ACTIE ACTIE!!!! voor het forum!

€ 10,- is onderweg.

We verwachten natuurlijk wel dat als deze site ooit geld gaat opbrengen je nog een keer aan ons gaat denken ;)

Zoiets als Ryser zegt... Aandeelhouders ;)
(of ff snel een disclamer opstellen dat er geen rechten ontleend kunnen worden aan donaties)
 
is het niet mogelijk om deze site gesponsord te krijgen? Motoroccasion staat al een tijd onderaan. die kunnen toch ook wel meebetalen.

Geld is onderweg!
 
oja voor de duidelijkheid er wordt gerapporteerd op het forum wat de uiteindelijke stand van €€€ is geweest.

en als er geld over is, kan er gedacht worden over motor-forum stickers of iets in de trand...maar dat moet het motor-forum bestuur maar beslissen.... :)
leuk dat zo positief bent :)
ik denk alleen niet dat wij meer dan 1000€ halen.
 
Ik zal ook € 10 overmaken, maar dan moet ik wel eerst geld hebben, dus dat wordt volgende week..
Maar ja beter laat dan nooit toch ;)

Hey kom erachter dat er geld op m'n rekening is gestort (al heb ik geen flauw idee van wie of wat, maar dat maakt niet uit) Dus de €10 komen eraan :)
 
Laatst bewerkt:
doe het vanavond ook ff, maar laat dat @motor-forum.nl maar zitten.
ik heb al een mail adres:

ik-heb-ook-een-tientje-betaald-aan-het-Motor-Forum@desmoquattro.nl

vin'k net zo makkelijk
 
Zal vanavond ook €'s overmaken moet toch nog een heleboel rekeningen wegwerken ;( kan die €10 er ook wel bij.
 
€ 10,- is onderweg.

We verwachten natuurlijk wel dat als deze site ooit geld gaat opbrengen je nog een keer aan ons gaat denken ;)

Zoiets als Ryser zegt... Aandeelhouders ;)
(of ff snel een disclamer opstellen dat er geen rechten ontleend kunnen worden aan donaties)

De Disclaimer heet in dit geval "statuten"...en die liggen van MF ter inzage bij Kamer van Koophandel NL. Of na aanvraag bij het bestuur. :)
 
thnx...ik heb je mail ff doorgestuurd aan duderuud :)
 
net ff 10 euro overgetelebankierd.. sta gelijk rood dus doe er wat nuttigs mee ;)
 
Als ik het goed heb, komt er een dezer dagen weer studiefinanciering binnen. Ik denk dat ze dat geld bedoeld hebben om dingen te financieren die je tijdens je studie doet toch? Nou dan hebben jullie weer geluk. Een van de voornaamste bezigheden is kijken op motor-forum.nl en dus komt er van mijn kant ook €10,- die kant op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan