actie foto`s van supermoto ? show ze maar

Status
Niet open voor verdere reacties.
[offtopic]

Op MMF was gisteren ook een leuk topic. :X

Toen racesmurf zich aanmeldde en compleet werd afgezeken..... heerlijk

Ik heb toen echt genoten. :}

[/offtopic]

ik hou deze ook ff in de gaten

Chips ------> check

Bier -------> check
 
[offtopic]

Op MMF was gisteren ook een leuk topic. :X

Toen racesmurf zich aanmeldde en compleet werd afgezeken..... heerlijk

Ik heb toen echt genoten. :}

[/offtopic]

ik hou deze ook ff in de gaten

Chips ------> check

Bier -------> check


snack.gif
? ;)
 
hehe, nej hoor gewoon een klein kindje die ff zen mondje dicht moet houden..





Wrom heb ik zoon gevoel dat hier nu opeens mensen uit andere fora opeens zitten :P
 
Wat een zielig figuur zeg. Ongelofelijk.
Gelukkig zijn er mensen op dit forum die 10x beter rijden, en daar gelukkig niet zo mee liggen stoer doen. Daar hebben de meeste mensen ook veel meer respect voor.
Hou toch in godsnaam je kop man als je niets beters te doen hebt als hier wat liggen opscheppen! :r :r :r :r
Je zult wel blij zijn dat je zo kan sliden he! Wedden dat Seel VEEL minder drift in een bocht en VEEL sneller rond is dan jij?

Als je morgen een groverzet masjien aant sloopen bentd, denk dan eens na over waar je nu eigenlijk precies mee bezig bentd op dit forum.

"kijk mij "drifty"" hoe goed ik kan sliden! :r :r :r

Ik zie je trouwens helemaal niet staan op: ikkandriftenenbenerheelergblijmee.de, ik heb wel alleen bij de amateursklasse gekeken... :X
 
Laatst bewerkt:
Je had de topic titel trouwens beter kunnen veranderen in:
Kijk mij nu, hoe goed ik wel niet kan drifden!
Dan had je waarschijnlijk nog meer wartering gekregen dan je nu hebdt
 
Ik denk dat deze "grote knul" misschien al wel een beetje toe is aan een pocketbike, leer daar maar eerst mee rijden, voordat je naar de grote jongens mag kijken. Ouwe gronversetarbijter. :Z . en ja, ben ik zelf op fietsje, dus ik wacht op commentaar van je. :r
 
Ik denk dat deze "grote knul" misschien al wel een beetje toe is aan een pocketbike, leer daar maar eerst mee rijden, voordat je naar de grote jongens mag kijken.

Ik denk dat ie met zn foeten niet an de gon komd. Heb je die dingen ook nog in een kleinere maad? :+

Volgensmij is ie zn schaamhaar opmeten... hij zal zo wel effe posten denk ik: kijk hoe lang mijn schaamhaar wel al niet is!
Geloof je het niet? kijk maar op mijnschaamhaarisheellang.de! |(
 
Nou hier dan ongelikte hondel*l
full

8-) ;)

Als je me niet gelooft; kijk maar op de schweizer-sm.de, ik heet nico aaltjens (je weet wel, v/d gronverzet).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan