Actie-henk

Actie-henk

Rookie
31 jul 2006
15
0
Lemmer/Groningen
Hendrik Breimer
22 Jaar
Door de week in Groningen
Weekend in Lemmer i.v.m. Werk
Ik doe aan snowboarden en wakeboarden en heb een vreemde passie voor motors.
Heb sinds een jaar licht rijbewijs en had eindelijk genoeg geld voor een motor.
Heb tog een RS 125 Nero Diablo gehaald (BJ 2001-2002 voor de kenners) om ervaring op te doen.

Ben liever te licht dan te zwaar O-)

Bijlage: rs 125 2001.jpg
 
370953
 
Hoi Hendrik :]

Verklaar je 'vreemde passie voor motoren' eens :)
:^


Hoe uit deze vreemde passie zich? Ga je stiekem zachtjes tegen de koplamp aanrijden? Of fantaseer je over de cilinders terwijl je met een integraalhelm op staat te douchen? Heb je natte dromen over bougiekabeltjes.... :?


Ohja....



Bijna vergeten....

*O* Welkom Actie Henk *O*
 
:^


Hoe uit deze vreemde passie zich? Ga je stiekem zachtjes tegen de koplamp aanrijden? Of fantaseer je over de cilinders terwijl je met een integraalhelm op staat te douchen? Heb je natte dromen over bougiekabeltjes.... :?


Ohja....



Bijna vergeten....

*O* Welkom Actie Henk *O*


:} :} :} :} :}

WELKOM!!!
 
Jajaja bedankt.

Bij mij in de familie deed iedereen aan grasbaan racen en gewoon motor rijden. Na 2 dooien en 1 een dwarslezing is het mij verboden. Vandaar vreemd dat ik nog steeds gek ben van motors meer niet.

Maar bedankt voor jullie hartelijk ontvangst 8-)

:}
 
Jajaja bedankt.

Bij mij in de familie deed iedereen aan grasbaan racen en gewoon motor rijden. Na 2 dooien en 1 een dwarslezing is het mij verboden. Vandaar vreemd dat ik nog steeds gek ben van motors meer niet.

Maar bedankt voor jullie hartelijk ontvangst 8-)

:}
-O- Shit....en ik maar hopen dat er een schunnig ranzig verhaal achter zou zitten -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan