Sjoerd, je leeft!
Waarom ontluchten als alles vast zit en je eigenlijk wil reviseren, dat wordt niks?
dat ontluchten wil dus niet lukken. Ik krijg er totaal geen druk op. Er komt ook weinig tot geen olie uit de nippels.
Haal de klauw er eens af, pomp nu nog eens. Komen de cilinders naar binnen? Zo niet, dan zit daar het probleem. De boel even loshalen en schoonmaken of anders inderdaad rviseren.
Die kwam ik laatst tegen in mijn gereedschapskoffer met het opruimen na het klussen.nr 9 op plaatje 1 is vliegen
Die onderliggende Suzuki klauw is een pain in the ass.dat ontluchten wil dus niet lukken. Ik krijg er totaal geen druk op. Er komt ook weinig tot geen olie uit de nippels.
Zo doe ik het:
olie bijgevuld, rem paar keer op en neer pompen, ingedrukt houden, ontluchtingsnippel slag los, olie eruit laten lopen (komt dus nauwelijks iets uit), nippel weer dicht etc etc
Maakt het iets uit of de kap op het olieresevoir zit ja of nee? (ik dacht van niet)
Wat doe ik fout? Als hij ergens lekt zou ik dat moeten merken omdat er ergens olie uitkomt toch?
Set je er wel iets op welke een onderdruk maakt? Als er lucht in zit kun je knijpen tot je een ons weegt dan gaat er echt niets uit komen. Is het systeem leeg geweest?
Edit;
Iemand was mij voor.. Iets met beter lezen en kijken of er nog een tweede pagina is enzo