Actie politie i.v.m. gestolen motor..

de cops...

  • doen niks

    Stemmen: 26 37,1%
  • nemen alleen aangifte op

    Stemmen: 39 55,7%
  • gaan echt op zoek

    Stemmen: 4 5,7%
  • weten van te voren wel zo'n beetje wie het gedaan heeft..

    Stemmen: 1 1,4%

  • Totaal aantal stemmers
    70
inderdaad en daardoor heeft een simpele diefstal de allerlaagste prioriteit O-)

Jij had t liever andersom gezien ??



Dit vind ik enorm kortzichtig Baksteen!

Mij is gevraagd om te getuigen tegen een bepaald persoon waarbij ik de garantie had als ik zou getuigen dat er s avonds een busje vol van hetzelfde slag mn huis zou renoveren. Heb van de getuigenis afgezien zeker aangezien ik niks met het voorval te maken had en zodoende geen onnodige problemen op mn nek wou halen.

Probleem van de maatschappij? Nee probleem van de politie die geen gezag heeft en geen veiligheid kan garanderen voor bereidwillige getuigen!
Dit is dus een probleem van de maatschappij, waarbij uiteraard de politie deel uit maakt van de maatschappij. Het is niet de schuld van de politie dat mensen die getuigen bang zijn voor de verdachten. Dat komt toch echt door het gedrag van die verdachten. En helaas idd kan de poltie niet 24/24 naast je komen lopen, maar dat had je ook vast helemaal niet leuk gevonden.

Wel jammer dat nu mogelijk dus een misdaad onbestraft blijft terwijl de politie dus wel met een onderzoek bezig was maar jij niet wilde gtuigen...... :X :X :X
En de aangever in die zaak maar mopperen op de politie....

Ja, naar mijn mening zijn dit dus echt geen dingen die je de poltie in de schoenen kunt schuiven, dit zegt misschien wel meer over jouw als over de politie.



Vitesse.....d'r zijn afspraken tussen het stadion en de politie.
De politie "mag" tegenwoordig niet eens meer naar binnen van het stadionbestuur omdat men de zaken binnen zelf wil regelen dmv stewards.
Pas als er buiten iets gebeurt dan heeft de politie ermee te maken en daar blijft t bij wat uitdagen op afstand :Z

Beetje jammer dat je weer zo'n dag hebt waarbij je graag mopperd op de politie, maar zorg dan wel dat je weet waar het over gaat.


die doen helemaal niks aangezien een zelf aangelegd systeem niet rechtsgeldig is :)

Jawel hoor, net nog iemand een dagvaarding gebracht op grond van beelden van een camera van een particulier :} :}
Zonder die beelden had ik alleen een getuige die niet wilde verklaren...omdat t hem dan "moeite" koste en de verdachte bij hem in de straat woonde.
Dat daarmee de aangever voor duizenden euo's het schip inging maakte hem niet zoveel uit, die kende hij toch niet :Z
 
bedenk me trouwens nu terplekke dat het wel erg interessant wordt om zelf je eigen fiets te "jatten" : framepie dumpen en onderdelen verpatsen; geen haan die er naar kraait blijkbaar :+

Dat zoiets in je opkomt....maar jah, zal wel door de politie komen ??

Laten we dat dan ook maar probleem van de maatschappij noemen.
 
brommer gestolen op een van de centraalste plaatsen van mijn stad, ik aangifte gaan doen bij de commissaris maakt aangifte op. ik zelf hele zoekactie opgericht niks gevonden na 3 dagen actie stopgezet. een dag later ziet een vriend van mij de brommer staat, belt de politie (hij had lichamelijke opvoeding)politie komt terplaatste weten ze niet wat gedaan sjah dan gaan ze maar weer weg. als ik mijn berichtje gelezen had toch maar gaan kijken, staat mijn brommer daar gewoon zoals hij gestolen was, ik had toch verwacht dat ze die in beslag hadden genomen of tenminste een slot aangehangen hadden maarnee, naar het politiebureau, daar wisten men mij te vertellen dat de brommer na 5 dagen NOG niet geseind stond |( |( |( |( |( fijne medewerking van de politie :N .

ongeveer een maand later stond de rollerbank daar ging die 54km/u 8 km correctie dat is dus 46 km/u wel degelijk de volle 1 km te hard begint hij daar te roepen je bent niet goed bij je hoofd en dada brommer in beslag voor een maand en ja het was een dure km 150€ DAARVOOR ZIJN ZE WEL SNEL GENOEG

het grotendeel van de politie hier toch heeft een gigantisch ego en denken veel aan hun eigen kas :r
ik wou eerst zelf politieagent worden ben een opleiding begonnen, ben gestopt zo'n stelletje egotrippers daar wil ik niet tussen zitten hoor

natuurlijk zijn er goede agenten maar de uitzondering bevestigd de regel... *O*
Dat je brommer niet gesignaleert stond is een fout van die individuele diender.
Niet van "de politie".

Brommers worden helemaal niet in beslag genomen voor 1 km te hard :+ :} :}

Maar dat stukje van opleiding begonnen zegt me genoeg.
Ik heb in 10 jaar nog nooit iemand gezien die om die reden ophield, wel zijn er altijd een paar waarbij het karakter toch niet met het profiel overeenkomt of die gewoon eruitvlogen. Dat zijn dan daarna altijd de zieligste zeikerts '( ...
Ik weet niet tot welke categorie jij hoort maar ik zal voor mezelf eens een kleine inschatting maken...word wel een moeilijke hoor ... :+ :+
 
En waarom slaat dat onderzoek nergens op?

Lijkt mij juist een aardige indicatie dat die oosterburen een aantal dingen goed op de rit hebben. Blijkbaar levert hun manier van werken een hoger oplossingspercentage op, dus waarom niet wat punten overnemen?
Hun justitieapparaat kan de zaken tenminste verwerken ;)

Voor de rest mag het van mij zo zijn als daar, is er maar 1 probleem.....als een duitse agent een verkeersovertreding ziet MOET hij een bekeuring schrijven....Asl hij iets door de vingers laat gaan dan loopt ie kans op het matje geroepen te worden!
Dat is ook de reden dat bv Spider naast dat ze zichzelf slachtoffer maakt ook nog een bekeuring uitgereikt krijgen.
Kijk, dat soort dingen komen er dan ook bij ?? Of nemen we alleen de lusten ?? ;)
 
Het systeem is op zich niets mis mee, maar het functioneren ervan is helaas sterk afhankelijk van hen die er beroepsmatig mee om gaan.
Veel ambtenaren schijnen niet te beseffen dat ons rechtssysteem er is voor de burgers, en niet andersom; menig pennenlikker bijt zich vast in de letter van de wet, terwijl dit soms strijdig is met de geest ervan, en die zou in ieder geval centraal moeten staan: rechtvaardigheid.

Ons politieapparaat verliest steeds meer aan goodwill bij de burger door hun starre arrogante en bureaucratische houding.
Wanneer het aankomt op 't controleren en handhaven van b.v. de maximum snelheid, blijkt dit heel goed uitvoerbaar; gaat 't echter om een aangifte van diefstal of mishandeling dan blijkt het achterhalen van het één en ander ineens erg problematisch, en klaagt men over een gebrek aan personeel of middelen.
Het is alles enkel een zaak van prioriteiten stellen, en ook ik weet dat dit een onderwerp voor Den Haag is, maar waarom horen we zo weinig van de politiekorpsen in het nieuws? Wanneer het gaat om CAO's of zo, dan is men mondig genoeg om zijn onvrede te uiten, gaat het echter om het gehanteerde beleid dan zijn er momenteel geloof ik 2 korpscommandanten die zich hierover hebben uitgelaten; en de rest werkt netjes en fanatiek mee aan 't leegroven van Jan Modaal z'n bankrekening.

Logisch dat steeds meer mensen de schijt krijgen van 't huidige gehanteerde beleid, waar onze blauwe vrinden toch symbool voor staan.


:W zo, dat wilde ik toch nog ff kwijt.

Hier kan ik t dan dus ook best wel een heel stuk mee eens zijn :} , tenminste met de achterliggende gedachte, niet helemaal volgens de letter van de wet reply ;)

Recht is star, als het soepel had gekund was er geen wet nodig geweest.
Zo zijn er mensen die zelf ook om t minste of geringste zeggen dat ze naar de rechter stappen ipv te PRATEN met de buurman die volgens hun de heg 2 cm te hoog heeft laten groeien.
 
Hun justitieapparaat kan de zaken tenminste verwerken ;)

Voor de rest mag het van mij zo zijn als daar, is er maar 1 probleem.....als een duitse agent een verkeersovertreding ziet MOET hij een bekeuring schrijven....Asl hij iets door de vingers laat gaan dan loopt ie kans op het matje geroepen te worden!
Dat is ook de reden dat bv Spider naast dat ze zichzelf slachtoffer maakt ook nog een bekeuring uitgereikt krijgen.
Kijk, dat soort dingen komen er dan ook bij ?? Of nemen we alleen de lusten ?? ;)

Dat zou dan wel een deel van de willekeur waarmee we hier te maken hebben weg kunnen nemen. Of je daar blij mee moet zijn, tja :?
 
je moet ook een beetje mazzel hebben ;)

zelf vorig jaar zomer opzettelijk van de weg gereden voorafgegaan door veel getreiter; remmen, duwen, snijden etc.

nu werkt een aangifte daaromtrend niet dus had zoiets van als ie stopt...

nu drukte die me uiteindelijk dus van de weg af (niet gevallen ofzo) dat ik met motor en al bijna in de berm stond en meneer stapt ook nog uit. zelf echt witheet van woede en niet voor rede vatbaar. helm afgedaan en met 1 zwaai m zo hard voor zn hersens geslagen met die helm dat ie gestrekt ging...

politie erbij en beide een waarschuwing: hij voor pesten in het verkeer en ik voor onnodige agressie. geen verbaal zelf ietwat begrip van de agent O-)


Jij maakt ook heel wat mee, he :? ??
 
als ik een boek zou schrijven wordt het gegarandeerd een bestseller en enkel op waarheid berust met niks van fantasie, overdreven of verzinsels.

rij een goeie 20 tot 25 duizend per jaar en dan maak je inderdaad wel eens wat mee, vermoed dat jij omdat je veel op de weg zit/zat ook wel eens wat meemaakt toch? ;)

 
Laatst bewerkt:
Ja, de overheid zo noooooit zomaar gegevens misbruiken :N

Zoals bijvoorbeeld de gegevens van je mobieltje (waarmee je positie te lokaliseren is)
Die hebben ze nog nooit (ge/mis)bruikt _O- , dat zou echt niet bij ze opkomen :Y
Ook de kentekengegevens gaan doodleuk een database in(nu nog niet maar dat komt nog wel), zodat ze nog net iets beter weten waar je geweest bent.

en in mijn opinie gaat het niemand iets aan wat ik de hele dag doe!!

Trouwens voor de mensen die het allemaal te erg vinden worden die controle even een paar tips:
- Gooi je mobieltje weg
- Gebruik nooit je pinpas (laat je baas je weer contant uitbetalen)
- Kom niet op plaatsen waar camera's hangen
Zoals:
- banken
- benzinestations
- videotheken
- stations
- stadions
- uitgaansgebieden / gelegenheden

Kortom als je niet geregistreerd wilt worden dan moet je zo ongeveer thuisblijven

Mijn conclusie:
Veel van de maatregelen die de overheid eerst voor iets positiefs gebruikt, zoals de kentekenherkenning, zullen waarschijnlijk in een later stadium aangewend worden om de burger te controleren.

lang leve de democratie B| _O- _

verder ben ik niet achterdochtig hoor ;)
Lang leven de democratie...net als dat je ervoor kiest via een computer met het www te communiceren, wat tot op iedere letter word vastgelegd en terugzoekbaar is tot op je adres staat t je ook vrij geen kentekenplichtig voertuig aan te schaffen, geen GSM te kopen en idd, alleen contant geld te gebruiken.
Allemaal keuze's die je zelf mag maken *D :} :}

Als jou dierbare vermoord word of jouw zaak overvallen dan zou je blij zijn dat op deze manieren veel info te achterhalen is. Uiteraard word hier gebruik van gemaakt. De ene keer komt je dat goed uit de andere keer minder.



Eerlijkheid gebiedt mij echter ook te vermelden dat ik af en toe dienders tegenkom die je wel op een fatsoenlijke manier benaderen, en niet alles meteen met hun bonnenboekje op willen lossen.
Respect en waardering ook voor die gasten die belegerd worden door voetbalhooligans en ander soort gespuis.
We moeten het kaf wel van het koren weten te onderscheiden.
:Y
Maar het merendeel blijft imo kut met peren.
Bah...relativeren B| :P
 
Dat zou dan wel een deel van de willekeur waarmee we hier te maken hebben weg kunnen nemen. Of je daar blij mee moet zijn, tja :?

|( dat is typisch nederland, we kunnen niet meer blij zijn met de keren dat we niet gematst worden, dan nog liever allemaal maar op de bon :? :?


Wees toch blij met die willekeur, waar heb je nu een probleem mee ??

De keren dat je WEL een bon krijgt of de keren dat je GEEN bon krijgt ???





Dan ben ik toch benieuwd hoe jij aan je benzine komt :+

Rijdend op z'n gekentekende motor ......
 
als ik een boek zou schrijven wordt het gegarandeerd een bestseller en enkel op waarheid berust met niks van fantasie, overdreven of verzinsels.

rij een goeie 20 tot 25 duizend per jaar en dan maak je inderdaad wel eens wat mee, vermoed dat jij omdat je veel op de weg zit/zat ook wel eens wat meemaakt toch? ;)

BBbzz, klik...mijn onzin verwijderd... ;) :}
 
Laatst bewerkt:
Dan ben ik toch benieuwd hoe jij aan je benzine komt :+

Lang leven de democratie...net als dat je ervoor kiest via een computer met het www te communiceren, wat tot op iedere letter word vastgelegd en terugzoekbaar is tot op je adres staat t je ook vrij geen kentekenplichtig voertuig aan te schaffen, geen GSM te kopen en idd, alleen contant geld te gebruiken.
Allemaal keuze's die je zelf mag maken *D :} :}
Dat is precies mijn punt ;)

Als je wilt voorkomen dat je in de gaten gehouden kan worden, kan je in de huidige wereld thuis zitten en that's it.

Ik ben er redelijk aangewend dat mijn privacy geschonden wordt en heb dat geaccepteerd, maar dat betekent nog niet dat ik het daarmee eens ben.
Als jou dierbare vermoord word of jouw zaak overvallen dan zou je blij zijn dat op deze manieren veel info te achterhalen is. Uiteraard word hier gebruik van gemaakt. De ene keer komt je dat goed uit de andere keer minder.
Ik ben ook niet tegen gebruik, maar tegen misbruik.

Dat er zaken geregistreerd worden ok, maar neem nu bijvoorbeeld het vastleggen van de internetgegevens van personen gedurend 4 jaar. Dit is volkomen onzin, wat is het volgende alle telefoongesprekken van iedereen gedurende 4 jaar vastleggen?

Ze mogen van mij best iemand zijn account gegevens achterhalen en kijken wat iemand doet, maar pas vanaf het moment dat diegene daadwerkelijk een verdachte is.

Moet nu toch even denken aan Michael Moore.
[uithethoofdduszalniethelemaalkloppen]
de overheid beschouwd elke burger als verdachte, alleen van sommige is nog niet bekent wat ze gedaan hebben.
[/uithethoofdduszalniethelemaalkloppen]

Verder geen problemen met de politie hoor, meer met de overheid.
 
Ze mogen van mij best iemand zijn account gegevens achterhalen en kijken wat iemand doet, maar pas vanaf het moment dat diegene daadwerkelijk een verdachte is.
Zo ligt t ook op t moment, d'r is helemaal geen tijd om willekeurig zomaar gegevens na te lopen enzo....
Moet je wel oppassen dat je niet per ongeluk namen van sommige groeperingen noemt ofzo, heb je iid alsnog kans dat ze je een tijdje observeren :X :P

Maar het is onvermijdelijk en niet meer terugdraaibaar, kijk maar eens hoeveel bedrijven privé-mail controleren en gewoon meekijken hoeveel en waar jij op internet zit.
Terecht...of niet terecht dat ze dat doen ??
 
Laatst bewerkt:
Lang leven de democratie...net als dat je ervoor kiest via een computer met het www te communiceren, wat tot op iedere letter word vastgelegd en terugzoekbaar is tot op je adres staat t je ook vrij geen kentekenplichtig voertuig aan te schaffen, geen GSM te kopen en idd, alleen contant geld te gebruiken.
Allemaal keuze's die je zelf mag maken *D :} :}

Als jou dierbare vermoord word of jouw zaak overvallen dan zou je blij zijn dat op deze manieren veel info te achterhalen is. Uiteraard word hier gebruik van gemaakt. De ene keer komt je dat goed uit de andere keer minder.

ik vind het prachtig wat er tegenwoordig mogelijk is maar mag wel iets meer van bekend zijn bij de doorsnee burger.


Dat zijn toch altijd de mooiste verhalen, die van horen zeggen....

En nee, ook zonder toeval was ik daar niet bij, ik werk daar nl helemaal niet


van horen zeggen maakt het tien keer zo mooi. anderzijds is het met die mensen altijd raak, gingen mekaar met oud en nieuw met stalen pijpen te lijf hehe
 
Als je wilt voorkomen dat je in de gaten gehouden kan worden, kan je in de huidige wereld thuis zitten en that's it.

alle electra en digitale zaken bannen en back to basic; hoef je niet thuis voor te blijven hoor :+
 
ik vind het prachtig wat er tegenwoordig mogelijk is maar mag wel iets meer van bekend zijn bij de doorsnee burger.van horen zeggen maakt het tien keer zo mooi. anderzijds is het met die mensen altijd raak, gingen mekaar met oud en nieuw met stalen pijpen te lijf hehe


Als de doorsnee burger dat niet snapt is ie knap naief ;)


Zielig hè, dat die mensen zo stom zijn dat ze dat nodig hebben....die manier van communiceren ??
 
Als de doorsnee burger dat niet snapt is ie knap naief ;)


Zielig hè, dat die mensen zo stom zijn dat ze dat nodig hebben....die manier van communiceren ??

Ach...zo deden wij dat ook 1.000.000 jaar geleden...alhoewel er toen nog geen staal was... :X
 
Zo ligt t ook op t moment, d'r is helemaal geen tijd om willekeurig zomaar gegevens na te lopen enzo....
Moet je wel oppassen dat je niet per ongeluk namen van sommige groeperingen noemt ofzo, heb je iid alsnog kans dat ze je een tijdje observeren :X :P

Maar het is onvermijdelijk en niet meer terugdraaibaar, kijk maar eens hoeveel bedrijven privé-mail controleren en gewoon meekijken hoeveel en waar jij op internet zit.
Terecht...of niet terecht dat ze dat doen ??
Dat blijft een lastig vraagstuk, maar dat mijn baas in de gaten houdt wat ik onder werktijd doe, met gebruikmaking van zijn middelen, is een heel ander vraagstuk. Hier gaat het meer over de middelen en methoden die de overheid mag hanteren.

Zoals al eerder gezegd door R(emco)1 het is een keuze tussen vrijheid en veiligheid danwel controle.

En op dit moment slaat de balans door richting controle.
Of beter gezegd foutieve controle, in mijn ogen.

Het vrije burgerschap komt meer en meer in het geding. (oei wat een zware woorden ;) )
Ik wil best een deel van mijn vrijheden inleveren, maar dan moet er genoeg tegenoverstaan. En je gaat mij niet wijsmaken dat het vastleggen van mijn dataverkeer bijdraagt aan het voorkomen van overlast en onveiligheid.

Worden er daardoor minder motoren gestolen worden?(even terug naar oorspronkelijke onderwerp ;) )

Dat is waar de schoen knelt, voor de vrijheden die ingeleverd worden krijgt men weinig terug. Men voelt zich niet veiliger, je leefomgeving wordt niet beter, de dieven, dealers gaan nog steeds door.

De kleine criminaliteit waar mensen het meeste mee in aanraking komt, wordt niet tegengehouden. Dan zou je altijd en overal camera's moeten hebben. De crimineel stopt niet door de huidige maatregelen, maar verplaatst zich. Bezinestations te goed beveiligd ach dan pak ik de juwelier, die ook beveiligd dan pak ik de HEMA wel. Kortom het kalf en put verhaal, maar ondertussen levert de burger wel steeds meer vrijheid in.
 
Had een discussiedeel gemist dus bij deze:

Jij had t liever andersom gezien ??

niet andersom maar wel bij aangifte er serieus werk van maken of direct duidelijk aangeven dat aangifte doen weinig doet in het gros van de gevallen.

Dit is dus een probleem van de maatschappij, waarbij uiteraard de politie deel uit maakt van de maatschappij. Het is niet de schuld van de politie dat mensen die getuigen bang zijn voor de verdachten. Dat komt toch echt door het gedrag van die verdachten. En helaas idd kan de poltie niet 24/24 naast je komen lopen, maar dat had je ook vast helemaal niet leuk gevonden.

Wel jammer dat nu mogelijk dus een misdaad onbestraft blijft terwijl de politie dus wel met een onderzoek bezig was maar jij niet wilde gtuigen...... :X :X :X
En de aangever in die zaak maar mopperen op de politie....

Ja, naar mijn mening zijn dit dus echt geen dingen die je de poltie in de schoenen kunt schuiven, dit zegt misschien wel meer over jouw als over de politie.

de maatschappij ben jij zeggen ze. ik ga mezelf niet in de nesten werken als ik het nut er niet van in zie.


Vitesse.....d'r zijn afspraken tussen het stadion en de politie.
De politie "mag" tegenwoordig niet eens meer naar binnen van het stadionbestuur omdat men de zaken binnen zelf wil regelen dmv stewards.
Pas als er buiten iets gebeurt dan heeft de politie ermee te maken en daar blijft t bij wat uitdagen op afstand :Z

Beetje jammer dat je weer zo'n dag hebt waarbij je graag moppert op de politie, maar zorg dan wel dat je weet waar het over gaat.

wat onderling al dan niet geregeld is; het oogt merkwaardig onder het bonnenschrijf beleid. weer zo'n dag? zal mn uitspraken voor me houden voortaan.

Jawel hoor, net nog iemand een dagvaarding gebracht op grond van beelden van een camera van een particulier :} :}
Zonder die beelden had ik alleen een getuige die niet wilde verklaren...omdat t hem dan "moeite" koste en de verdachte bij hem in de straat woonde.
Dat daarmee de aangever voor duizenden euo's het schip inging maakte hem niet zoveel uit, die kende hij toch niet :Z

dat zal dan veranderd wezen, was in 2000 namelijk anders geregeld aangezien in een bekende electronicazaak een kameraad van me werkt en ik anderzijds samen met hem wist wie de winkel leeghaalde aangezien alles op band stond zonder blikken of blozen.


Dat zoiets in je opkomt....maar jah, zal wel door de politie komen ??

Laten we dat dan ook maar probleem van de maatschappij noemen.

refereer aan eerdere uitspraak dat ik van mening ben dat de gelegenheid de dief creeërt en de mazen in de wet vragen om mensen die daar gebruik van maken.

nogmaals mijn excuses maar ik zal wel niet zo'n ster wezen in het voeren van online discussies of een simpele woordenwisseling.
 
Voor de rest mag het van mij zo zijn als daar, is er maar 1 probleem.....als een duitse agent een verkeersovertreding ziet MOET hij een bekeuring schrijven....
Hmmmm op zich een heel interessant punt...

Kijk in Nederland worden mensen soms gematst (vraag is vaak om welke reden? Worden slanke dames meer gematst dan dikke mannen, bijvoorbeeld? :P ). De volgende keer krijgt diezelfde persoon wel de bon, en gaat daarna op MF klagen dat de wouten zulke klootzakken zijn, want de vorige keer hadden ze het wel door de vingers gezien.

Uiterst consequent optreden zoals de Duitsers doen zou dit soort reacties vermijden. Men weet meteen waar hij aan toe is. Nadeel daarvan voor de agent is wel dat men absoluut niet meer aardig tegen de agent hoeft te doen omdat het dan toch niet meer uitmaakt ;)

Zou ff niet weten wat - algemeen gezien - beter is...
 
Als de doorsnee burger dat niet snapt is ie knap naief ;)


Zielig hè, dat die mensen zo stom zijn dat ze dat nodig hebben....die manier van communiceren ??


naief als ze niet snappen dat alles op internet bewaard wordt en bekeken ja. naief dat niet iedereen weet dat elke telefoon enorm makkelijk af te luisteren is en je simpel getraced wordt ermee, tevens met bepaalde electronica e.d, denk niet dat een ieder zich daarin verdiept. zelf niks te verbergen maar blijft me wel uitermate fascineren hoe ver "ze" zijn en wat ze allemaal kunnen.

die manier van communiceren inderdaad erg middeleeuws en verwerpelijk.




edit: wederom ondervonden dat ik weg moet blijven uit offtopic onderwerpen en enkel bij motorfietspraat moet blijven ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat er niet echt actief specifiek gaan zoeken naar 1 motor.

Wel als er een patroon in de diefstallen zit.

En dat lijkt me ook wel logisch.
Want waar moeten ze uberhaupt beginnen met zoeken ?

Je komt binnen en verteld dat je motor gestolen is.
Dat is de enige aanwijzing die er in 90% van de gevallen kan worden waargenomen.
Vertel dan maar waar de politie moet gaan zoeken.

:+
 
Ik denk dat er niet echt actief specifiek gaan zoeken naar 1 motor.

Wel als er een patroon in de diefstallen zit.

En dat lijkt me ook wel logisch.
Want waar moeten ze uberhaupt beginnen met zoeken ?

Je komt binnen en verteld dat je motor gestolen is.
Dat is de enige aanwijzing die er in 90% van de gevallen kan worden waargenomen.
Vertel dan maar waar de politie moet gaan zoeken.

:+


je klinkt net als een mens ;)

je motor is weg ... K U T en dan gaat de politie in jouw woonplaats net zo lang zoeken tot ze je motor in polen ofzo gevonden hebben ............. tis erg jammer, maar wat vind JIJ dat de politie KAN en MOET doen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan