Achterwiel honda magna vf700c niet on het midden van frame

6 sep 2017
3
0
Flevoland
Ben Sinds kort nov magna 1986.
Het achterwiel met cardan aandrijving staat nog maar enkele mm van het frame verwijdert.
Staat op originele banden.
Hoe kan ik het wiel wat meer naar het midden krijgen?
IK hoor van je.
Mvg. Arie.
 
Laatst bewerkt:
De swingarm is niet symmetrisch. Waarschijnlijk staat hij zo in het midden.
Zitten alle vulbussen op zijn plaats? Als er meer gewicht op de motor komt zal de band op de weg iets breder worden. Ik kan me niet voorstellen dat dat ter hoogte van de swingarm ook gebeurt.
 
Het achterwiel met cardan aandrijving staat nog maar enkele mm van het frame verwijdert.
Hoe kan ik het wiel wat meer naar het midden krijgen?
Het wiel zit vanwege de cardanklok vast in de achterbrug en kan niet los verplaatst worden. Wat kan zijn is dat de achterbrug verplaatst is in de scharnierpunten. Maar wat versta jij onder het frame, het subframe dat de buddyseat en de kentekenplaathouder draagt of iets anders :?
 
Ben Sinds kort nov magna 1986.

Ik heb wel eens van bionische aanpassingen gehoord, maar dat ze al zo ver zijn :? :} :}




Het achterwiel met cardan aandrijving staat nog maar enkele mm van het frame verwijdert.
Staat op originele banden.
Hoe kan ik het wiel wat meer naar het midden krijgen?

Op z'n kant leggen en er eens met je auto overheen rijden.





Ben Sinds kort nov magna 1986.

Staat op originele banden.

Dan word het tijd eens verse bandjes te leggen, die zullen nu wel een keer uitgedroogd zijn.











Ben Sinds kort nov magna 1986.
Het achterwiel met cardan aandrijving staat nog maar enkele mm van het frame verwijdert.
Staat op originele banden.
Hoe kan ik het wiel wat meer naar het midden krijgen?
IK hoor van je.
Mvg. Arie.

Heb je al eens nagevraagd of dit niet gewoon standaard is op dit type motor ?

Anders zou je cardantunnel behoorlijk verbogen moeten zijn of men is ergens pasbussen of ringen vergeten te(rug) monteren.
Maar ik zou dan verwachten dat je tijdens het rijden merkt dat eea niet helemaal spoort zoals zou horen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan