Achterwiel lager NTV

Hofstede

MF'er
3 aug 2004
96
0
Heerhugowaard
Collega sleutelaars...

Even een paar vragen:
Ik heb een boek van de NTV. Het is vreselijk uitgebreid, maar alles in het Engels, Frans en ik denk Italiaans. En dat staat lekker door elkaar. Het leest niet makkelijk. Het is een groen boek en het heet Honda shop manual.
Nu is er laatst nog eens gesproken over een handleiding van Haynes. Wie kent deze beide boeken en is dan de Haynes handleiding makkelijker? Is er ergens ook nog iets in het NL te vinden?

En ik heb ergens in dat boek gelezen dat je soms eens naar het achterwiel lager moet kijken. De motor op de bok zetten en het achterwiel proberen "overdwars" te bewegen.
Er zit bij mij wat speling in... Dit betekend van de winter dus weer lekker sleutelen. Maar wie heeft dit al eens gedaan en is het veel werk en waar moet je vooral op letten?
 
Hey toevallig.. Laat ik net een stukje geschreven hebben over de wiellagers van een Honda CB-1 -> http://prozaq.demon.nl/node/view/184

Nu weet ik niet hoe het zit met't achterwiel van een NTV/Hawk, maar veel is overeenkomstig tussen de NTV en de CB-1, dus neem gerust een kijkje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan