Acryl bad repareren!

Gixxerscout

Die hard MF'er
2 aug 2003
357
0
Dongen
Nee hoor ik jullie denken "Acryl bad repareren"??????? What the f%^k?

Luister!! Vorige week vrijdag kwam ik thuis en was er een spiegel van de muur afgedonderd in mijn 4 weken oude en dus gloednieuwe badkamert. Had ik h'm maar niet met plakkers op moeten plakken maar met beugels. Mijn bad was op 8 plaatsen beschadigd waarvan 1 gat.

Nu zul je denken.......Ja en wat moet ik hiermee????

Ik ben dus op zoek gegaan naar een reparatieset omdat er voor mij geen andere optie mogelijk was dan het repareren, zowel finacieel als technisch.

Via de imabo bouwmaterialen handel Jack Kleijn in Kaatsheuvel heb ik gisteren dus een reparatie setje op gehaald (€ 29,- voor een heel klein potje) waarmee ik mijn bad keurig heb kunnen repareren.

En nu komt het!!!!!!!!!!!!!

Dat spul lijkt me ook super geschikt om motorkuipen mee te reparenen. Het is een twee componenten vloeistof welke in ongeveer een uur uithard en ook geschikt is om scheuren te dichten. Als het goed genoeg is om een badkuip te dichten en enkele honderde liters water vast te houden dan moet dat spul zeker werken om een kuip te repareren. En bovendien is het spul waarvan beide kuipen gemaakt zijn, nog niet zoveel verschillend. Acryl dus.

Uiteraard zit je bij gespoten kuipen nog steeds met het lakprobleem maar dat is hier ook niet de issue.

Scheur/Kras/gaatje eerst uitkrabben of met een scherp mesje bijwerken, v-naadje aanbrengen en bij een kras de bekende gaatjes boren aan het einde om verder scheuren te voorkomen, schoon maken met spiritus, afplakken met hele brede afplakband. Dan de twee componenten 3-5 minuten rustig mengen om luchtinsluitingen te voorkomen, aanbrengen, 1 uur wachten, afschrapen met een zeer scherp voorwerp totdat ie nagenoeg vlak is. Dan tape verwijderen en met waterproof(zeer fijn) schuurpapier en water vlakschuren.

In mijn bad heeft het een super resultaat gegeven(het beste van iets slechts natuurlijk)en ik hoop dat jullie er iets aan hebben.PS ik heb geen voor en na foto's maar volgens mij moet dit een goed alternatief kunnen zijn voor plamuren etc van je kuip, na het lijmen van de scheur. Nu doe je alles in een!

Oh ja en de inhoud van het potje is slecht 15gram

Laatst bewerkt:
Jaja, een spiegel van de muur afgevallen??? Zou het niet helpen als je volgende keer tegen Krissie zegt dat ze dr naaldhakken in bad uitdoet. Het wippen gaat dan nog steeds net zo lekker en het scheelt een hele hoop werk.

Hastalapasta *D

Jaja, een spiegel van de muur afgevallen??? Zou het niet helpen als je volgende keer tegen Krissie zegt dat ze dr naaldhakken in bad uitdoet. Het wippen gaat dan nog steeds net zo lekker en het scheelt een hele hoop werk.

Hastalapasta *D

Hoe kun je dat nou van me denken......sex met m'n eigen vrouw....eeeerrrrrchhhhhh bahhh. tuftuf. Ik ben toch niet gek zeker! :r

Terug
Bovenaan Onderaan