ACTIE ACTIE!!!! voor het forum!

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
beste motor-forummers,

ik las dat er problemen waren met de server, zover ik begreep gaat ruud nu €1000 uit eigen portomonee betalen om ons vandienst te zijn op het forum...

zodat wij dus met mekaar kennen babbelen over motoren e.d.

daarom heb ik zoiets we moeten hem helpen om dit forum top te laten draaien en daarom wil ik een verzoek doen.

Iedereen die zich betrokken voelt bij het forum en vaste posters e.d. laten we met zijn allen een bedrag van €10,- storten op de volgende rekening op het forum nog BETER/SNELLER en geweldiger te maken.

[verouderde info]

zet je naam erbij bij het overmaken en deze personen zullen als ere lid worden vermeld op het forum...
mijn €10,- zijn onderweg!!!!

ik hoop dat jullie ook allemaal mee doen!!! voor de mensen die betalen :} :} :} :} :} :} :}


tis vrijwillig he dudez...dus absoluut geen verplichting om te storten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
tof guys! :)
ik heb ruud net gebeld...het vond het absoluut top initiatief..!! :)
 
graag GEEN verwijzingen naar andere topic...
dit moet namnelijk een topic opzichzelf zijn! :)

dus graag alle links even weghalen...thank you! :)
 
Bedankt allemaal (alvast) hé!

(En post het inderdaad graag hier...andere topic gaat alleen over de problemen, en eventuele oplossing...
 
Vanavond ga ik effe internetbankieren. Donatie is onderweg :) Blijft toch de goedkoopste verslaving die ik heb ;)
 
Als je 25 euro overmaakt krijg je dan een motor-forum email adres?

bv zut@motor-forum.nl :) :)

Hier kun je nog rijk mee worden ruud ;)
 
Zie het nu maar zo, ik ben nu al helemaal verplicht om een server aan te schaffen na al die donaties! :)

Vraag is alleen wanneer precies er een vrijkomt. Ik heb al wat gesprekken gehad met iemand van Hubris, en er komt er wel een vrij.
Vraag is alleen wanneer...laat ik jullie zo snel mogelijk weten natuurlijk!
 
Als je 25 euro overmaakt krijg je dan een motor-forum email adres?

bv zut@motor-forum.nl :) :)

Hier kun je nog rijk mee worden ruud ;)

Inderdaad een voordeel van een eigen server, kan dus ja :)

Hoe/wat/wanneer/waarom moeten we nog over nadenken...
 
Zie het nu maar zo, ik ben nu al helemaal verplicht om een server aan te schaffen na al die donaties! :)

Vraag is alleen wanneer precies er een vrijkomt. Ik heb al wat gesprekken gehad met iemand van Hubris, en er komt er wel een vrij.
Vraag is alleen wanneer...laat ik jullie zo snel mogelijk weten natuurlijk!

Uiteraard! 8-)

Wanneer is de eerste aandelhouders vergadering gepland? :)

(we zitten nu al op € 140.- geloof ik)
 
Laatst bewerkt:
oja voor de duidelijkheid er wordt gerapporteerd op het forum wat de uiteindelijke stand van €€€ is geweest.

en als er geld over is, kan er gedacht worden over motor-forum stickers of iets in de trand...maar dat moet het motor-forum bestuur maar beslissen.... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan