Achterwiel slipt en Eerst niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon even een schakel er tussenuit halen met je lagers als ie te slap staat :+

Als je fiets Tak,Tak Tak doet bij het remmen met je achterrem wil dat alleen maar zeggen dat je 3 (DRIE !!) tanden tekort komt op je achterste tandwiel, joh .... Bij Tak, Tak zijn er dat maar 2 (TWEE)

Leren jullie hier dan helmaal niets meer :(
 
Is niet normaal, dat had mijn vorige auto ook. Ik ben naar de sloop gegaan en heb mijn motor omgeruilt waar 15.000 km op stond voor eentje waar 234.000 op stond. Hij tikte niet meer!

De sloperhouder wilde er maar 2350 euro voor hebben en wilde dan best die andere motor afvoeren voor me. Supergoede deal!

Gewoon naar de dealer en vragen om een nieuwe motor.
 
Is niet normaal, dat had mijn vorige auto ook. Ik ben naar de sloop gegaan en heb mijn motor omgeruilt waar 15.000 km op stond voor eentje waar 234.000 op stond. Hij tikte niet meer!

De sloperhouder wilde er maar 2350 euro voor hebben en wilde dan best die andere motor afvoeren voor me. Supergoede deal!

Gewoon naar de dealer en vragen om een nieuwe motor.

Ja maar dit is al m'n derde nieuwe blok, en ze staan allemaal zo na te tikken na een rit.
Zo van: "TIK"... en dan ist effe stil, en dan weer: "TIK".
Gelukkig geen tak tak tak *O*
 
Ja maar dit is al m'n derde nieuwe blok, en ze staan allemaal zo na te tikken na een rit.
Zo van: "TIK"... en dan ist effe stil, en dan weer: "TIK".
Gelukkig geen tak tak tak *O*
Volgens mij rij je dan te langzaam.
Beste remedie is de toerenbegrenzer eruit halen en dan net zo lang volgas houden tot ie stil is.... gegarandeerd dat ie nooit meer tikt :+

@TS:
Is je motor omgevallen toen die rem weer tak tak tak zei en daarna meteen BOEM ?
(met 19 jaar kon ik m'n motor WEL rechtop houden zonder 'm te laten vallen O-) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan