Actie foto's: alex vd broek+AC Farias

ik wil het wel eens zien .....

Darius tegen farias ........... vlgs mij wordt dat best spannend

http://www.darius240z.com/ :}
ik heb zijn film gekocht op dvd...staat ook op me servertje trouwens...als divx.
darius...is gek...en heeft vet lef!
farias...is puur techniek...en mega beheerst...

dat zijn de 2 verschillen.
 
Op deze manier maak je het alleen maar erger vriend ;)

hoezo?
ik denk dat avz ook wel weet dat Farias een trapje hoger ligt, en dat ie een andere show neerzet.
maar dat wil niet zeggen dat die show van avz slecht is.
ik vond 't zeer vermakelijk.
heet dat niet relativeren? :?
 
hey miss stuntie...wrom ik had wel een reactie op me post verwacht van je? :)
 
Ach ja, whatever!
Thx voor de leuke reacties, ook thx voor de negatieve reacties waar we ook iets mee KUNNEN alleen zijn die er niet zoveel!
Ik heb iig 4 super dagen gehad, en als je de show niks vindt blijf je de volgende keer maar weg, en vind je hem wel leuk, dan kom je gezellie nog een keer kijken!
Als ge maar leut hebt!
 
Ik heb ook nog een filmpje van A.C. Farias op mijn site staan. 8-)
Heb ik in 2000 of 2001 tijdens de MotoAcxtion dagen op Zolder gemaakt.
Tis wel bijna 100 Mb, maar dan heb je ook bijna 8 minuten stunts.
Hij is te vinden onder Videos en dan het 2de filmpje :P

Hier voor de zekerheid nog ff een linkje naar mijn site: http://82.161.60.108/rdevries/
(die dot.tk onzin werkt niet altijd)
 
Ik was zondag op de beurs en de ruimte die ze hadden om te stunten was idd beperkt.
Je kan Farias niet met Arjan vergelijken !!!
Zoals zovelen al zijden het zijn twee verschillende shows.
En ik doe het arjan niet na en Farias al helemaal niet.
het grootste verschil in shows zit er in dat Farias beroeps is en dik gesponserd wordt en AvZ een licht gesponserd amateur stuntteam is met een veel kleiner budget.Dus voor de mensen die lopen te zeuren steun AvZ en koop een t-shirt.
En kim ik vond dat jullie het fantastisch gedaan hebben.

Greets en tot 9 mei JOKER
 
Ik was zondag op de beurs en de ruimte die ze hadden om te stunten was idd beperkt.
Je kan Farias niet met Arjan vergelijken !!!
Zoals zovelen al zijden het zijn twee verschillende shows.
En ik doe het arjan niet na en Farias al helemaal niet.
het grootste verschil in shows zit er in dat Farias beroeps is en dik gesponserd wordt en AvZ een licht gesponserd amateur stuntteam is met een veel kleiner budget.Dus voor de mensen die lopen te zeuren steun AvZ en koop een t-shirt.
En kim ik vond dat jullie het fantastisch gedaan hebben.

Greets en tot 9 mei JOKER

Kijk, jij begrijpt het tenminste! Toppie!
En euh, thx voor het kopen van het tshirt!!!
Tot de 9e!!
 
Kan weinig toevoegen aan de foto's die al gepost zijn, maar goed:
full
 
Ja, zo zie je maar..je hebt stunters en stunters, je hebt full-profs, profs, semi-profs, amateurs en lolbroeken :P Ik kan ze allemaal waarderen, de 1 om z'n beheersing de ander om z'n originaliteit en de volgende om z'n lef.. En ach, als Arian (..met Kim, Serge, Jolanda en Gaby..) nou eens een bandje oprookt aan het eind van de show..ja, als je alle shows gezien hebt zijn dat 'veel' bandjes, maar iemand die bv. de eerste show van zaterdag :? heeft gezien die heeft helemaal geen band in rook zien opgaan.. Dus...'t was leuk, 4 dagen lang *D

Oh ja..d'r staan ook nog 'beste stuurlui' aan de kant (..wal..) ik heb ze gezien..en gehoord ;)

[me]Arckira vond 't helemaal leuk in de Diner, na de beurs :9 [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan