Actie foto's: alex vd broek+AC Farias

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
ongekend...wat een pure motorbeheersing...echt heel knap!
(sorry voor de modemers, fotoos zijn 100 k per stuk...

DSC00155.jpg

DSC00156.jpg

DSC00157.jpg

DSC00158.jpg

DSC00159.jpg

DSC00160.jpg

DSC00161.jpg

DSC00162.jpg

DSC00163.jpg

DSC00164.jpg

DSC00165.jpg

DSC00166.jpg

DSC00167.jpg

DSC00168.jpg

DSC00169.jpg

DSC00170.jpg

DSC00172.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's Leon! :9~


Heb je ook nog meer foto's van A.C. Farias?? Heb hem gemist door de drukte...


Edit: ja dus :)
 
ac-farias in actie.

DSC00174.jpg

DSC00176.jpg

DSC00177.jpg

DSC00178.jpg

DSC00179.jpg

DSC00180.jpg

DSC00181.jpg

DSC00182.jpg

DSC00183.jpg

DSC00184.jpg

DSC00185.jpg

DSC00187.jpg

DSC00190.jpg

DSC00191.jpg

DSC00192.jpg

DSC00193.jpg

DSC00195.jpg

DSC00198.jpg

wat alex met de trial motor doet...doet AC met een gixxer 1000 :)
 
Laatst bewerkt:
mag de topic titel worden aangepast in:

"Actie foto's: alex vd broek+AC Farias"

thnx!
 
ik heb maar een paar foto's ...en de stunts die die maakt zijn knap...dat ziet er niet verkeerd uit, maar ik vind wel dat het nivo wat arian laat zien...wel veel beter is als de gemiddelde rijder...maar voor de "wooowwww" moet ie nog wel ff trainen... :)

voor nederlandse begrippen doet arian het zeker leuk...maar tov alex en AC...sja...nog even niet...maar als ie zo doorgaat...komt arian er ook! :)
 
ik heb maar een paar foto's ...en de stunts die die maakt zijn knap...dat ziet er niet verkeerd uit, maar ik vind wel dat het nivo wat arian laat zien...wel veel beter is als de gemiddelde rijder...maar voor de "wooowwww" moet ie nog wel ff trainen... :)

voor nederlandse begrippen doet arian het zeker leuk...maar tov alex en AC...sja...nog even niet...maar als ie zo doorgaat...komt arian er ook! :)

Helemaal mee eens, jammer ook dattie die stunt van Graig Jones gejat heeft!!
 
Helemaal mee eens, jammer ook dattie die stunt van Graig Jones gejat heeft!!
welke bedoel je :?

enneh het zijn twee heel verschillende stunters :)
AVZ blinkt uit door juist zijn originaliteit en verscheidenheid. :} :}
Maar ben wel met je eens dat de Motorbeheersing van AC Varias beter is, alleen AVZ doet het erbij en AC Varias is een full time Prof, best een verschil om even erbij te houden... ;)
 
DSC00170.jpg


De Farias is echt :} Die kan dingen met een motor BIZAR!

Op de bovenstaande foto staat Farias met Daan ( hoofdredacteur Motormaniacs ). Daan heeft voor dit jaar de door Suzuki gesponserde motor, het Lookwel pak en meerdere dingen geregeld. Door deze connectie heb ik nu een paar keer kunnen babbelen met A.C. Het is echt een relaxet gave gast.

ac02.jpg


Ik vroeg of wij ff op de foto konden. Ik moet maar gelijk op zijn motor gaan zitten en hij klom gelijk achterop *D Zo vaak krijg je niet de kans om bij zo´n tovenaar op de motor te zitten :) Deze foto is trouwen tijdens een training van Farias genomen in Amsterdam.
 
Laatst bewerkt:
Op de bovenstaande foto staat Farias met Daan ( hoofdredacteur Motormaniacs ). Daan heeft voor dit jaar de door Suzuki gesponserde motor, het Lookwel pak en meerdere dingen geregeld. Door deze connectie heb ik nu een paar keer kunnen babbelen met A.C. Het is echt een relaxet gave gast.
Zeg dan meteen even dat Erik van www.evamotor.nl het ding geprepareerd heeft 8-)

Ik vroeg of wij ff op de foto konden. Ik moet maar gelijk op zijn motor gaan zitten en hij klom gelijk achterop *D
:r :r

:+
 
(Afbeelding)

De Farias is echt :} Die kan dingen met een motor BIZAR!

Op de bovenstaande foto staat Farias met Daan ( hoofdredacteur Motormaniacs ). Daan heeft voor dit jaar de door Suzuki gesponserde motor, het Lookwel pak en meerdere dingen geregeld. Door deze connectie heb ik nu een paar keer kunnen babbelen met A.C. Het is echt een relaxet gave gast.

(Afbeelding)

Ik vroeg of wij ff op de foto konden. Ik moet maar gelijk op zijn motor gaan zitten en hij klom gelijk achterop *D Zo vaak krijg je niet de kans om bij zo´n tovenaar op de motor te zitten :) Deze foto is trouwen tijdens een training van Farias genomen in Amsterdam.
altijd leuk inderdaad...symphatieke gozer id.
en hij kan het ook nog...en komt niet arogant over..en dat is wel ok! :)
 
wat maakt dat nou uit wie die fiets heeft geprept...
t gaat er toch om dat dhr farias lekker ken rijuh?

en kennelijk is ie er tevree mee...want hij kan zijn stuntjes doen... :)
 
wat maakt dat nou uit wie die fiets heeft geprept...
t gaat er toch om dat dhr farias lekker ken rijuh?

en kennelijk is ie er tevree mee...want hij kan zijn stuntjes doen... :)

:^ Ralphie Ralfie zit weer onrust te stoken :P

Edit: Laat ik dan wel de juiste persoon beschuldigen :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan