ActiveTopics - welke mogelijkheden erbij?

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
We draaien al weer een tijdje met dit nieuwe forum, welke mogelijkheden missen jullie en zouden jullie er graag bij willen?

Persoonlijk zou ik graag Private Messaging (zoals in het oude forum) willen en een goeie zoekfunctie, de huidige is nogal brak.

Verder vind ik het wel een goed forum. :)
Misschien kunnen we Niels (maker van dit forum) er bij veel animo ergens voor van overtuigen om het te gaan bouwen.
 
We draaien al weer een tijdje met dit nieuwe forum, welke mogelijkheden missen jullie en zouden jullie er graag bij willen?

Persoonlijk zou ik graag Private Messaging (zoals in het oude forum) willen en een goeie zoekfunctie, de huidige is nogal brak.

Verder vind ik het wel een goed forum. :)
Misschien kunnen we Niels (maker van dit forum) er bij veel animo ergens voor van overtuigen om het te gaan bouwen.

- private messaging
- berichten kunnen sorteren AFlopend op datum
- overzicht geregistreerden (zoals bij de oude MF)
 
Dat private messaging lijkt me wel leuk, jah..

verder een Verklarende Woordenlijst, omdat soms niet alles even duidelijk is (kan eigenlijk wel bij de FAQ gepleurd worden), vooral voor nieuwkomers.

Ik zou wel eens een makkelijker manier willen om te kunnen zien welke topics een bepaald persoon actief is geweest (nu klik je op de naam van een topicstarter, maar als die er niet bij staat, dan kom ik er ook nie snel achter).
Misschien is het een idee om bij het profiel van elke user een optie erbij te plakken, dat men alle topics kan zien waarin deze user gepost heeft?

Misschien nog een pagina met allerlei leuke links naar diverse websites die iets over motoren vertellen ofzo (bijv. www.honda.nl :) ) :?

Meer weet ik niet op dit moment... snie errug, huh? ;)
 
Laatst bewerkt:
daar heb je gelijk in. Private messaging werkte trouwens perfekt. Zou leuk zijn als dit terug kwam. Nu zit je de hele tijd te mailen e.d.
 
Fatsoenlijk werkende regexen :+
private messaging
search op user door klik op nick
fatsoenlijk werkende search
 
Hoe zit het eigenlijk met de nieuwe opzet van een eventuele site? Het is dan natuurlijk nog steeds belangrijk dat de Ruggegraat blijft bestaan en goed werkt.

Voor de rest vind ik het een prima forum en alle nukken die erin zitten die neem ik voor lief. Verbeteringen zijn altijd welkom natuurlijk, maar je krijgt dadelijk, als het eventueel veranderd word, weer van die zeikerds die het oude beter vonden en dat het sneller ging.

Verandering is goed!!!!
 
* mogelijkheid om nick te veranderen (alleen voor users die vaak actief zijn)
* opzet voor de galerie (is al vaker topic over geweest)

trouwens een goede zaak dat jullie zo actief bezig zijn om dit forum nog beter te maken :} (meestal zie je dat site\'s niet bijgehouden worden en dat het na een paar maand een rotzooi is)
.
.
.
KEEP ON THE GOOD WORK, IT\'S GREAT SO FAR
.
.
 
Verandering van username vind ik niet goed, da\'s de enige manier waarop iemand herkenbaar is in feite dus dat moet niet.

En wat maakt het uit dat je nick niet meer klopt met je huidige motor? Alleen maar nostalgie dan. ;)
 
Het zou mooi zijn als de kleuren van dit forum naar eigen smaak aan te passen zouden zijn.
De huidige pastel kleuren vinnik maar niks.
 
ook nog een plek voor pic\'s/bike info/foto\'s enz.
zodat er niet elke keer een topic aangemaakt hoeft te worden voor motorpics/leeftijd/ enz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan