Actie: Win een week proefrijden op de KTM 790 ADVENTURE!

Na een 3 weken lange tocht door spanje ben ik er achter gekomen dat het toch misschien beter is om een wat lichtere motor aan te schaffen en mogenlijk bied KTM wel de juiste motor. Mijn BMW R1100S is toch wel iets te zwaar voor het nemen van terugdraaiende bochten op een hogere snelheid.
Zelf denk ik dat de 790 iets te ligt is maar de 990 heb ik veel in spanje zien rijden en de jongens die ik gesproken heb waren allen zeer tevreden over hun bike.
Dus een proefrit van een week zou zeer welkom zijn, want mijn mening is dat een dag of al zo vaak een paar uur je niet een juist oordeel kan geven over wat de motor te bieden heeft.
 
Ook een mailtje gestuurd omdat ik speciaal een berichtje een beeld kreeg.

Lijkt me een mooi weekje 👍

Een berichtje in beeld... Dit is volgens mij voor het eerst dat ik reageer op pop-up...

En ook gereageerd idd (netjes een mailtje gestuurd en zo... ).
 
Geen interesse, waarschijnlijk loopt je mailbox hierna vol met reclame.....

Trouwens vorig jaar stonden ze in Eibergen voor proefritten en dat was voeldoende.

Succes ermee....
 
Geen interesse, waarschijnlijk loopt je mailbox hierna vol met reclame.....

Trouwens vorig jaar stonden ze in Eibergen voor proefritten en dat was voeldoende.

Succes ermee....
Zoals al eerder geopperd gaan alleen de 2 winnende gegevens naar KTM, en voor een weekje sturen op een KTM heb ik wel wat emails over hoor (en je kan je altijd uitschrijven)
 
Het bericht meldt dus niets over winnen of winactie. Daar zit m de misleiding in. Het bewust dingen verzwijgen of onjuiste voorstellingen doen om mensen op een link te laten klikken.

Persoonlijk vind ik misleidend nogal zwaar klinken. Zeker aangezien er gemeld wordt dat er weer een actie is opgezet en het bij alle voorgaande acties ook om een winactie ging. Bovendien: wat is de moeite van het aanklikken van een linkje? Het is ook niet zo dat je terecht komt op een commerciële site en ergens aan vast zit, toch? Maar goed, dat is uiteraard mijn mening, dat is voor iedereen anders.
 
Persoonlijk vind ik misleidend nogal zwaar klinken. Zeker aangezien er gemeld wordt dat er weer een actie is opgezet en het bij alle voorgaande acties ook om een winactie ging. Bovendien: wat is de moeite van het aanklikken van een linkje? Het is ook niet zo dat je terecht komt op een commerciële site en ergens aan vast zit, toch? Maar goed, dat is uiteraard mijn mening, dat is voor iedereen anders.

Het is rvh ;-)
 
full


In samenwerking met KTM Nederland hebben we weer een mooie actie! *D

Dit keer maken 2 MFers kans om de KTM 790 ADVENTURE een week lang aan de tand te voelen, m.a.w. een proefrit van een week :)

Dit is wat KTM zelf over de motor zegt:




Wat is de bedoeling?
Zoals gezegd krijgen 2 MFers de kans om de motor ieder een week lang te berijden en aan de tand te voelen. Je hoeft alleen de benzine zelf te betalen. De twee testweken vallen in de periode van 2 t/m 23 september: één proefrijd(st)er krijgt de motor van 2 t/m 9 september tot zijn of haar beschikking, en de andere proefrijd(st)er van 16 t/m 23 september. Houd er dus rekening mee dat je bij voorkeur in beide weken in staat bent om de motor te rijden.

Na afloop van de proefweken schrijf je je bevindingen op en in samenwerking met een ervaren redacteur wordt hier een verslag van gemaakt dat op MF wordt gepubliceerd. Het is dus van belang dat je in staat bent om je mening onderbouwd onder woorden te brengen, ook al hoef je geen journalistieke ervaring of iets dergelijks te hebben.

Meedoen met deze actie
Meedoen is heel eenvoudig: stuur uiterlijk woensdag 28 augustus 2019 een mail naar actie@motor-forum.nl met als onderwerp KTM 790 Adventure. In je mail vermeld je de volgende gegevens:

  • Je naam
  • Je nickname, indien je een MF account hebt
  • Je leeftijd
  • Man/vrouw
  • Hoe lang je al motor rijdt
  • Welke motor(en) je nu rijdt

That's all :)

KTM Nederland kiest uiteindelijk de twee winnaars die ieder een week mogen proefrijden. De exacte week wordt in overleg bepaald.


full


full
full
hier moet je je wel voor aamelden toch?
AANGEMELD
 
Iedereen hartelijk dank voor de mooie reacties en het meedoen!

Op basis van alle inzendingen heeft KTM inmiddels de twee winnaars geselecteerd die ook bericht hebben ontvangen. Heb je dus geen bericht van mij ontvangen, dan hoor je dit keer helaas niet bij de gelukkigen.

De reacties waren dusdanig positief dat we hebben besloten om dit soort acties weer vaker te gaan organiseren. Dat wordt dan wel pas in 2020, maar we gaan ermee bezig :)

Iedereen nogmaals dank voor het meedoen en de resultaten van de proefritten zullen uiteraard hier op MF gedeeld worden!
 
Vroeg me af of ergens de resultaten van dit proefrijden terug te vinden zijn in de vorm van een verslag?
 
Terug
Bovenaan Onderaan