Achterzijde Suzuki GSX 600F - 1995

Gpzje

Die hard MF'er
28 nov 2002
908
0
Nabij Amsterdam
Motorvrienden!

Ik sta op het punt om een GSX 600F te kopen uit 1995.
Op het achterspatbord zit zo'n toeter waar de nummerplaatverlichting inzit.
Is het mogelijk om die toeter eraf te halen, en de nummerplaat hoger erop schroeven ?
Is het dan mogelijk om een andere kap te kopen voor het achterlicht waarbij aan de onderzijde een blank stukje plastic zit zodat de nummerplaat toch verlicht wordt?

Alvast bedankt!
 
Tis een idee om lid te worden van de virtuele GSXFclub. Is gratis.
Op hun forum zitten meerdere GSX 600F bezitters die de modificatie hebben gedaan die jij beschrijft, met foto's erbij

Ik had het bij mijn 600F die ik hiervoor had niet gedaan, omdat ik het niet echt storend vond. Maar zonder die zwarte kap isie wel mooier :}
 
zo heb ik de achterkant van mijn gsx 600 f
full
 
Ik heb van iemand gehoord dat als die beruchte motor APK wordt ingevoerd dat ze dan waarschijnlijk ook op dingen als kentekenverlichting gaan letten....

Lijkt mij een beetje onlogisch (hoe doen ze dat dan met Harley's, enz)?
 
Ik heb van iemand gehoord dat als die beruchte motor APK wordt ingevoerd dat ze dan waarschijnlijk ook op dingen als kentekenverlichting gaan letten....

Lijkt mij een beetje onlogisch (hoe doen ze dat dan met Harley's, enz)?

Even voor alle duidelijkheid, die 2 van mij hebben wel keurig netjes kenteken plaat verlichting hoor, gewoon een stukje rood kunststof weg gezaagd en opgevuld met doorzichtig plexiglas, werkt als een tierelier. Beschrijving hiervan vindt je op de website van de gsxf club.
 
Terug
Bovenaan Onderaan