwijl ze lachend hun duimen opsteken? Die lui waren ook gewoon een plezierritje aant maken man ;)

Zou niet lekker kunnen leven als ik zoiets al als politie aanzie :+


Nee, ik bedoel ook niet het eerste deel van mijn verhaal, maar het tweede. Ennuh... maak er maar vrouw van. Anders gaat Frank hard lopen!


CAT
 
Langszaam gaan rijden en achterom kijken.
Zie je links van zijn spiegel of eronder een kastje hangen dan is het duidelijk een stille. Ze zijn ook altijd met zn 2e, daar kun je het ook aan zien, meestal in mooie lichtblauwe blousjes.
Rustig verderrijden dan of even zwaaien en 10 km/uur onder de max snelheid gaan tuffen.
 
Die 2 vrouwen was Ralf z'n meissie en schoonmoe en dat manneke was buur zelf. Die zijn niet gewend dat iemands motor in Zutphen het altijd maar doet.
Dus vandaar die duim omhoog.
Pure bewondering waarschijnlijk. :+
 
Zo te lezen geen stille, ik heb ze vanavond trouwens ook niet gezien.. Voor de rest was het ook een beetje rustig vanavond..
 
Heb ik ook gehad, zoiets...auto reed achter me aan tot de garage waar ik mijn fiets toen stalde. Volgende ochtend fiets gejat. kijk maar uit.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan