Actie foto/film ontmoetings topic

riejusrad

MF veteraan
26 apr 2010
1.195
0
Zoetermeer
Vanochtend zat ik weer is door een poser topic te bladeren en dacht ik goh waarom heb ik niet dat soort actie foto's.
Dit is mede te danken aan het gebrek van sport fotografen die langs de weg willen staan in de vrienden kring/ kennissenkring.
Binnen de vrienden kring wel een aantal go pro's.
Nou weet ik bijna zeker dat ik niet de enige ben met dit probleem dus is dit wel weer een topicje waard dacht ik zo.

Het idee is dus om dit topic te gebruiken om in contact te komen met mensen die het leuk vinden om (mede) motorrijders vast te leggen.
Hier zal dus kunnen worden afgesproken met een groepje voor ontmoetingen zodat er een paar gave platen geschoten kunnen worden.
Ook kan er in dit topic geschoten beeldmateriaal worden gedeeld.
Ik zelf woon in de buurt van den Haag en ken hier meer dan genoeg veilige plekken die zich hier prima voor zouden lenen.
Ook heb ik beschikking tot een go pro dus filmpjes kunnen ook gemaakt worden.
Het zou mij leuk lijken een keer een dagje met wat rijders dit te gaan doen.
En het lijkt me helemaal gaaf als dit initiatief doorzet en er in de toekomst door meerdere regio's met mooi weer dit soort foto (film) sessies te maken.
En zitten we te wachten op poser foto's die al gelukt zijn? JA zeker laat het maar zien dan hebben we een verkapt poser topic en gelijk een plek om een paar ideeen en foto's te delen.
En NEE het is niet de bedoeling dat jullie stunts hiervoor uithalen op de openbare weg. :X

Hier een lijstje van mensen die hiervoor in zijn.

Noord
Omgeving: -
Fotograaf(en): -
Deelnemers: -
Datum:-

Oost
Omgeving: Arnhem, Twente, Jeffsupermoto
Fotograaf(en):Paul88, Mavi, JoR6y, Sppak, Deelnemers: markhietbrink, luthalia, Mikjeee, Bludge, MarcoV92, D00fis, Paul88, JoR6y
Datum:-

Zuid
Omgeving: Eindhoven, Tilburg
Fotograaf(en): Rene H., Sppak, JoR6y
Deelnemers: Roelkalkboel, Gijs, JoR6y, Iris 94, Sppak
Datum:-

West
Omgeving: Den Haag, Spijkenissen, Rotterdam
Fotograaf(en): Anon, GenesiZ, UTP, Papalamepipilos
Deelnemers: Hezz, Riejusrad, Anon, UTP, Bezet
Datum:-

Midden
Omgeving: Venendaal, Arnhem, Posbank
Fotograaf(en): Menso, motofoto, streethunter_J, mavi, FreakyRik
Deelnemers: bramhondacbr600, luthalia, Menso, FreakyRik
Datum:-

Eventueel alle regio's redelijk aan te rijden meeting plek: Vianen



Mischien:
Rene H.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wel voor zo'n meeting, alleen zie ik de rit naar den haag niet zitten vanuit het oosten! Kan ik beter me moeder ofzo het laten proberen dan het hele land door te jaagn.
 
Leuk idee is mis ook foto's van mezelf en ik wil ook wel foto's van andere schieten ben in bezit van een 50D dus daar komt wel wat mooi's uit en laat ik nu net in Rijswijk wonen
 
Laatst bewerkt:
Ik ben wel voor zo'n meeting, alleen zie ik de rit naar den haag niet zitten vanuit het oosten! Kan ik beter me moeder ofzo het laten proberen dan het hele land door te jaagn.
Ja dat snap ik wel maar zo zullen er ook mensen in het oosten wonen. die daar wat locaties weten en mooie platen kunnen schieten.
Leuk idee is mis ook foto's van mezelf en ik wil ook wel foto's van andere schieten ben in bezit van een 50D dus daar komt wel wat mooi's uit en laat ik nu net in Rijswijk wonen
Dat is mooi iig al een fotograaf in het westen wanneer het weer het toe laat kunnen we een keer afspreken *O*
 
Of we moeten iemand hebben die bij de MFMM van bijna elke aanrijdende motor een foto maakt:P. Veel kijk plezier naar elke rijder;)
 
Mfmm foto's zijn niet zo tof je rijd rustig ( stapvoets) geen mooie actie shots en in de achtergrond is het altijd onrustig met veel mensen, per regio kan zoiets georganiseerd worden maar als er geen animo voor is doen we alleen zuid holland ofzo
 
Of we moeten iemand hebben die bij de MFMM van bijna elke aanrijdende motor een foto maakt:P. Veel kijk plezier naar elke rijder;)
Daar staan er al een hele zooi. Daarbij kun je gewoon eens rondvragen in je regionale topic of er fotograven zijn die dat willen doen. ;)
 
ik kom uit veenendaal en ben er ook wel voor in! en onze clubje ook wel;) veenendaal ligt mooi in het midden van het land, maar en ritje ergens heen is voor mij ook geen probleem..

nu het weer nog!
 
Wil mezelf wel melden als fotograaf :+
Kom uit het zuiden (omg. Eindhoven), dus mocht er ooit interesse zijn in een meeting daar, dan moet dat lukken :)

Stukje C.V.

129f8319db4b01e5affeb0db95f5e2fc-d5ggoya.jpg


5aa80e406b2b624f0b6e09ec5cf90159-d5ggptm.jpg
 
Wil mezelf wel melden als fotograaf :+
Kom uit het zuiden (omg. Eindhoven), dus mocht er ooit interesse zijn in een meeting daar, dan moet dat lukken :)

Stukje C.V.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ha dat is wat ik bedoel.
Het leukst lijkt mij een mooie dag ergens centraal in het land met een hoop verschillende camera hoeken en fietsen. Alleen ik begrijp wel dat dit een beetje ver voor de meeste kan zijn.
Per regio is al wat dichterbij e dan zou het er zo ongeveer uit gaan zien:

Noord
Omgeving: -
Fotograaf(en): -
Deelnemers: -
Datum:-

Oost
Omgeving: -
Fotograaf(en): -
Deelnemers: markhietbrink
Datum:-

Zuid
Omgeving: Eindhoven
Fotograaf(en): Rene H.
Deelnemers:-
Datum:-

West
Omgeving: Den Haag, Spijkenissen, Rotterdam
Fotograaf(en): Anon, GenesiZ, UTP, Papalamepipilos
Deelnemers: Hezz, Riejusrad, Anon, UTP,
Datum:-

Midden
Omgeving: Venendaal
Fotograaf(en): -
Deelnemers: bramhondacbr600
Datum:-

En we kunnen het ook allebij doen en lekker veel foto's en filmpjes schieten.
Ik heb helaas maar 2 foto's zo van iemand gekregen en dat is met me oude motor nog dus ik kijk ernaar uit!

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ik weet voor oost nog niet echt meteen een goede locatie, klaverblad bij apeldoorn lijkt me een beetje riskant als er mensen langs de weg staan ;) ! Paar strakke bochten net over de grens of op 80 wegen in de buurt? Iemand tips uit het oosten?
 
Present als fotograaf, kom uit Spijkenisse net onder Rotterdam.

Voor mijn cv moet je hieronder maar even klikken! :)

Edit: Nou vooruit dan maar, eentje dan ;)

tumblr_med7jshlBQ1rlsy4uo1_1280.jpg
 
Laatst bewerkt:
Klopt ik hou t in de gaten maar is nu nog nietegt super weer om te gaan rijden hoop dat het volgende week wat beter word!
 
Goed idee! Ik wil ook nog wel een paar leuke actiefoto's! En ik neem ook een fotocamera mee, ben alleen niet zo'n goede fotograaf maar we zien wel wat er uitkomt.

Ik kom uit Rotterdam, rij voor de lol meestal rondom de Bijerlanden over de dijken. Daar zijn ook wel wat rustige weggetjes met een fotogenieke achtergrond. Maar ik kom overal naartoe gereden en rondom Den Haag / Westland zijn inderdaad ook genoeg leuke plekken.

Heb maar weinig actiefoto's van mezelf maar deze 2 heeft m'n vriendin gemaakt:

full


full


Oh en GenesiZ ik kom dan ook op een GS dus misschien kunnen we wel een paar van die dingen tegelijk op de plaat zetten.
 
Leuke diversiteit aan fietsen (y) ik ben vdaag maar weer even de schuur in gedoken.
Kost allemaal meer moeite als gehoopt maar de kroonplaten en de vork zitten.
Nu nog remmen ontluchten, stuurdemper, voorwiel as en spatbord maken.
En dan is het van mij part MEETING time.

full


Zal btw de OP even aanpassen met het lijstje deelnemers fotografen en steden wel zo makkelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan