Achterwiel en Tank ??

Bigron

MF'er
23 apr 2004
165
0
Den Helder
De bedoeling is mijn XV920RJ volgens afbeelding te verbouwen maar ik vraag me af
welk type achterwiel en tank er is gebruikt??
Is er iemand die dit herkend

full
 
Yep gevonden hoor.. :z
Maar dit is prima als je voor nieuw gaat hoor, maar enig idee als je voor een achterwiel gaat zoeken op een motor-sloop bedrijf om de kosten te drukken.
Anders wordt het wel een dure hobby lijkt mij.
 
Hoi
Zo te zien op foto`s van markplaats waar ik even heb gekeken komt het zeer goed
overeen met mijn afbeelding.
Ik denk dat ik voor zo`n achterwiel de markt op moet en misschien dat de tank ook
wel van een S Magna is.
Thx Ronald
 
klopt van de super-magna...de 'dichtringen'zijn ook als 'looks'te krijgen...ik weet zeker dat je aanpassingen moet gaan maken als je het wiel over wil zetten (cardan van de magna tov jouw ketting ? of heeft het latere model ook cardan ??hoe dan ook is het niet hetzelfde..maar wel pas te maken)
 
Hoi daar
Ik heb wat virago`s bekeken van foto`s maar het lijkt er wel op, zou het soms
een achterwiel van een virago zijn een 16 inch wiel.
Zou daar wel ipv een cardan een schokdempernaaf met tandwiel oppassen? wat denken jullie :9
 
Zijn er V-maxers die met achterwielen (cardan/ketting)aan het stoeien zijn geweest.M.n. eigenaars van de XV920RJ die van 18 inch naar 16 inch zijn overgestapt :]
Huidige achterwiel is 2.15x18 met een 120x90-18 band maar ik wil als het mogelijk is een achter wiel die tot 150 gaat en 16 inch is. Maar het probleem is dat de meeste wielen van de latere versie(virago) met cardan is uitgevoerd dus als iemand een idee heeft hoor ik graag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan