Actie ondernemen tegen commentator Eurosport?

FoxbaT

Die hard MF'er
23 okt 2003
736
0
Hoofddorp
Facebook
Ik heb mij zoals gewoonlijk vandaag weer enorm zitten ergeren aan Frank Weeink van Eurosport tijdens de GP van Engeland.

In iedere zin die hij zegt zit wel een fout en/of verspreking.
Dit valt mij al op zolang als hij commentaar geeft, maar vandaag was ik het echt zat :(
Kunnen we niet allemaal een mailtje sturen naar Eurosport om te klagen?
Ik zou honderd keer liever Patrick Van Den Goorbergh als co-commentator zien, die geeft tenminste kundig en ZONDER fouten commentaar.

Geen slecht woord over zijn collega Job, die doet het prima.
 
Ik kijk altijd naar de BBC :Y ik erger mij er ook steeds meer aan dus als er iets op gang wordt gezet wil ik wel een mailtje sturen O-)
 
Vind het een beetje klagen om niets.Idd hij verspreekt zich wel eens af en toe maar of het nu echt de gehele races zijn enz nou nee.beetje mierenneukerij
 
Ik heb er ook geen last van.Moet je zelf eens proberen om uren aan elkaar vast te praten.En Patrik van de Goorbergh beter?Die zat de laatste keer dat hij er was coureurs af te zeiken,dat ze niet goed waren.Als hij het zo goed weet,waarom rijd ie daarzelf niet dan?De verslaggevers op eurosport doen al jaren hun werk goed,en ik hoop dat ze het nog lang blijven doen.Fouten maken is menselijk,zeker als je commentaar moet geven bij een sport waar zoveel bij gebeurd in korte tijd
 
Ik heb er ook geen last van.Moet je zelf eens proberen om uren aan elkaar vast te praten.En Patrik van de Goorbergh beter?Die zat de laatste keer dat hij er was coureurs af te zeiken,dat ze niet goed waren.Als hij het zo goed weet,waarom rijd ie daarzelf niet dan?De verslaggevers op eurosport doen al jaren hun werk goed,en ik hoop dat ze het nog lang blijven doen.Fouten maken is menselijk,zeker als je commentaar moet geven bij een sport waar zoveel bij gebeurd in korte tijd

Fouten maken is menselijk ja, maar als je je zo vaak verspreekt als Frank Weeink, ben je gewoon dom... :N
 
Ik heb er ook geen last van.Moet je zelf eens proberen om uren aan elkaar vast te praten.En Patrik van de Goorbergh beter?Die zat de laatste keer dat hij er was coureurs af te zeiken,dat ze niet goed waren.Als hij het zo goed weet,waarom rijd ie daarzelf niet dan?De verslaggevers op eurosport doen al jaren hun werk goed,en ik hoop dat ze het nog lang blijven doen.Fouten maken is menselijk,zeker als je commentaar moet geven bij een sport waar zoveel bij gebeurd in korte tijd

Wat je hier zegt ben ik volkomen met je eens!!
 
Binnenkort vast hier: http://dl.maverick78.de/index2.html

En verder, ach ja, de beste stuurlui staan weer aan wal.

Als je op mij doelt; ik wil helemaal niet beweren dat ik het beter kan, integendeel zelfs, maar het is mijn werk dan ook niet.
Er zijn in ieder geval genoeg mensen die het WEL beter kunnen.
Ook nog zo`n ding wat zo storend is; tijdens de interviews en persconferenties beginnen die commentators er gelijk doorheen te lullen omdat ze het zonodig moeten vertalen.
Als dat dat moet, doe het dan NA het interview |(
We hebben toch allemaal op school gezeten en kunnen toch allemaal Engels verstaan?
 
We hebben toch allemaal op school gezeten en kunnen toch allemaal Engels verstaan?
Niet allemaal nee, dat heb je verkeerd. En tja, na het interview? Dan is er alweer iets anders he? Zoals gezegd, er gebeurt zoveel in zo weinig tijd, dat het verdomde lastig is om gepast commentaar te geven!

Wat betreft die link: het commentaar is het wel in het Duits. Maar dat kan een voordeel zijn: als je geen Duits kan kan je je er niet aan ergeren ook ;)
 
vandaag ook weer tijdens dat technische stukje...vol er door heen blaaten...

ik wil gewoon die julian rider eens kunnen volgen...ontzettende prutsers...

bbc is idd t einde...maar die zenden alleen race uit dus voor quali en FP zit je nog

met die gasten opgescheept..en80% van nl heeft alleen mono eurosport dus ook maar 1

taal signaal...leven de kabelboeren..

maar }) race was iig wel vet...TOP JOB ROSSI en MELANDRI

ps

lees ook hier en post je ontevredenheid

http://forums.eurosport.com/showthread.php?t=1513

daar lezen ze iig
 
Als je een televisie hebt die NICAM ondersteund ben je van al het gezeik af. Ik kies gewoon voor kanaal A en dan heb ik die Engelsen door de speakers brullen, dan mis je het technische praatje ook niet. Jammer dat ze het lijn blok lieten zien van Suzuki en niet het V blok.
 
Als je een televisie hebt die NICAM ondersteund ben je van al het gezeik af. Ik kies gewoon voor kanaal A en dan heb ik die Engelsen door de speakers brullen, dan mis je het technische praatje ook niet. Jammer dat ze het lijn blok lieten zien van Suzuki en niet het V blok.
Dan moet je kabel exploitant (?) dat wel ondersteunen. Hier was dat vroeger wel, maar tegenwoordig is het hier eruit gehaald door UPC.
 
Niet allemaal nee, dat heb je verkeerd. En tja, na het interview? Dan is er alweer iets anders he? Zoals gezegd, er gebeurt zoveel in zo weinig tijd, dat het verdomde lastig is om gepast commentaar te geven!

Wat betreft die link: het commentaar is het wel in het Duits. Maar dat kan een voordeel zijn: als je geen Duits kan kan je je er niet aan ergeren ook ;)

Duh. :z
 
ja.. voor mij hoeven ze de race ook niet elke minuut te vertalen naar wat zij zien... wij kijken immers ook.

Patrick van den Goorbergh vind ik al helemaal erg met zijn Breda's Brabo's...

En tja... dan is het toch nogal jammer dat de BBC alléén de motoGP uitzendt.

Maarja.. het is mijn werk niet, zeg ook niet dat ik het beter kan.. * want dat is dus gewoon niet zo* maar ze hoeven van mij iig niet zolang over één enkele rijder door te neuzelen, ze zien dan vaak de helft niet, en als ze het zien vertalen ze de gebeurtenis naar de rijder waarmee ze net het verhaaltje begonnen zijn -O-

verder: gave link, die duitse site :} :}
 
Zit mij er ook iedere keer kapot aan te ergeren , elke keer dat van , dit had ik moeten zeggen dat had ik moeten zeggen . Ook dat erdoorheen lullen als de rijders aan het woord zijn is idd nog zo iets .
Ik luister nog liever naar de grootste stotterkop van nederland dan het commentaar van die gozer !!!

Wat mij betreft komt er snel een facature bij Eurosport !
 
Zit mij er ook iedere keer kapot aan te ergeren , elke keer dat van , dit had ik moeten zeggen dat had ik moeten zeggen . Ook dat erdoorheen lullen als de rijders aan het woord zijn is idd nog zo iets .
Ik luister nog liever naar de grootste stotterkop van nederland dan het commentaar van die gozer !!!

Wat mij betreft komt er snel een facature bij Eurosport !

En jij had geen facature moeten schrijven maar vacature. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan