Action camera Europa

94sam94

Rookie
2 aug 2020
6
0
Ik was op zoek naar een action cam voor op mijn helm om delen van reizen te kunnen opnemen toen ik me bedacht dat het niet vanzelfsprekend is dat deze zijn toegestaan.
Komende trip gaat over Duitsland naar luxemburg en weer terug. Nu schijnen dit net twee landen te zijn waar dit 'verboden' is.

Heeft iemand hier ervaring mee of ideeen om de reis op een andere manier vast te leggen.
Of is het verstandiger om me erbij neer te leggen :/
 
gewoon proberen heb best wel veel action cam filmpjes gemaakt in deze landen en heb hem op de zeikant van de helm
als je klaar bent met filmpie dan van helm verweideren en niemand die iets heeft gezien
 
Wat wil je precies weten?

Dikke kans dat niemand hier zegt dat hij er een prent voor heeft gekregen, zó gebruikelijk is het filmen ook niet dacht ik. Ik film zelf niet, én kom ook zelden tot nooit politie tegen in Duitsland.

Maar als het inderdaad niet mag en je komt een (al dan niet chagarijnige) agent tegen, kun je blijkbaar dus een boete krijgen zoals je zelf aangeeft...
 
Koop een tweedehandsje op MP ofzo, en ga daarmee knutselen/monteren/computeren etc.

De mijne ligt al jaren ongebruikt in de kast, ikzelf vond het maar niks, eerste paar filmpjes leuk maar verder... :?
 
Ik kijk wel eens filmpjes van itchi boots op YouTube
En die is van India naar Nederland gereden met diverse camera’s op motor en haarzelf en nergens gezien dat dat niet mocht
Laatste keer in een filmpje in IJsland had ze heb op het kinstuk gemonteerd, zag er wel beetje vreemd uit maar je ziet dan precies wat zij ziet
 
Terug
Bovenaan Onderaan