Achterwiel slipt en Eerst niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo zo ,dus jij beweerd dat je niet bij te houden bent met een motor waar R6 op staat en wat waarschijnlijk een 25kw uitvoering is.en je weet zelf niet eens wat er gebeurd als je met je rechter voet op het pookje trapt ? das nog al een uitspraak he? en waarom moet je remmen na een wheelie?
 
Omg wat is dit voor Mickey Mouse topic geworden?

Jezus... natuurlijk is het niet normaal als je motor TAK TAK zegt bij het afremmen!

Of een achterband kan slippen als je de rem intrapt? JA dat lijkt me wel zo fijn! Dan werkt je rem tenminste goed! ABS achterremmen, die moeten ze nog uitvinden volgens mij.

Enne... dat je met de auto geen slippende banden hebt gekregen als je je achterrem intrapte, GEK HE die heb je niet!

Wat een lager is? Nou breekt onze klompt. Hou het er maar op dat lager niet hoger is.

Ik denk dat jij lekker nog ff moet doorracen tegen de doorgewinterde techneuten hier met je 25 kW motorfiets, dat ga je winnen.

Zoek eerst die dealer maar op en probeer in goed Nederlands uit te leggen wat de motor voor problemen geeft. Kom dan niet aan met "ja, hij doet TAK TAK en mijn band slipt". Dan sta je binnen 2 seconden weer buiten.

Als het tik tik is en geen TAK TAK, dan is het trouwens normaal, want een ketting welke plots wordt stilgezet, dat wordt een zweep.

Naja misschien weer 2 minutes of my life waisted omdat de TS kwijt is, maar goed ik vond het de moeite waard :]
 
:^

Mooie samenvatting _O-

Waarom is het in godsnaam maandag... wat is er tegenwoordig met die mensen die topics als dit niet op vrijdag starten?

Ik ga mijn volgende 10 minuten van mijn leven verspillen aan het lezen van de andere door TS gestartte topics ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan