ACTIE ACTIE!!!! voor het forum!

Heb m'n geld nu nog ff hard nodig voor benzine maar er komt binnenkort wel weer wat binnen (hoop ik).

Als dat dan komt zal ik ook ff wat overmaken

Valt wel op dat er heeel erg veel mensen geld storten, dit is echt uniek.
Geld betalen als het niet MOET maar mag.

:} voor de motor-forummers.
 
Laatst bewerkt:
Weet niet wat jullie denken, maar denk niet dat er geld overblijft, alleen met een server houdt het natuurlijk noet op.

Denk idd wel Ruud, dat je wat werk moet besteden aan het zoeken van sponsors.
Bovenin een balk waar waar om de beurt de sponsors voorbij komen lijkt me helemaal niet verkeerd.

Maar om alvast de kosten te dekken, komt ook mijn 10 Euro eraan.
 
WOW, BEDANKT ALLEMAAL!!!

Dit had ik nooit verwacht, haha! Echt tof dat jullie allemaal willen meewerken aan een beter motor-forum! :) :)

We zullen binnenkort de balans opmaken, en een "hall of fame" maken voor alle mensen die hebben meegeholpen.

Gizzmo, we zijn al bezig met sponsors, zaterdag hebben we weer een meeting om het een en ander af te stemmen.

Paar dagen geleden had motor-forum.nl maar liefst 100.000 pageviews...moet interessant zijn voor sponsors! :)

Binnenkort daar ook meer nieuws over dus...
 
En alstjeblief, ook euro's van mij.

'Oh, and... use them wisely.'
(Zoals dat actiefiguur poppetje al zei tegen Johhny Bravo. Hmm, maar wacht, die haalde vervolgens de penthouse tevoorschijn...)
 
Ook €10 over gemaakt. Het zal toch moeten lukken luitjes!!!
 
WOW, BEDANKT ALLEMAAL!!!
Paar dagen geleden had motor-forum.nl maar liefst 100.000 pageviews...moet interessant zijn voor sponsors! :)
Maarre we krijgen toch geen reklame op de pagina he...

daar heb ik al zo'n hekel aan reklame jeuch
 
Maak er dan maar een soort van sponsoring-systeem van. Als je 10 euro dokt, dan krijg je geen reclamebanners, dok je niet krijg je ze wel. Moet technisch haalbaar zijn lijkt mij.

Dr zijn volgens mij genoeg mensen die willen dokken om de reclame uit hun beeld weg te hebben (ik wel ieder geval, maar ook met reclame krijg je wel geld van me)
 
Maak er dan maar een soort van sponsoring-systeem van. Als je 10 euro dokt, dan krijg je geen reclamebanners, dok je niet krijg je ze wel. Moet technisch haalbaar zijn lijkt mij.

Dr zijn volgens mij genoeg mensen die willen dokken om de reclame uit hun beeld weg te hebben (ik wel ieder geval, maar ook met reclame krijg je wel geld van me


Daarom hebben mijn buren ook Canal+
Mijn €€€€ zijn onderweg :9

Ruud succes met het aangenaam maken van dit Forum. Ook namens mijn vrouw, die heeft namelijk geen kind aan mij als ik voor dat LCD-schermpje zit :+
 
Geweldig dit, HARTSTIKKE bedankt!

Ennuh, bannering...er komt dan waarschijnlijk een banner bij, bovenaan.

Verder blijft alles hetzelfde. Het namelijk zelf een gruwelijke hekel aan banners, dus alleen een top- en bottom-banner is al meer dan genoeg! :)
 
Net thuis van de Skin Art en mijn verdienste van vanavond overgemaakt ( per gewone post ), nix mis mee, een avond voor nix gewerkt als ik daarmee deze vreselijke verslaving kan bekostigen ;)
Was helaas voor het forum niet zo heel druk vanavond, maar alle beetjes helpen !
Voor mij wel lekker dat het wat rustiger was, kon ik ff een bakkie doen, een sigaartje roken en ff met wat mensen lullen. ( niet zoals toen bv JK kwam en ik alleen maar bezig was )
Ik middel de rest van de week ook nog wel ff als ik goed verdien, zelf ook nog wat nodig, net nieuw huis gekocht.
Ik laat het je weten Ruud.
 
Laatst bewerkt:
Net thuis van de Skin Art en mijn verdienste van vanavond overgemaakt ( per gewone post ), nix mis mee, een avond voor nix gewerkt als ik daarmee deze vreselijke verslaving kan bekostigen ;)
Was helaas voor het forum niet zo heel druk vanavond, maar alle beetjes helpen !
Voor mij wel lekker dat het wat rustiger was, kon ik ff een bakkie doen, een sigaartje roken en ff met wat mensen lullen. ( niet zoals toen bv JK kwam en ik alleen maar bezig was )
Ik middel de rest van de week ook nog wel ff als ik goed verdien, zelf ook nog wat nodig, net nieuw huis gekocht.
Ik laat het je weten Ruud.

Kijk dat zijn de mannen waar we het van moeten hebben!! HULDE!!! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan