Activiteiten agenda MF

Activiteiten Agenda MF

  • Ja, vanaf 5 aanmeldingen

    Stemmen: 15 68,2%
  • Ja, vanaf 10 aanmeldingen

    Stemmen: 6 27,3%
  • Nee, nergens voor nodig

    Stemmen: 1 4,5%
  • Bestaat al (oops!)

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    22

QuietCool

Die hard MF'er
6 aug 2002
676
0
Is het mogelijk een MF activiteiten agenda te maken op Motorfreaks.nl.

De afgelopen dagen waren er activiteiten in Scheveningen, Harderwijk, Zutphen, de Baars, Hoevelaken, PPP wellicht goed om dit eens beter inzichtelijk te maken.

Voorstel als je een topic opent op MF en je hebt meer dan 5-10 aanmeldingen van MF-ers dan wordt je item als activiteit in de MF agenda opgenomen met een voorlooptijd van max. 4 weken. (dus als je 1 April 2003 }) een activiteit organiseert komt deze in de agenda, voor Juni 2003 pas in mei)
 
Laatst bewerkt:
WIWTD....WaarIsWatTeDoen

quiet cool })

Jouw link is leuk Rev, maar daar staan geen meetings in zoals Zutfun/PPP/Baars.
Of ze zouden dat erbij moeten zetten en die site een prominentere plaats moeten geven.
Ik kom er nooit iig...nu ff omdat jij die link heb gegeven, maar verder :X

Edit:
Heren, bedankt voor de link ;)
Had ik dus ook niet gezien |(

Misschien echt een idee om het een prominentere rol te laten spelen :?
 
Een kalender heeft natuurlijk voordelen en nadelen.

Voordeel is dat je alles lekker centraal hebt en niet alles hoeft lezen.
Maar een groot nadeel vind ik dat de politie de kalender ook makkelijk kan gebruiken om te kijken waar ze dit keer gaan controleren. :( :(

Ben zelf dus niet echt voor en heb niet echt het idee dat ik een meeting ben misgelopen.

WIWTD....WaarIsWatTeDoen

quiet cool })

Jouw link is leuk Rev, maar daar staan geen meetings in zoals Zutfun/PPP/Baars.
Of ze zouden dat erbij moeten zetten en die site een prominentere plaats moeten geven.
Ik kom er nooit iig...nu ff omdat jij die link heb gegeven, maar verder :X

Edit:
Heren, bedankt voor de link ;)
Had ik dus ook niet gezien |(

Misschien echt een idee om het een prominentere rol te laten spelen :?
Geen dank :9
 
Ik vind het wel een goed idee. Zo kun je op een mooie centrale plek checken of er in de buurt iets te doen is voordat je gaat rijden.

Maaruh, hoe is het dan geregeld, moet de starter v/h topic met >= 5 aanmelding zichzelf melden bij de kalender, of is er iemand die dat zelf gaat bijhouden?
 
Ik vind het wel een goed idee. Zo kun je op een mooie centrale plek checken of er in de buurt iets te doen is voordat je gaat rijden.

Maaruh, hoe is het dan geregeld, moet de starter v/h topic met >= 5 aanmelding zichzelf melden bij de kalender, of is er iemand die dat zelf gaat bijhouden?

Lijkt mij dat de starter dat zelf moet bijhouden...
 
Schop!
Zijn er echt geen modjes die hier heil in zien? Ik vind het echt een goed idee. Gewoon een apart deel op Motorfreaks waar de wat populairdere meetings staan. Uiteraard alleen toegankelijk als je ingelogd bent :)
 
Ik vind het ook een goed plan(maar dat had ik al gezegd), ik had alleen verwacht dat er toch wel wat meer mensen zouden reageren?
 
Het is de bedoeling dat er op Motorfreaks tzt ook een agenda komt, daar kunnen meetings e.d. dan waarschijnlijk ook terecht.

Maar zoals JoKing al aangaf, je maakt het wel heel makkelijk voor de politie om op de juiste tijd op de juiste plek te zijn...
 
Kweenie of het handig is om meetings op MFreaks aan te kondigen. MFreaks is toegankelijker als MF, dus, afgezien van politie aandacht enzo, loop je het risico dat meetings 'overspoeld' worden door gelegenheidsdeelnemers die verder niets met de MF'ers van doen hebben.
 
Het is de bedoeling dat er op Motorfreaks tzt ook een agenda komt, daar kunnen meetings e.d. dan waarschijnlijk ook terecht.

Maar zoals JoKing al aangaf, je maakt het wel heel makkelijk voor de politie om op de juiste tijd op de juiste plek te zijn...
OK, mooi werk dat eraan gewerkt wordt :)
En om het nou te laten omdat er politie op af zou komen is ook weer zoiets hé.

Misschien is het dan ook wel mooi om daar foto's neer te zetten van meetings die al geweest zijn? Die staan nu in topics als "Verslag van de laatste MF Meeting", "Foto's meeting 2 maart" en "Foto's grote MF stunt meeting"
 
Kweenie of het handig is om meetings op MFreaks aan te kondigen. MFreaks is toegankelijker als MF, dus, afgezien van politie aandacht enzo, loop je het risico dat meetings 'overspoeld' worden door gelegenheidsdeelnemers die verder niets met de MF'ers van doen hebben.

Die politie aandacht vindt ik persoonlijk nogal stemming makerij alsof hun MF zou interesseren, dan weet ik nog wel wat andere sites }) Vorig weekend heeft de politie ook maar weer eens ons nummerbord genoteerd (die jongens kunnen goed schrijven he :z ) maar dat hadden ze van klachten van weggebruikers/omwoonenden niet van internet.

maar dat van die gelegenheidsdeelnemers heeft idd wel wat (is dat erghh?!?).
 
Laatst bewerkt:
bump, kom op met die agenda. Jongens laat je mening horen!

En dat van de politie vind ik bull, ze hoeven maar te kijken in 'wat is waar te doen'.
 
Terug
Bovenaan Onderaan